וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "השחקנים של הפועל באר שבע ירגישו את הלחץ"

19.5.2016 / 9:50

מאמן מכבי תל אביב המשיך בלוחמה הפסיכולוגית מול המוליכה לקראת מחזור הנעילה הדרמטי בליגת העל, בו האלופה תפגוש את מכבי חיפה: "הם נסעו לבית מלון כדי לחשוב על הדברים, אנחנו ממשיכים כרגיל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מחזור הנעילה של עונת 2015/16 ייצא לדרך בעוד יומיים כאשר מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה בתקווה לשמור על תואר האליפות, בפעם הרביעית ברציפות. מאמן הצהובים, פטר בוס, עורך בשעה זו מסיבת עיתונאים לפני המפגש הקריטי מול הירוקים כאשר האלופה תקווה למעידה של הפועל באר שבע מול בני סכנין באצטדיון טוטו-טרנר. החניכים של בוס רשמו 0:2 מול בית"ר ירושלים במחזור האחרון בטדי, שצימק את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות בלבד בעקבות הניצחון של הירוקים על המוליכה. מדובר במפגש ראשון מבין שניים בין שתי הקבוצות כאשר ביום שלישי הקרוב הן יתמודדו בגמר גביע המדינה. המשחק בשבת עשוי להפוך למשחק הליגה האחרון של בוס בליגת העל כאשר הדיווחים בהולנד ממשיכים לגרוס כי הוא ימונה למאמן אייאקס מיד אחרי גמר הגביע.

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
משחק ליגה אחרון בישראל? בוס/יוסי ציפקיס

המאמן פטר בוס אמר: "כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לנצח את המשחק שלנו ואחריו נראה מה באר שבע עשתה. השחקנים יודעים מה המצב כרגע וברור שזה משפיע על כולם. זה המשחק האחרון של העונה בליגה וקודם כל, נרצה לנצח אותו. הייתי שחקן הרבה זמן ואני שונא להפסיד. בתור ספורטאי, אתה אף פעם לא רוצה להפסיד ואני בטוח שהשחקנים של סכנין יהנו ממשחק באצטדיון מלא ובאווירה נהדרת. אם באר שבע תנצח, היא תזכה ובתור שחקן, לא הייתי רוצה שיחגגו מולי אליפות ואני בטוח שגם השחקנים של סכנין לא רוצים את זה".

ההולנדי המשיך: "שחקנים גדולים נשארים רעבים ורוצים עוד ועוד תארים. רואים את זה על השחקנים שלנו, והם צריכים להראות שהם עדיין רעבים. התואר הראשון לא בידיים שלנו, אנחנו צריכים לנצח את מכבי חיפה ולקוות לטוב. התואר השני בשליטתנו המוחלטת, גמר הגביע. אנחנו צריכים להראות שיש לנו את המנטליות הנכונה לזכות בתארים ואני כל הזמן אומר את זה לשחקנים שלי".

על המצב לקראת שבת אמר: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה נגד בית"ר, אבל ההמשך היה טוב יותר. כבשנו וניצחנו ובסוף אתה שומע שבדקה האחרונה חיפה כבשה מול באר שבע. זה היה פנטסטי. לא בנינו על זה. היינו בפיגור חמש עם שני משחקים ופתאום זה מאוד פתוח שוב. ברור שהשחקנים של באר שבע ירגישו את הלחץ. זה משפיע על השחקנים שלנו וגם שלהם. הם נסעו למלון לשלושה ימים כדי לחשוב על הדברים. אנחנו ממשיכים באותה צורה, מתאמנים כרגיל ולא משנים כלום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב ברק יצחקי חלוץ מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מעבירים את הלחץ לב"ש. בוס ויצחקי/יוסי ציפקיס

ברק יצחקי אמר: "התחושה היא תמיד טובה כשאתה מגיע לרגעים כאלה של העונה ויכול לצאת מעונה כזו ארוכה ויפה כמו שעברנו עם שני תארים. צריך לבוא למשחקים ולעשות את העבודה שלנו. גם כשלא ניצחנו, חוץ מהמשחק במחצית הראשונה בבאר שבע שלא לחצנו כמו שהוא רצה, שיחקנו טוב והגענו למצבים, אבל לא הצלחנו להבקיע. אנחנו לוקחים את הדברים הטובים ומנסים להשתפר באימונים כדי להגיע מוכנים לשני המשחקים הגורליים שנשארו לנו".

החלוץ הוסיף: "רן קדוש היה השוער של בני יהודה בערב ההוא ב-2010 ומה שזוכרים מאותה עונה זה את האליפות היפה של הפועל תל אביב ואת רן קדוש. כדורגל מורכב מזכרונות וקדוש ייקח איתו כל החיים את הערב הזה. זה לפעמים שווה יותר מכל דבר אחר. היו לנו שלוש שנים נהדרות וגם העונה הזו מצוינת מבחינתנו. אני מקווה שניפרד מבלומפילד עם זיכרון טוב, שיישאר להרבה שנים. יש לנו יריבה טובה בשבת, ראינו את מכבי חיפה מנצחת את באר שבע, אבל אם נעשה את העבודה שלנו ונביא את היכולות שיש לנו, אני בטוח שננצח ואז נשמע מה התוצאה בבאר שבע.

עוד אמר יצחקי: "הקבוצה דואגת לנתק אותנו מהרעשים מסביב ובגלל זה היא נראית ככה בשנים האחרונות. אין שחקן שרוצה להפסיד משחק. קרו אירועים עם סכנין, אי אפשר להתעלם, אבל צריך לשים את זה בצד. יש אמוציות, אבל אין שחקן שעולה למשחק ולא חושב איך הוא מנצח אותו. מאוד נשמח אם המאמן יישאר, אבל לכל אחד יש את המטרות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully