וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למכבי תל אביב: לרן קדוש יש מענק בחוזה אם ישמור על שער נקי

19.5.2016 / 12:33

השוער תורגל בהרכב לקראת המשחק המכריע מול הפועל באר שבע. גורם בהנהלת סכנין סיפר כי קיים סעיף בחוזהו לפיו הוא מקבל פרמיה על אי ספיגה. הקבוצה מימשה האופציה על וונדרסון לעונה נוספת

one

אם במכבי תל אביב מחפשים סיבות לאופטימיות לקראת המשחק הגורלי ביום שבת, הרי שלוואלה! ספורט נודע שיש להם אחת גדולה במיוחד, והיא הרצון של שוער הקבוצה רן קדוש, להשיג מענק כספי על אי ספיגת שער.

גורם בהנהלת המועדון סיפר לוואלה! ספורט כי קדוש מחזיק בחוזהו סעיף לפיו על כל משחק בו יישמור על שער נקי, הוא זכאי למענק כספי. אם כך, נראה כי השוער שתורגל היום בהרכב, ירצה מאוד להשאיר את התוצאה מאופסת מול הפועל באר שבע. קדוש שהפך לשוער שני במהלך העונה, תורגל היום בהרכב, כשגם יובל אבידור צפוי לשוב ל-11 של יוסי אבוקסיס. המאמן אגב תרגל חזרה למערך של שלושה בלמים, כאשר איציק כהן, עלא אבו סלאח ואברהם פאס יפתחו בהרכב. תאמבי סגס וחאלד חלאיילה יפתחו במרכז הקישור, כאשר דיוגו קאצ'ובה ייעדר בשל כרטיסים צהובים. בחלק ההתקפי צפויים לפתוח פיראס מוגרבי, אבידור ו-וויאם עמאשה.

בינתיים, שחקנים רבים בקבוצה מאוכזבים מכך שבהנהלה עדיין לא ישבו איתם בצורה רשמית לגבי הארכת חוזיהם, וחלקם אף אמרו שיקשיבו להצעות אחרות בשל הסחבת. מוחמד זבידאת וחאמד גנאים צפויים לעזוב את הקבוצה, כשגם חסאנוביץ' ועמאשה לא בתוכניות המקצועיות. האחרון מחזיק בחוזה, ואם בקבוצה ימצאו לו בית חדש הוא יעזוב, כשהפועל רעננה כבר הביעה עניין. אבידור וכהן מבוקשים לעונה נוספת, כשגם פאס מחכה לשמוע מההנהלה האם יקבל הצעה לחוזה חדש. מי שבוודאות ימשיך עונה נוספת הוא וונדרסון, עליו מימשה הקבוצה את האופציה שהייתה לה. בנוסף, תהיה לה גם אופציה לעונה נוספת לאחר העונה הבאה.

רן קדוש שוער בני סכנין. קובי אליהו
ישמור על שער נקי? קדוש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully