וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס חוגגים: "אנחנו הקבוצה הטובה בהיסטוריה", קר במחווה לבולס

לרגע הזה הם חיכו: גרין השתולל משמחה בחדר ההלבשה, קרי ענה למבקרים, וסטיב קר חשף את גרבי המזל החדשים שלו כאות הערכה לשיקגו האגדית. המספרים והתגובות שאחרי שבירת השיא

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: משדר מיוחד בעקבות פרישת בריאנט ושבירת השיא של גולדן סטייט

אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, גולדן סטייט סוף סוף עשתה את זה: הווריירס שברו הבוקר (חמישי) את שיא הניצחונות לעונה רגילה, כשהביסו את ממפיס 104:125 במשחקם האחרון העונה, וטיפסו ל-73 ניצחונות, אחד יותר משיקגו המיתולוגית של עונת 95/6. באופן אירוני, המעקב הכמעט אובססיבי בארצות הברית אחרי השיא המתקרב הפך למשני דווקא ביום בו הוא נשבר, בזכות משחק הפרידה מקובי בריאנט, שנערך במקביל והפך לסיפור עצום בפני עצמו. סטף קרי סיים את העונה בסטייל עם 46 נקודות, 10 שלשות וחציית רף 400 השלשות בעונה רגילה, עוד הישג שאף שחקן לא הגיע אליו לפני כן.

את ההיילייט של הלילה סיפק דווקא סטיב קר. מיד בסיום המשחק מאמן הווריירס, שהיה שותף גם לשיא הקודם של שיקגו כשחקן, הראה לעיתונאים את הגרביים המיוחדות שלבש לכבוד המאורע: גרביים עם הדפס של סקוטי פיפן, חברו לקבוצה לשעבר שביקר את הווריירס בשבועות האחרונים וטען ש"שיקגו הייתה עוברת אותה בסוויפ". קר הסביר שזו תהיה הדרך שלו להנציח את שיקגו של עונת 95/6, והבהיר כי ילבש גרביים מהסוג הזה עד תום העונה. "אני חייב כל כך הרבה לחבר'ה האלה, יש לי כזו אהבה אליהם, שהייתי חייב למצוא דרך מקורית להמשיך לשאת אותם בלבי", אמר קר הנרגש בסיום.

אגב, פיפן צייץ הבוקר: "אני יודע מה דרוש כדי לנצח 72 משחקים, ככה שאני חייב להסיר את הכובע בפני גולדן סטייט על שהגיעה ל-73. בהצלחה לסטיב קר והשחקנים בפלייאוף".

במקביל לפסטיבל קובי: גולדן סטייט שברה את שיא הניצחונות בעונה עם 9:73

שחקן בלתי נשכח, משחק בלתי נשכח: 60 נקודות לבריאנט במשחקו האחרון

נאום הפרישה של קובי: "20 שנה כולם צעקו לי למסור, היום צעקו לי לא למסור"

אהבה זה כואב: מסע מצולם של כל היריבויות של קובי בריאנט ברחבי ה-NBA

קריאה מחודשת באגדה: מיטב הכתבות על קובי בריאנט מהשנים האחרונות

מספרי הלילה

* סטף קרי רשם העונה שבעה משחקים עם 9 שלשות ומעלה. לשם השוואה, המקום השני בליגה, קליי תומפסון, הגיע לשלושה משחקים כאלה.

* קרי רשם העונה גם 16 משחקים עם עם 8 שלשות ומעלה. לאף אחד בתולדות ה-NBA אין כל כך הרבה משחקים כאלה בקריירה שלמה.

* קרי גם רשם 40 משחקים עם 30 נקודות ומעלה העונה.

* סטף לא מפסיק לשבור את השיאים של עצמו: לראשונה בקריירה ולא על ידי שחקן כלשהו ב-NBA, הוא הגיע ל-400 שלשות העונה.

אי אפשר לעצור את סטף/AP

התגובות

גם ברק אובמה, אוהד מושבע של הבולס, הסיר את הכובע בפני הווריירס בסיום. "ברכות לגולדן סטייט, חבורה נהדרת על ומחוץ לפרקט. אם כבר מישהו שבר את השיא של שיקגו, אני שמח שמדובר בהם", צייץ.

סטף קרי אמר בסיום: "אני מנסה לשחק בלי גבולות, זה מה חשוב לי לעשות בכל ערב. השיא הזה היה כל כך חשוב. אני חושב שהאחדות שלנו תרמה המון לשיא הזה. אנחנו נמצאים כל כך הרבה זמן אחד במחיצת השני, ועדיין לא נמאס לנו. הניסיון לשבור את השיא השאיר אותנו מרוכזים לקראת סוף העונה, והכניס אותנו למצב פלייאוף עוד לפני שהוא התחיל. השבועיים האחרונים היו קשים אבל מאתגרים".

על חוסר הפרגון לאחר הזכייה באליפות בעונה שעברה, וכמה זה נתן להם מוטיבציה: "מה שאמרו עלינו גרם לכולנו להיות עם יותר מוטיבציה לקראת העונה הזאת. נפגשנו במחנה האימונים, דיברנו על זה, ומשם הכל התחבר. לאט לאט הרמנו את הרף בעיקר בשביל עצמנו. אנחנו לא זקוקים לעוד מוטיבציה חיצונית, כי זה טבוע כל כך עמוק באישיות שלנו כקבוצה".

מיד עם סיום המשחק, דריימונד גרין לקח מיקרופון ונאם בפני אלפי האוהדים הנלהבים באורקל ארינה. "בשם כל הארגון, בשם המאמנים, בשם השחקנים, אנחנו רוצים להודות לכולכם. בסופו של דבר התמיכה שלכם בכל משחק ומשחק הייתה מדהימה. היה בלתי אפשרי להגיע לשיא הזה בלי לנצח כל כך הרבה בבית, ויש לכם חלק עצום בזה. עכשיו בואו נלך לקחת אליפות", אמר. לאחר מכן אמר לעיתונאים: "מה המשמעות של השיא הזה? המשמעות היא שאני חלק מהקבוצה הטובה בהיסטוריה".

קליי תומפסון ניסה לשדר פאסון. "ברור שלא פתחנו שמפניות. אלה מסוג הדברים שחייבים לשמור ליוני. זה מסוג האירועים שחוגגים עם כוס יין קטנה", אמר. "זה הישג נהדר, מאוד רצינו אותו, אבל הוא לא רלוונטי אם לא ניקח את העניינים לידיים בפוסט-סיזן".

מייקל ג'ורדן, כוכב הבולס הגדולה הגיב לשיא של גולדן סטייט: "אני רוצה לברך את גולדן סטייט על עונה מדהימה. משחק הכדורסל תמיד מתפתח ושיאים נועדו כדי להישבר. הווריורס סיפקו כדורסל שהיה כיף לצפות בו ואני מצפה כבר לראותם בפלייאוף".

סקוטי פיפן, עוד כוכב עבר של הבולס אמר: "אני יודע מה צריך כדי לשבור שיא של 72 ניצחונות בעונה, אני חייב להסיר את הכובע בפני הווריורס על ההישג. בהצלחה לסטיב קר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully