וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט קלע 60 נקודות במשחק הפרישה והוביל את הלייקרס לניצחון

איזה משחק פרישה אגדי: הממבה נפרד מה-NBA אחרי 20 שנים מפוארות עם הצגה שתיכנס להיסטוריה. הוא החזיר את הלייקרס מפיגור עם 23 נקודות ברבע האחרון בדרך ל-96:101 על יוטה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: משדר מיוחד בעקבות פרישת בריאנט ושבירת השיא של גולדן סטייט

אגדי, בלתי נשכח, היסטורי. תבחרו כל סופרלטיב והוא יהיה נכון. משחק הפרישה של קובי בריאנט, שנערך הבוקר (חמישי), ענה על כל הציפיות. הממבה נפרד מה-NBA אחרי 20 שנים וחמש אליפויות עם הצגה מטורפת שכללה 60 נקודות. זו לא טעות. 60 נקודות, על הראש של יוטה. הוא הוביל את הלייקרס לקאמבק גדול, כולל 23 נקודות אישיות ברבע האחרון, בדרך ל-96:101 בסיום.

זו לא הייתה עונה מבריקה במיוחד של לוס אנג'לס, בלשון המעטה, אבל אחרי שרובה הוקדש לקובי בריאנט וסבב הפרישה שלו, הדברים הגיעו לשיא במשחק האחרון. עשרות חברים לקבוצה, בני משפחה וסלבריטאים מקומיים התכנסו בסטייפלס סנטר וזכו ליהנות מהשואו המדהים.

קובי פתח את המשחק מהוסס מעט והחטיא את חמש הזריקות הראשונות שלו. גם בהמשך האחוזים לא ממש היו בשמיים והוא סיים עם 22 מ-50 מהשדה, אבל הכל היה שווה את זה, בעיקר בדקות הסיום בהן הוא השתלט על המשחק כמו בימים הכי גדולים שלו ונפרד כמו שרק הוא יודע. תודה קובי, היה כיף. ממבה אאוט.

אהבה זה כואב: מסע מצולם של כל היריבויות של קובי בריאנט ברחבי ה-NBA

קריאה מחודשת באגדה: מיטב הכתבות על קובי בריאנט מהשנים האחרונות

במקביל לפסטיבל קובי: גולדן סטייט שברה את שיא הניצחונות בעונה עם 9:73

AP

עוד לפני המשחק נערך טקס מרגש בהנחיית אגדת עבר קודמת של הלייקרס, מג'יק ג'ונסון וכלל סרטון ביצועים מרהיב וברכות מצד כוכבי הווה ועבר בליגה, כולל שאקיל אוניל.

כנראה שכל החגיגה השפיעה על קובי הנרגש, כי הוא פתח את המשחק עם חמש החטאות רצופות. אלא שאז הוא נכנס לעניינים וצלף לא פחות מ-15 נקודות ברבע הראשון, כולל כמה סלים אופיינים. הרבע הסתיים ב-19:21 לג'אז.

קובי ירד לכמה דקות מנוחה, יוטה החלה לברוח ואת המחצית היא סיימה ביתרון 42:57. בריאנט עצמו, שחזר באמצע הרבע השני, הגיע להפסקה עם 22 נקודות, כולל 7 מ-20 מהשדה.

קובי עלה חדור מוטיבציה למחצית השנייה וקלע 15 נקודות ברבע השלישי, בדרך ל-37 במשחק. איזה שואו. הג'אז סיימו את הרבע ב-66:75.

הרבע האחרון הפך את המשחק הזה לאגדי במיוחד, כזה שלא יישכח לעולם. הג'אז כבר הובילו ב-12, אבל קובי סירב לרדת מהמגרש עם הפסד. הוא החל לצלוף, עוד ועוד ועוד ועוד. 23 נקודות היו לו ברבע האחרון, בדרך ל-60 במשחק כולו. כן, 60, במשחק הפרישה. כמה סלים קריטיים של קובי ביצעו מהפך, בעוד הג'אז מאבדים את הראש. את המשחק הוא חתם דווקא עם אסיסט שהבטיח את הניצחון, 96:101 בסיום.

בריאנט סיים את הערב שלו עם 60 נקודות ב-42 דקות. הוא קלע 22 מ-50 מהשדה, כולל 6 מ-21 מהשלוש ו-10 מ-12 מהקו. הוא גם רשם 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. אף שחקן אחר של הלייקרס לא זרק יותר מ-10 פעמים במשחק הזה. מנגד, לטריי ליילס היו 18 ו-11 ריבאונדים וגורדון הייוורד רשם עוד 17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully