וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס משנה גישה: "אנחנו מוכנים למירוץ לאליפות"

אחרי שנראה מיואש ושידר מסרים שליליים, לברון מביע אופטימיות בנוגע לסיכויי קליבלנד: "מאמין בקבוצה הזאת, יודע שאנו מסוגלים לרוץ לאליפות, וזה כל מה שאפשר לבקש". טיירון לו: "הוא הופך את העבודה שלי לקלה"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. רויטרס
שוב נחוש. לברון/רויטרס

לברון ג'יימס משנה גישה. "אני מרגיש שאנחנו מוכנים לקראת המירוץ לאליפות", אמר היום (שבת) כוכב קליבלנד, אחרי תקופה שבה נראה מיואש ושידר מסרים שליליים באשר לאמונה שלו בחבריו ובסיכויי האליפות של הקאבס. "אני מאמין בקבוצה הזאת, ואני יודע שאנחנו מסוגלים לרוץ לאליפות, וזה כל מה שאפשר לבקש", אמר לברון לפני המשחק של קבוצתו הלילה מול ניו יורק.

בקליבלנד עשו לקינג ג'יימס "שיחות הבהרה" עם לו וגריפין

"לברון מתוסכל": האם קליבלנד בונה קבוצת חלומות עם כרמלו, כריס פול ודווין וויד?

הלילה המסויט של לברון: "גם אני נרדמתי בשמירה, חייבים לעשות יותר"

המשחק המסוכן של לברון: נקודת השפל החדשה של קינג ג'יימס וקליבלנד

טיירון לו מאמן קליבלנד. AP
צריך אותו. לו/AP

במשחקים האחרונים לברון שידר שפת גוף די שלילית, שהעלתה שאלות בנוגע למחויבות שלו לקבוצה ועל האפשרות שיעזוב את קליבלנד בקיץ. הוא ערך פגישה בהולה עם המאמן טיירון לו ועם הג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין, אחרי שהקאבס הפסידו לברוקלין, אחת הקבוצות החלשות בליגה. קליבלנד רחוקה מאוד גולדן סטייט שבצמרת המערב והליגה כולה, ולברון, שהגיע לחמישה גמרים רצופים, משדר מסר חדש.

"אני לא חושב על מה שהיה בשנה שעברה", אומר לברון, "אין טעם להתעסק בשנה שעברה. הדאגה היחידה שלי, בעצם אני לא אוהב להשתמש במילה דאגה, כי אנשים יחשבו שזאת בעיה. המחשבות העיקריות שלי מוקדשות להכנות שלנו לקראת המירוץ בפלייאוף.

"נשארו לנו עוד עשרה משחקים, ואני לא מחפש קיצורי דרך, כי אנחנו עדיין יכולים להשתפר. כולי מפוקס עכשיו בלגרום לחברים להיות מוכנים למירוץ ארוך. אני חושב שיש לנו מספיק, ועכשיו רק צריך לצאת ולעשות את זה".

אגב, אם לברון יקלע 31 נקודות ומעלה, הוא יעלה למקום ה-12 ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA ויעבור את דומיניק ווילקינס. "הוא הופך את העבודה שלי לקלה יותר בזכות התחרותיות שלו", אמר מאמן קליבלנד טיירון לו, שיעניק לקיירי אירווינג מנוחה מול הניקס, "הדרך שבה לברון גורם לכולם להיות מעורבים, הדרך שבה הוא מייצר נקודות, הצורה שבה הוא משקיע את כולו במשחק. כשיש לך שחקנים כאלה, העבודה שלך הרבה יותר קלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully