וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אשתי כל הזמן מתלוננת שאין לה מקום לשים את הגביעים והפסלונים"

18.5.2016 / 10:50

אחרי שקטף את תואר שחקן העונה של מכבי תל אביב וזכה בשער היפה של השנה, דיבר הקפטן על החלום האמיתי ("חמש אליפויות רצופות") השבת הגורלית ("כולם כבר הספידו אותנו") והמתקפה שספג: "זו לא פעם ראשונה שמנסים לתפוס כותרות על הגב שלי וגם לא הפעם אחרונה"

one

בווידאו: הניצחון של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים

לא מעט פרסים חולקו אמש (שלישי) בערב הגאלה של מכבי תל אביב. ערן זהבי, כמעט כמו תמיד, הלך הביתה עם שני פסלונים. אחד על שער העונה של הקבוצה והשני על בחירתו לשחקן העונה של מכבי תל אביב. על הבמה היה זהבי קצר במלים ובעיקר פירגן לחבריו ש"בלעדיהם לא הייתי עושה את זה". מאוחר יותר היה כבר הרבה יותר פתוח לענות על לא מעט שאלות.

יש עדיין התרגשות לזכות בתארים כאלה?

"מה זאת אומרת? בוודאי. אני עובד כל יום במגרש האימונים כדי להגיע לרגעים האלה ולזכות בתארים. אני אף פעם לא שבע מרגעים כאלה כי אם הרגעים האלו חסרים, אתה שואל את עצמך: 'יו, מה קורה?'. אני מקווה שזה יימשך כל זמן שאני פה. אמנם אשתי מתלוננת כל הזמן שהיא צריכה לחשוב על עוד מקומות בהם נשים את הגביעים והפסלונים, אבל שזו תהיה הבעיה שלי ושאלו יהיו הצרות שלנו".

יש משהו שעוד לא השגת בכדורגל הישראלי?

"ברור. תמיד יש שאיפות. תמיד יש מטרות חדשות. כל עונה מביאה משהו חדש. החלום שלי היה לעשות חמש אליפויות רצופות ואני מקווה שאגשים את החלום הזה".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי בערב הגאלה. יוסי ציפקיס
אין כבר מקום. זהבי עם תואר נוסף/יוסי ציפקיס

יש לכם שבוע מאוד חשוב ועדיין באופן תיאורטי מכבי תל אביב יכולה לצאת מהעונה הזו עם דאבל.

"יש לנו שני משחקים מאוד חשובים שבסופם אנחנו יכולים להיות על גג העולם או להישאר בלי כלום. אנחנו חייבים לבוא הכי מפוקסים שיש. להיות חדים בשביל לעשות קודם את העבודה שלנו בשבת ואחרי זה נתעדכן מה תהיה התוצאה במקום האחר. שלא נצטער במוצאי שבת, אם הפועל באר שבע תאבד נקודות".

איך אתה מכין את עצמך למשחק הזה?

"אני מכין את עצמי לכל משחק באותה צורה וזה לא משנה אם זה המשחק הראשון של העונה או המשחק האחרון. הכי חשוב זה לא להתעסק מה קורה במגרש השני אלא מה קורה איתנו".

רץ לך בלילות האלה תסריט שאתם בכל זאת אלופים?

"ברור שתסריט כזה רץ בראש וזה מה שאני רוצה לחשוב שיקרה. אבל אני ממש לא שוכח שיש לנו משחק מול מכבי חיפה ואנחנו קודם כל צריכים לעשות את העבודה שלנו. אני מעדיף להתרכז רק במשחק שמחכה לנו והלוואי שזה יהיה כמו בשבת האחרונה בירושלים כששמענו מה הייתה התוצאה בחיפה ושמחנו. כולם כבר הספידו אותנו ואני מקווה שזה ישתנה".

ניסו לגרור אותך השבוע לתגובות והשתמשו בציטוטים שלך כמו למשל בדוחא כדי להתריס נגדך.

"זו לא פעם ראשונה שמנסים לתפוס כותרות על הגב שלי וזו גם לא פעם אחרונה. תפקידי לא להתייחס לכל זה. אני שלם עם עצמי תמיד. מה שהיה היה. אני מדבר רק בשם עצמי. אם ארצה לומר משהו, אגיד אותו בעצמי. אני לא צריך מקורבים שינסו להגיד דברים בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully