וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עם כל מה שמסביב, צריך לשחק כדורגל ולנצח את המשחק"

יומיים לפני המפגש מול בני סכנין, שניצחון בו יסדר להפועל באר שבע אליפות ראשונה מזה 40 שנה, המאמן ברק בכר והקפטן אליניב ברדה הגיעו למסע"ת: "יש לחץ חיובי, אנחנו מתמודדים איתו כל העונה"

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל באר שבע דרוכה. בעוד יומיים היא תארח את בני סכנין למחזור הסיום של העונה, כאשר ניצחון יבטיח לה זכייה באליפות ראשונה מזה 40 שנה, ללא קשר לתוצאה של מכבי תל אביב במשחק המקביל מול מכבי חיפה. האדומים, שספגו הפסד אחרי 29 מחזורים, 2:1 מול מכבי חיפה בתוספת הזמן במחזור הקודם, מנסים להתאושש במהרה לקראת המשחק החשוב ולשם כך, הם יצאו למחנה אימון מקוצר באשדוד. היום (חמישי), הגיעו המאמן ברק בכר והקפטן אליניב ברדה למסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת.

פטר בוס במסע"ת שלו: "שחקני באר שבע ירגישו את הלחץ"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
תואר ראשון אחרי 40 שנה? בכר/קובי אליהו

המאמן ברק בכר אמר בפתח דבריו: "הצוות וההנהלה, החלטנו יחד, לצאת למחנה אימון באשדוד ולגבש עוד קצת את החבר'ה. המטרה היא מקצועית טהורה, להכין את כולם לקראת סכנין, יריבה טובה מאוד. עשינו יומיים אינטנסיביים ואני מרגיש שאנחנו יודעים מה לעשות בכל רגע במשחק. עם כל מה שמסביב, צריך לשחק כדורגל ולנצח את המשחק ואנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל לעשות את זה".

בכר הוסיף: "המסקנות מהמשחק בחיפה הן שצריך לנצח. יכול להיות שבמשחק הקודם היינו קצת מבולבלים, תיקו טוב, תיקו לא טוב, זה היסטוריה. עכשיו אנחנו יודעים שחייבים לנצח כדי לקחת אליפות. סכנין לא יתנו לאף אחד מתנות, הם יילחמו כמו שהם צריכים לעשות. לא אתייחס גם לקבוצות אחרות, כולם ספורטיביות והוכיחו את זה בפלייאוף העליון. לא ניצחנו את סכנין בטרנר, בנתניה דווקא כן במשחק טוב וצריך לנצל את הנקודות הטובות שלנו כדי לנצח".

המאמן המשיך: "סכנין תבוא משוחררת עם שחקנים מסוכנים ומצוינים. הם יבואו להילחם ולא לתת לנו את המשחק. בבית, עם הקהל, אנחנו רוצים לפתוח חזק ולנצח, כולם יודעים למה. אנחנו מוכנים לכל דבר. אנחנו צריכים לנצח את המשחק האחרון בבית כדי לקחת אליפות, מה שקורה במקומות אחרים לא רלוונטי מבחינתנו. משיחות עם השחקנים, אני מבין שהקהל מאוד דוחף ותומך".

על המחנה: "יש לנו אימונים כדי לראות מי נמצא יותר בכושר ומי חד. זה מדד חשוב מבחינתי לראות למי מגיע לשחק במשחק כזה חשוב. עד שבת אקח את ההחלטות. כשאתה מפסיד אחרי כל כך הרבה זמן, ובמשחק שאתה יכול לקחת בו אליפות, טבעי שתהיה אווירה פחות טובה, בטח אחרי הפסד בדקה כזו. יום אחר כך כבר הרמנו את עצמנו, זה שבוע כל כך חשוב. המחנה מצוין, האווירה טובה וכולם באנרגיות נכונות ומאמינים שנבוא מוכנים ונעשה את זה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
רוצה להניף את צלחת האליפות. ברדה/ברני ארדוב

אליניב ברדה אמר: "אני לא חושב שלפני משחק כזה צריך לדבר יותר מדי. כל מה שהיה עד עכשיו, מאחור ונשאר עוד משחק אחד, בבית ואני בטוח שהקהל ידחוף. המטרה ברורה, צריך לנצח. אם אנחנו משיגים את התוצאה, הקהל דוחף אותנו בצורה מדהימה וגם בתוצאות פחות טובות הם מעודדים. זה לחץ חיובי, אנחנו מתמודדים איתו כל העונה".

הקפטן הוסיף: "מנסים להתנתק. אנחנו קרובים, אבל נשאר משחק שאנחנו צריכים להכריע. אני מתמקד רק במשחק ולא מכניס את עצמי למתחים וכך גם שאר השחקנים צריכים לעשות. בכדורגל אין מגיע, ננסה לעשות מה שעשינו כל העונה. אני מקווה שיהיו לנו חדשות טובות, אבל נהיה עסוקים בעצמנו. אנחנו פה במחנה בגיבושון כזה. זה קרה במהלך העונה ובאנו מצוין לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully