וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצב רוח מרומם: הפועל באר שבע נעלה את מחנה האימון באשדוד

יומיים לפני רגע האמת של העונה: שהר והובאן משדרים רוגע לפני המפגש הקריטי במחזור הנעילה, שוער ברזילאי נבחן בקריית שלום. כוחות משטרה גדולים ייפרסו בבלומפילד לקראת מכבי ת"א - מכבי חיפה, כל הכרטיסים נמכרו

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

בווידאו: הפרק השישי של עמה יעמיק

יומיים נותרו למחזור האחרון בפלייאוף העליון, בו תוכרע זהות האלופה בתום המשחקים בין הפועל באר שבע לבני סכנין, ובין מכבי תל אביב למכבי חיפה. הרוחות אצל שתי המוליכות סוערות, האוהדים בטירוף, שאלות הספורטיביות של היריבות, הלחץ העצום בבירת הנגב, המלחמות הפסיכולוגיות של ערן זהבי וגם עתידו של פטר בוס רק מוסיפות עניין, ואנחנו מעדכנים אתכם בכל הגזרות לאורך השבוע הדרמטי.

17:34: איתן טייב באימון בני סכנין?

עמוד פייסבוק הומוריסטי הנקרא "בני סכנין" החליט להשתעשע לקראת המשחקים בשבת, והעלה פוסט בעברית לא כל כך תקנית, ובו המאמן יוסי אבוקסיס וגיבור משחק השרוכים, איתן טייב. או עיטן טאייב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:09: לכבוד משחק האליפות שיתקיים ביום שבת הקרוב, בעלי המותג הארצי "גלידה באר-שבע" החליטו להשיק טעם חדש במיוחד עבור תושבי העיר המתוחים ולאות הזדהות עם הקבוצה. טעם "הפועל באר-שבע" יוצר במיוחד עבור המשחק ואפשר למצוא אותו ממחר (שישי) ועד יום ראשון בסניף החדש "ג'וליה בר אקספרס" במתחם מקס אמות השקעות (B7) בבאר-שבע.

גלידה בטעם הפועל באר שבע. גלידה באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
נראה טעים, לא? גלידה בטעם הפועל באר שבע/מערכת וואלה! NEWS, גלידה באר שבע

15:30: חוזרים אל הנגב. הפועל באר שבע סיימה את מחנה האימונים באשדוד והם עושים את דרכם לעיר. מחר הקבוצה תערוך אימון מסכם לקראת משחק האליפות. בינתיים, בן שהר ואובידו הובאן משדרים עסקים כרגיל לפני החזרה אל באר שבע.

שחקני הפועל באר שבע, בן שהר, אובידיו הובאן. אינסטגרם, צילום מסך
מחייכים באשדוד. שהר והובאן/צילום מסך, אינסטגרם

14:00: אורח חדש באימון מכבי תל אביב לפני מחזור הנעילה מול מכבי חיפה. הצהובים בוחנים שוער ברזילאי לקראת העונה הבאה. לידיעה המלאה

seperator

13:00: חדשות טובות למכבי תל אביב לקראת המשחק. לוואלה! ספורט נודע כי לרן קדוש, שוער בני סכנין, קיים סעיף בחוזה המזכה אותו במענק על כל משחק בו הוא שומר על שער נקי. קדוש תורגל בהרכב וצפוי לפתוח. לידיעה המלאה

10:30: מאמן מכבי חיפה, רוני לוי התייחס למשחק ולעובדה שהירוקים מגיעים עם הרכב חסר: "נגיע לבלומפילד עם ההרכב הכי חזק שיש לנו, עם שחקנים טובים ומנוסים. ההתמודדות הזו חשובה לנו, אנחנו רוצים לסיים את הליגה בצורה טובה, אנחנו נמצאים ביכולת טובה, משיגים נקודות ובלא מעט משחקים עשינו זאת עם הרכב חסר, עם שחקני פצועים ומורחקים, גם במשחק האחרון נגד הפועל ב"ש ובמשחקים נוספים. מכבי ת"א קבוצה מצוינת, נבוא ונעשה הכול על מנת להשיג תוצאה טובה".

10:00: המשטרה סיימה את ההכנות לקראת המשחק בבלומפילד בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. כוחות שיטור גדולים ייפעלו במקום כולל פרשים, יס"מ, כוחות בילוש, וכן יפעלו מאות סדרנים. כמו כן, יש חשש רב ממתפרעים ובמשטרה מתכוונים לשים דגש רב על האכיפה. ייערך בידוק קפדני למניעת החדרת אמצעי פירוטכניקה ומניעת כניסה של חשודים בשכרות. נוסף על כך, תתקיים הקפדה על הפרדה מוחלטת בין מחנות האוהדים. באופן טבעי, בשתי הקבוצות יש התלהבות רבה לקראת המשחק וכל הכרטיסים כבר נמכרו.

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב ברק יצחקי חלוץ מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מאמינים. פטר בוס עם ברק יצחקי במסע"ת הבוקר/יוסי ציפקיס

09:55: גם הצהובים קיימו מסיבת עיתונאים לקראת יום שבת הקרוב. פטר בוס המשיך במלחמה הפסיכולוגית והתייחס למוליכה: "השחקנים של באר שבע ירגישו את הלחץ, זה משפיע על השחקנים של שתי הקבוצות, אבל אנחנו מתאמנים כרגיל". ברק יצחקי ניסה לדרבן את בני סכנין לקראת יום שבת: "כולם זוכרים מאותה עונה את רן קדוש".

לידיעה המלאה על מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב

09:20: ברק בכר התייחס במסיבת העיתונאים להכנה של קבוצתו ואמר: "היו לנו יומיים אינטנסיביים מאוד ואני מרגיש שאנחנו יודעים מה לעשות בכל רגע במשחק". גם הקפטן אליניב ברדה היה ממוקד: "המטרה ברורה, עם כל מה שמסביב, צריך לשחק ולנצח".

לידיעה המלאה על מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע

8:00: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת המשחק תיערך הבוקר ב-9:50 בקרית שלום.

8:00: מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע לקראת המשחק תיערך הבוקר ב-9:15 במלון לאונרדו פלאזה אשדוד.

7:12: קשר סלטיק, ניר ביטון, הגיע הלילה למלון של שחקני באר שבע באשדוד וביקר את השחקנים.

7:00: מחנה האימונים של הפועל באר שבע נכנס ליומו השלישי והאחרון. אמש התבסס האימון על משחקונים. ברק בכר טרם ערך אסיפה ושחקנים בקבוצה טוענים: "הוא לא מרבה לדבר. לפני משחק כזה, כנראה שאין טעם". המאמן לא מתרגל הרכב וההערכה היא שיחשוף אותו רק לפני המשחק. אליניב ברדה בתמונת ההרכב. עדיין לא ברור האם מאור בוזגלו יפתח או יסופסל שוב. בן ביטון עדיין לא כשיר ומתן אוחיון בכוננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully