וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: בוזגלו בתמונת ההרכב, מכבי חיפה מזהירה

שחקני באר שבע קיבלו מסר. אוחיון יחליף את ביטון, בוזגלו יעלה ב-11? אבו יונס לשחקני סכנין: "פתיחת רגליים - כתם גדול יותר מירידת ליגה". הירוקים מבהירים: "לא נשמש תפאורה"

מחזור 36מחצית21/05/2016
הפועל באר שבע
    1:2
      בני סכנין
      צילום מסך

      ביום שבת בשעה 21:00, מחזור הסיום של ליגת העל לעונת 2015-16 ייצא לדרך. שלושה משחקים בפלייאוף העליון, כששניים מהם יכריעו את מאבק האליפות: הפועל באר שבע תארח את בני סכנין (שידור ישיר בערוץ 1), ובמקביל מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה (שידור ישיר בספורט2).

      לכל אורך סוף השבוע נהיה כאן עם דיווחים מההכנות לקרב האליפות האחרון. וגם עם כל הכתבות, הניתוחים והסיפורים לקראת ההכרעה.

      בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
      אימון מלא. בן ביטון/יוסי ציפקיס

      12:47 הפועל באר שבע: בן ביטון ערך אימון מלא והוא כשיר למשחק. יחד עם זאת, עדיין לא ברור אם הוא יפתח אחרי שלא התאמן בצורה סדירה בימים האחרונים. אליניב ברדה תורגל בהרכב, גם מאור בוזגלו עשוי לעלות ב-11 במקום מהראן ראדי (איציק יצחקי).

      12:21 בני סכנין: הקבוצה ערכה אימון מסכם, כשהשוער רן קדוש תורגל שוב בהרכב וצפוי לפתוח. גם יובל אבידור יפתח, כששלומי אזולאי שנעדר אתמול מהאימון מסיבות משפחתיות, חזר להתאמן וצפוי לפתוח על חשבונו של ויאם עמאשה. היו"ר מוחמד אבו יונס הגיע לאימון ואמר לשחקנים: "אסור לנו להיזכר כבית שאן. כתם של פתיחת רגליים גדול יותר מירידת ליגה". גם יוסי אבוקסיס הנחה את השחקנים להתייחס למשחק כאל משחק בעל משמעות. (שלמה וייס)

      12:11 מכבי חיפה: שובל גוזלן יפתח בחוד של הירוקים בבלומפילד. (איציק יצחקי)

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      אבו יונס יו"ר בני סכנין. קובי אליהו
      התריע בפני השחקנים. אבו יונס/קובי אליהו

      11:43 מכבי חיפה: הירוקים לא מתכוונים להרים ידיים מראש. "מכבי חיפה זה מועדון שיודע מה זה לאבד אליפות בבלומפילד. לא נגיע מחר לשמש תפאורה. ההרכב מספיק חזק כדי לעשות משהו שאנשים לא ישכחו במשך שנים. כבר הוכחנו מול באר שבע שאנחנו מסוגלים לנצח קבוצה גדולה גם בהרכב חסר", אמר גורם במועדון. (איציק יצחקי)

      11:01 מכבי תל אביב: הצהובים יערכו את האימון המסכם רק בשעות אחר הצהריים. זה הנוהל בתקופת פטר בוס שמעדיף אימונים מסכמים בשעות מאוחרות בימים שלפני המשחקים. בקבוצה מאמינים שאם ינצחו את מכבי חיפה, יהיה להם סיכוי לזכות בתואר ולא מזלזלים בכלל באפשרות שסכנין תוציא תיקו בבאר שבע. (יניב טוכמן)

      10:50 מכבי תל אביב: בהולנד מדווחים שהעסקה בין אייאקס לפטר בוס נסגרה, וכי מאמן הצהובים יחתום מיד אחרי גמר הגביע מול מכבי חיפה. כמו כן, דווח כי עוזר מאמן הצהובים הנדרי קרוזן יצטרף אליו ויהיה חלק מהצוות המקצועי (לידיעה המלאה)

      10:41 הפועל באר שבע: באסיפה שקיים, המאמן ברק בכר הדגיש בפני השחקנים שהקבוצה עומדת לזכות באליפות: "המשחק האחרון בחיפה היה ונגמר. הראש שלנו היה עסוק בתוצאות במגרשים אחרים. ניקח את האליפות הזאת עם ניצחון מתוק". במהלך השבוע הדגישו בפני השחקנים שוב את העובדה שאין להתעסק בתוצאה בבלומפילד.

      10:34: ההרכב המשוער של הפועל באר שבע

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: טרנר
      קהל: 16104

      10:18 הפועל באר שבע: מאות אוהדים מתכוונים להגיע לרחבת העירייה כדי לצפות במשחק. אוהדים אחרים מתכוונים לצפות בו בפאבים ברחבי העיר. במועדון עדיין לא הוחלט היכן לחגוג אם הקבוצה תזכה באליפות, אך נראה כי זה יהיה באחד הפאבים המקומיים. אוהדי באר שבע מכינים תצוגה מרשימה למשחק מחר. בעיר מעריכים שאם הקבוצה תזכה, לאחר הנפת הצלחת בטרנר יגיעו אלפי אוהדים גם הם לרחבת העירייה, כדי לחבור למאות אוהדים שכבר יהיו שם (איציק יצחקי).


      10:12 הפועל באר שבע: בן ביטון עדיין בספק למשחק. אתמול הוא ערך אימון קל ומתן אוחיון נמצא בכוננות. אליניב ברדה עשוי לפתוח במקום בן שהר. התלבטות נוספת קיימת בין ויליאם סוארס ללואי טהא. בכר לא תרגל עד כה את ההרכב ולא ברור האם יחזיר את מאור בוזגלו על חשבון אחד משחקני ההתקפה. בוזגלו ייפגש בשבוע הבא עם באר שבע וההערכה היא שלא ימהר להאריך את החוזה, כשמכבי חיפה ממתינה להתפתחויות בעניינו (איציק יצחקי).

      השופט אוראל גרינפלד שולף צהוב מול קרלוס גרסיה מכבי תל אביב. קובי אליהו
      למכבי תל אביב לא כל כך הולך עם גרינפלד העונה/קובי אליהו

      9:01 קצת סטטיסטיקה:

      * הפועל באר שבע אירחה את בני סכנין 17 פעמים בשתי הליגות הבכירות. המאזן: 9 ניצחונות לבאר שבע, 4 ניצחונות לסכנין, 4 תוצאות תיקו.

      * המפגשים האחרונים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בכל המסגרות בשליטה אבסולוטית של הצהובים: תשעה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו. הניצחון האחרון של מכבי חיפה הושג לפני שלוש שנים וחצי, בדצמבר 2012, משער של ויאם עמאשה. מכבי חיפה לא ניצחה את הצהובים בבלומפילד מאז ה-7 במאי 2011, יותר מחמש שנים.

      * אלון יפת שישפוט במשחק בין הפועל באר שבע לבני סכנין, ניהל העונה ארבעה משחקים של הקבוצה מבירת הנגב. המאזן: שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו (שתיהן נגד מכבי תל אביב).

      * אוראל גרינפלד שישפוט במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, ניהל העונה שלושה משחקי ליגה של מכבי תל אביב וגם את משחק אלוף האלופים. בארבעת המשחקים האלו, הצהובים ניצחו פעמיים (את מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה), אבל סיימו בתיקו נגד סכנין והפסידו לקרית שמונה בפנדלים. גרינפלד גם שימש כשופט רחבה בהפסד של מכבי תל אביב להפועל באר שבע בבלומפילד וב-0:0 שלה נגד מכבי חיפה בחוץ, וכשופט רביעי ב-1:1 בדרבי התל אביבי.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully