וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו סה: "לא אעזוב את מכבי תל אביב עד שאזכה באליפות עם 20 שערים"

20.5.2016 / 11:14

החלוץ הפורטוגלי סיפר לאוהדים באירוע של המועדון: "עברתי כאן את חצי העונה הכי קשה בקריירה שלי, אבל לא אעזוב לשום מקום". צ'יבוטה התחתן עם יהודייה, מכבי תל אביב מקווה לרשום אותו כישראלי

צילום מסך

במכבי תל אביב מרוצים מההתקדמות במנהלת הליגות בכל הקשור להגדלת מספר הזרים לשישה ומקווים שהדבר יעבור גם בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. בקרית שלום יש כאלה שאפילו אומרים כי "מדובר בחוק קרלוס גרסיה". אף שהבלם הספרדי רשם עונה טובה עם לא פחות מ-30 הופעות בליגה, ברור כי ג'ורדי קרויף מחפש בלם זר ואם אכן מכבי תוכל לרשום שישה זרים ולשתף חמישה, זה יהיה מצב קלאסי בעניין של גרסיה שכבר חצה את גיל 32.

במהלך ערב הגאלה שערכה השבוע הקבוצה התפרשו שחקני הקבוצה בין האורחים ששילמו ממיטב כספם לטובת תרומה ליוניצף ישראל. כל שחקן ישב בשולחן אחר עם תשעה מאוהדי מכבי תל אביב ונערכו לא מעט שיחות. אז גם ניתן היה לשמוע מה השחקנים חושבים באמת על לא מעט נושאים. כך למשל בעניין אורלנדו סה עליו פורסמו באחרונה לא מעט ידיעות בדבר האפשרות שהוא יעזוב את מכבי תל אביב.

אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא מתכוון לעבור לשום מקום". סה/ברני ארדוב

"לא אעזוב את מכבי עד שאזכה באליפות עם 20 שערים במהלכה", אמר סה לקבוצה של אוהדים ששוחחה עימו. "בקפריסין ובפולין הייתי מאוד דומיננטי ופה עברתי את חצי העונה הכי קשה בקריירה שלי. כבר במשחק הראשון נפצעתי לחודש. כבשתי נגד ראשון לציון בגביע ונפצעתי במהלך המשחק. אחרי זה המשיך חוסר המזל ושוב נפצעתי וגם עכשיו אני לא מסיים את העונה עם הקבוצה".

הפורטוגלי הוסיף: "אני לא מתכוון לעבור לשום מקום ואני משוכנע שכולם בישראל יראו את היכולות שלי בעונה הבאה. אני מבין את כל מי שמדבר ומטיל ספק ביכולת שלי, אבל אני אראה את מה שיש לי כבר בעונה הבאה. אני רוצה לזכות באליפות עם מכבי ולהיות מאוד דומיננטי".

סה נקנה בסכום של 800 אלף יורו מרדינג האנגלית ויש לו חוזה לשנתיים נוספות בשכר של חצי מיליון יורו נטו לעונה. במכבי כבר ידעו בעבר לשלוח שחקנים שהיו חתומים, למשל חואן פאבלו, אבל דומה שקרויף לא מתכוון לשחרר את סה, בטח לאור העובדה שהוא עצמו נחוש כל כך להמשיך בישראל.

עוד באותו נושא

ערן זהבי: "אשתי כל הזמן מתלוננת שאין לה מקום לשים את הגביעים והפסלונים"

לכתבה המלאה
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מתכוון לשחרר את הפורטוגלי. קרויף/קובי אליהו

במקביל, חלוץ נוסף עשוי למצוא את עצמו בסגל הקבוצה בעונה הבאה. מאוויס צ'יבוטה, ששייך למכבי תל אביב, התחתן אמש עם חברתו, ברזילאית יהודייה, בקפריסין. הצהובים יפעלו במרץ כדי לאשר את אזרוחו על מנת שלא ייחשב לזר בעונה הבאה. הצהובים מקווים כי יצליחו לזרז את אזרוחו כך שיספיק להירשם כישראלי בעונה הבאה. במקרה שכזה הוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה, ואם לא, הוא צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת.

האלופה תערוך את האימון המסכם שלה למחר רק אחר הצהריים. זה הנוהל בתקופת פטר בוס שמעדיף אימונים מסכמים בשעות מאוחרות בימים שלפני המשחקים. בקבוצה מאמינים שאם ינצחו את מכבי חיפה, יהיה להם סיכוי לזכות בתואר ולא מזלזלים בכלל באפשרות שסכנין תוציא תיקו בבאר שבע.

בימים האחרונים נבחן בקבוצה השוער הברזילאי-יהודי הצעיר מתיו קבראל אבל נראה שמכבי לא תצרף אותו. כפי שפורסם כאן אתמול מכבי מחפשת שוער לקבוצה הנוער ורוצה מאוד את אסף צור מהפועל פתח תקוה. קבראל נבחן לעמדה הזו אבל נראה שמכבי תוותר עליו.

מאוויס צ'יבוטה. אסף בילגורי, מערכת וואלה! NEWS
ייחשב כישראלי? צ'יבוטה עם אשתו/מערכת וואלה! NEWS, אסף בילגורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully