וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת לצרף את אסף צור לקראת העונה הבאה

19.5.2016 / 14:02

הצהובים מתכננים להקפיץ את חביב אוחיון אל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה וסימנו את שוער הפועל פתח תקוה, שזוכה למעקב גם מצד מכבי פתח תקוה. שוער ברזילאי נבחן בקבוצה הבוגרת

צילום מסך

מכבי תל אביב מעוניינת לצרף שוער צעיר לקבוצת הנוער של המועדון. הצהובים מנסים לשים את היד על אסף צור, ששייך להפועל פתח תקוה לו ימלאו 18 בקיץ הקרוב. צור הוא אחד השוערים המצטיינים בליגה הלאומית לנוער בעונה החולפת ונחשב כבר שנים לאחד המבטיחים בארץ.

גם מכבי פתח תקוה עושה מאמץ גדול כדי לצרף את השוער כחלק מהתפיסה שיש במועדון לפיה הוא יהפוך לשוער הקבוצה בעתיד, אבל בהפועל פתח תקוה לא מעוניינים להעבירו ליריבה העירונית ומי שמנסה להשלים את העסקה היא האלופה, שנהנתה בחלק מהעונה משירותיו של חביב אוחיון הצעיר.

שוער הפועל פתח תקוה נוער אסף צור. ברני ארדוב
היהלום של פתח תקווה. אסף צור/ברני ארדוב

אוחיון צפוי להיות חלק מהקבוצה הבוגרת בעונה הבאה וצור עשוי להחליפו בסגל של קבוצת הנוער, שסיימה את העונה ללא תואר אליפות. שוער הפועל פתח תקוה היה חלק מהעונה הנהדרת של המלאבסים, שזכו בגביע המדינה לנוער אחרי 0:1 דרמטי על הפועל תל אביב. ואם כבר בגזרת השוערים, בימים האחרונים נבחן בקבוצה הבוגרת שוער ברזילאי.

בתוך כך, נמשכת אי הוודאות במחלקת הנוער של המועדון אחרי עזיבתו של המנהל המקצועי ניר לוין. במועדון ברור כי מי שיחליף את לוין הוא מנהל מקצועי זר, אותו יצרף ג'ורדי קרויף בקרוב. בינתיים, אף אחד מהמאמנים במחלקה לא יודעים מה יעלה בעתידם. בראש ובראשונה עומד מאמן קבוצת הנוער, זיו אריה, המעוניין להמשיך בעונה הבאה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully