וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרי העונה ב-NBA: לאונרד, גרין ופול בחמישיית ההגנה

אחרי שנבחר לשחקן ההגנה של השנה, כוכב סן אנטוניו זכה ל-130 קולות ונכלל ברשימה בצוותא עם דיאנדרה ג'ורדן (47 קולות) ובראדלי, שנכנס לרשימה בפעם הראשונה. באטלר, טוני אלן, מילסאפ, ווייטסייד ופול ג'ורג' הסתפקו בחמישייה השנייה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: התגובות למשחק מספר 4 בגמר המזרח

אחרי ההדחה הכואבת של סן אנטוניו מול אוקלהומה סיטי בחצי גמר המערב, קוואי לאונרד קיבל היום (רביעי) מתנת ניחומים בדמות הכניסה אל חמישיית ההגנה של העונה ב-NBA. לאונרד זכה לכמות הגבוהה ביותר של הקולות, 130, וזו הפעם השנייה ברציפות שהוא נכלל בין חמשת שחקני ההגנה הטובים בליגה. עבור לאונרד בתוספת חיזוק משמעותית אחרי שקטף את תואר שחקן ההגנה של הליגה כבר באפריל.

הסנטר של גולדן סטייט, דריימונד גרין, שקיבל 123 מהקולות, הסתפק במקום השני. אל מצבת הגבוהים הצטרף האיש הגדול של לוס אנג'לס קליפרס, דיאנדרה ג'ורדן, שזכה ל-47 מהקולות.

בקו האחורי היו אלה אייברי בראדלי מבוסטון סלטיקס עם 62 קולות וכוכב הקליפרס, כריס פול, שהסתפק רק ב-59 קולות. עבור הרכז של דוק ריברס מדובר בפעם השישית ברציפות בה הוא נבחר לחמישיית ההגנה, גרין וג'ורדן נבחרו בפעם השנייה ברציפות, בראדלי ברשימה בפעם הראשונה.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, עם דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
קו קדמי מפלצתי. ג'ורדן וגרין/AP

בחמישיית ההגנה השנייה אפשר למצוא את פול מילסאפ מאטלנטה הוקס, עם 11 קולות. ג'יימי באטלר משיקגו בולס, שזכה ל-18 קולות כמו גם טוני אלן ממפיס (44 קולות).

חסן ווייטסייד, שאי הכללתו בחמיישיית ההגנה הראשונה הפתיעה רבים, הסתפק ב-44 קולות והוא חלק את המקום ברשימה עם כוכב אינדיאנה פול ג'ורג', שקיבל חמש קולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully