וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון מתוסכל, לו מיואש": הקאבס בצרות, קבוצת החלומות בדרך?

בארה"ב ממשיכים לעסוק במוליכת המזרח: "הבעיות עמוקות, הקבוצה לא חזקה מנטלית". ג'יי אר סמית': "אם תהיה קבוצת חלומות עם לברון, וייד, כרמלו וכריס פול, מקווה שישמרו לי מקום"

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם לברון ג'יימס. AP
העסק חורק. לברון ולו/AP

ימים לא קלים עוברים על מוליכת המזרח קליבלנד. בליל אמש (בין חמישי לשישי), הקאבס הובכו עם הפסד 104:95 בחוץ מול ברוקלין החלשה והביקורות ממשיכות לחתוך את לברון וחבריו.

בכלל, זה היה שבוע משונה מאוד מצד קינג ג'יימס. הוא החל אותו עם הפסקת המעקב אחרי הקבוצה בטוויטר ובאינסטגרם, מה שעורר סערה והמשיך עם ציטוטים ל"בליצ'ר ריפורט", לפיהם יהיה מוכן לקצץ בשכרו על מנת לשחק מתישהו עם חבריו דוויין וייד, כריס פול וכרמלו אנתוני.

מי שהחליט לקפוץ על ההזדמנות הוא ג'יי אר סמית', שהגיע באמצע העונה החולפת לקליבלנד והתחבר לג'יימס. כעת, על פי דיווח ב"ניו יורק דיילי ניוז", סמית' ביקש מג'יימס "לשמור לו מקום" באותה קבוצת חלומות שקורמת לאיטה עור וגידים: "זה הולך להיות מטורף, חולני", אמר סמית' על פי הדיווח, "אני רוצה מאוד לראות את זה קורה ורק מקווה שידאגו לי שם למקום".

אלא שאותם חלומות צריכים להישאר בינתיים בצד, שכן הקאבס לא נראים כלל מוכנים להסתערות על תואר האליפות בפלייאוף המתקרב. האחרון להעביר ביקורת על הקבוצה היה ג'ף זילגיט מ"USA טודיי", שכתב: "הבעיות של קליבלנד הרבה יותר עמוקות מהציוצים המוזרים של לברון ג'יימס. זה לא סוד שהקבוצה הזו בצרות. הקאבס לא חזקים מספיק מנטלית וגם טיירון לו נראה מיואש מכך במשחק מול ברוקלין. גם התסכול בשפת הגוף של לברון היה ברור מאוד אחרי ההפסד הזה".

* ריק ביוקר, כתב "בליצ'ר ריפורט", טען כי דווייט הווארד עשוי לשוב לאורלנדו עם סיום העונה הנוכחית. הווארד נבחר על ידי המג'יק במקום הראשון בדראפט 2004 והוביל את הקבוצה לגמר ה-NBA ב-2009. הוא עזב ללייקרס ב-2012 לאחר שלחץ על ראשי הקבוצה להעבירו, אך לא הסתדר בעיר המלאכים ובתום עונה מסויטת ורוויית מתחים מול קובי בריאנט, נטש ליוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully