וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה, בניגוד לדעה הרווחת, כדאי שמכבי תל אביב תזכה באליפות

21.5.2016 / 7:00

כדי ליצור דרמה בלתי נשכחת, כדי לדפוק את הפרשנים, כדי לבנות דו קיום, כדי להימנע מהמובן מאליו. פז חסדאי מסביר למה דווקא אליפות צהובה תקדם את עם ישראל לגאולה

one

בסדר, הבנו, כולם בעד באר שבע. ובצדק. אבל אנחנו, אוהדי מכבי תל אביב, לא מחפשים רק את ה"בחירה הנכונה", הקלה, הטבעית. אצלנו מנסים לראות רחוק יותר, את התמונה הכוללת, לספק מבט רחב יותר, לחשוב עמוק יותר, ולא להסתפק בהנאה רגעית וקלה. אם כך, כשירות עבור קוראינו הנלהבים והנחרצים, להלן הסיבות למה בכל זאת כדאי, ראוי ואף חשוב שמכבי תל אביב תזכה באליפות, בניגוד לדעה הרווחת בישראל.

1. קודם כל, כדי להפוך את העונה של ערן זהבי מאדירה להיסטורית. הלא חובבי ספורט אתם, עם חיבה טבעית לעונות היסטוריות, כולם אוהבים לצפות בכוכבים הגדולים משלימים עונה מושלמת. האם תנהגו בקטנוניות? האם תיתנו לעובדה שחולצתו צהובה להשפיע על שאיפתכם הטבעית לראות גדולה בשידור חי? עצה מאיתנו: תתמסרו לו בהנאה.

2. כדי לשבור את הדפוס המקולל הזה, של קבוצות שעולות לליגת האלופות ואוטומטית מאבדות את האליפות. לא כדאי לשים לזה סוף? זה מה שאתם רוצים? שקבוצות יירתעו מליגת האלופות, שייכנעו מראש? אתם לא רוצים שהכדורגל הישראלי יתקדם? צאו מהראש הקטן. זה מה שתוקע אותנו. בואו נתרכז בהישגיות, לא בנקמנות. אך ורק טובת הכדורגל הישראלי עומדת לנגד עינינו.

3. בשביל הספורטיביות. בשביל להיות גאים בליגה הזאת. כמה תשמחו לראות את סכנין נלחמת בשיניים לא רק על כבוד שלה, אלא על הכבוד של הענף כולו. שנרגיש תרבותיים, נאורים, ככל האומות. הייתכן שכבר לא מעניין אתכם ספורטיביות או ערכים ועקרונות? או לפחות לא הפעם?

4. בשביל לדפוק את עיתונאי הספורט והפרשנים. הרי כל העונה הם מספידים את מכבי, קוטלים את ג'ורדי, מכתירים את באר שבע, מהללים את בכר, לא הייתם רוצים לראות את שנואי נפשכם נופלים על הפרצוף, אוכלים את הכובע, מושפלים ומובכים, ששוב יידרשו לעשות בדק בית? או שמא כבר אין לכם בעיה עם שליימה?

הכל לקראת השבת המכריעה בליגת העל

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כדי להפוך את העונה של ערן זהבי מאדירה להיסטורית/ברני ארדוב

5. בשביל הסיומת. כן, הסיומת. אליפות של באר שבע תהיה פיניש משעמם לעונה מצוינת, בעוד אליפות של מכבי תל אביב תהפוך את העונה הזאת לבלתי נשכחת, לאירוע שייחקק, ליום שלא תשכחו. הרי לא ייתכן שפתאום אתם נגד דרמות בספורט, או שכבר אין לכם כוח למהפכים ברגע האחרון. זה בדמנו. אל תבגדו באינסטינקטים שלכם.

6. בשביל האליפות הבאה של באר שבע. אם אתם חושבים שחגיגות האליפות של באר שבע יהיו מרגשות השנה, רק דמיינו כמה מדהימה תהיה האליפות אם הם ייאלצו לחכות שנה נוספת! גודל האושר כגודל הציפייה. חשוב לציין שהדברים נאמרים מתוך אכפתיות, עם מחשבה לטווח ארוך.

7. בשביל הדו קיום. זה לא שאוהדי מכבי תל אביב ובני סכנין יהפכו לאחים, זה לא ישים קץ לסכסוך או לכיבוש, ועדיין, זה ייצור קרקע שעליה אפשר יהיה לעבוד בעתיד. זה יבנה אמון בסיסי, אווירה בריאה יותר, אפשר יהיה להביט בעיניים לאחינו למגזר ולהרגיש שיש פרטנר. השלום מעל לכל, לא כך?

8. חברים, בואו לא נשכח, מדובר בקבוצה עם הכי הרבה אוהדים בישראל, מועדון עממי, סחי, מצביעי לפיד, אנשים רגילים, כמוני כמוך. עד מתי יידפק מעמד הביניים? מה זו הרומנטיזציה המוגזמת לפריפריה? למה לקפח את תושבי המרכז? דעו לכם, גם ברעננה ובפתח תקוה יש אנשים חמים, עם נשמה.

עוד באותו נושא

"העסקה סגורה - פטר בוס יחתום באייאקס, הנדרי קרוזן יצטרף אליו"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
תארו לעצמכם כמה מרגשות יהיו החגיגות של באר שבע אם היא תיאלץ להמתין שנה נוספת/ניב אהרונסון

9. בשביל בלוטות הרגש. חוץ מאשר אוהדים אמיתיים של הפועל באר שבע, בשאר המקומות בישראל אליפות של באר שבע תתקבל בשמחה די בנאלית. בחיוך, בשביעות רצון, במחיאות כפיים, בנחת. אליפות צהובה, לעומת זאת, תלהיט את הרוחות. תטריף את העם. תשלהב את חברי הפאנלים השונים ואת תוכניות הרדיו. האם לא זו כל המטרה, להרגיש? אתם לא חולים על זה?

10. מבלי לזלזל (איש איש באמונתו יחיה), ספק אם בימים אלה מדינת ישראל צריכה להיווכח שהתעסקות בקמיעות, אמונות טפלות ועין הרע הם סגולה להצלחה. לא בטוח שבשביל זה אבותינו עלו ארצה והפריחו את השממה.

11. בסופו של דבר, זה ברור למה כולם בעד באר שבע. איך אפשר שלא. זה הדבר הטבעי, הנכון, המובן מאליו. אבל ממתי כולכם רוצים שיקרה הדבר הנכון, הטבעי, המובן מאליו? איפה החתרנות שלכם? אתם באמת רוצים להיות כמו כולם? לא מתאים לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully