וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה המסויט של לברון: "גם אני נרדמתי בשמירה, חייבים לעשות יותר"

שוב סוער בקליבלנד: ג'יימס קבע כמה שיאים שליליים ברבע האחרון מול ברוקלין וזעם על ההגנה של חבריו, ובארה"ב בטוחים ש"בלאט מת מצחוק". כרמלו על איחוד כוכבי דראפט 2003: "כולנו מפנטזים על זה, נרצה לשחק במקום חם". מיליצ'יץ': "קובי בריאנט השחקן הכי מלוכלך ב-NBA"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לא נרגע. לברון/AP

מספרי הלילה

* לראשונה בקריירה, לברון הפסיד במשחק בו קלע ב-75 אחוז ומעלה מהשדה.

* זו גם הפעם הראשונה שבה לברון לא קולע ברבע האחרון במשחק בו הוא קולע 30 נקודות ומעלה אחרי שלושה רבעים.

* לראשונה מאז 17 בדצמבר 2005, קבוצה של לברון ג'יימס סופגת ריצת 14:0 ברבע האחרון.

* בדקות של לברון על המגרש ברבע האחרון, קליבלנד הפסידה ב-14 הפרש. זה הפלוס-מינוס הכי גרוע שלו ברבע אחד מאז חזר לקליבלנד בקיץ שעבר.

* קווין לאב וקיירי אירווינג חיברו יחד 1 מ-11 מהשדה ברבע האחרון, כולל 0 מ-6 מחוץ לקשת.

* השחקנים היחידים של קליבלנד שקלעו ברבע האחרון הם קווין לאב, מתיו דלבדובה, ריצ'רד ג'פרסון וג'ורדן מקריי מקצה הספסל.

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
מנסה לשדר אופטימיות. לו/AP

הציטוטים

הכאוס בקליבלנד נמשך. פחות מיממה אחרי הדיווחים על השיחה הנוקבת בין לברון ג'יימס לטיירון לו ודייויד גריפין, במהלכה התבקש הכוכב הגדול לספק תשובות לגבי התנהגותו המשונה בתקופה האחרונה, הקאבס ספגו השפלה נוספת, כשנוצחו 104:95 בידי אחת הקבוצות החלשות בליגה, ברוקלין נטס. זה היה לילה משונה במיוחד עבור לברון: הוא קלע 30 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים והוביל את קליבלנד ליתרון מבטיח, אך נרדם כמו יתר חבריו ברבע האחרון, אפשר לנטס ריצת 0:14 ונתן לטורונטו, הרחוקה ממנה רק שני ניצחונות, תקווה מחודשת לסיים את העונה בראשות המזרח.

לברון נראה כעוס ועצבני במהלך המשחק, ונתפס בעדשת המצלמה זועם ורוקע ברגליו אחרי פוזשן הגנתי חלש של קווין לאב, שהסתיים בסל של ברוקלין. אחרי המשחק הוא נשאל על השיחה עם המאמן והג'נרל מנג'ר. "אני פשוט חייב לעשות יותר. אני חייב לעשות יותר ואני חושב שהיום עשיתי את זה, עד שלב מסוים". לברון מנסה כבר לחשוב על הפלייאוף. "עברתי למצב פלייאוף קצת יותר מוקדם העונה, כי אני מודע לכל מה שעבר עלינו העונה. יש לנו צ'אנס לעשות משהו מיוחד או לפחות להתחרות על משהו מיוחד. יש לי מזל שאני בריא, יותר בריא ממה שהייתי במשך הרבה זמן. אני מרגיש נהדר. הלילה היה משחק מוזר, גם אני נרדמתי בשמירה".

עוד באותו נושא

קליבלנד הובכה מול ברוקלין, סל ניצחון לרדיק מול פורטלנד

לכתבה המלאה
שחקני קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג, מתיו דלבדובה, ג'יי אר סמית' מאוכזבים. AP
לא עוזרים. אירווינג, דלבדובה וג'יי אר סמית'/AP

לו, שאמר ל'פליין דילר' אמש כי התריע בפני לברון ש"אי אפשר להתנהג ככה כשאתה המנהיג של הקבוצה", סירב להתייחס באריכות לשיחה אחרי ההפסד. "דיברנו, ואני מעדיף שלא לספר על מה ולמה. עכשיו הפוקוס שלי הוא אך ורק על ניצחונות. לברון הוא המנהיג של הקבוצה הזו, הייתה לנו שיחה נהדרת וזה הכל". לו הוסיף ש"אחרי כל מה שהקבוצה הזו עברה בחודשים האחרונים, הגיע הזמן להתחיל לשחק כדורסל. זה כל מה שחשוב כרגע", וכי "לברון הוא לא העניין, אלא הקבוצה היא העניין. אם נשחק קשוח וחזק במשך 48 דקות נצליח ואם לא, דברים כמו שקרו לנו הלילה ימשיכו לקרות".

ואחרי עוד הפסד, בארצות הברית ממשיכים לתהות לגבי אפקט חילופי המאמנים בקליבלנד. דניס מנולוף מה'פליין דילר' צייץ כי "זו מבוכה נוספת עבור הקאבס. בלאט כנראה יושב כרגע איפה שהוא וצוחק". סם אמיקו מרשת 'פוקס' דווקא סנגר על לו, וכתב כי "מאז חילופי המאמנים, השינוי המרכזי בקליבלנד הוא שרוב השחקנים חזרו ליהנות מכדורסל. נכון, כרגע לא רואים את זה כל כך, אבל זה ניכר דווקא מול קבוצות חזקות. אם יש תחום שהקאבס נמצאים בו בנסיגה מאז שבלאט עזב זו ההגנה. אם קליבלנד לא תשמור כמו שצריך במשך 48 דקות, הם עוד יתרסקו בפלייאוף". גם אוהדי ברוקלין, אגב, הצטרפו לחגיגה, וחלקם הקניטו את שחקני הקאבס כשקראו לעברם בשמו של בלאט במהלך המשחק.

* בעוד לברון ג'יימס ממשיך לנזוף בחבריו, הפנטזיה שלו לשתף פעולה עם חבריו מדראפט 2003 קורמת עור וגידים. אמש גם כרמלו אנתוני, חברו הקרוב של לברון, נשאל לגבי איחוד הכוחות בינו לבין לברון, כריס פול ודווין וייד, שהועלה כאופציה על ידי לברון עצמו בראיון ל'בליצ'ר ריפורט'. "יש לנו עוד כמה שנים טובות בליגה. לכולנו יש חלומות, לכולנו יש פנטזיות, וכולנו נהיה מוכנים לקבל קיזוז קטן במשכורת בשביל זה. אני יודע שאני מוכן לזה בוודאות. אם זה יקרה, אני חושב שנרצה לשחק במקום חם עם הרבה שמש".

* דרקו מיליצ'יץ', עוד אחד שנבחר בדראפט ההוא אבל הספיק מאז לפרוש ולעבור לקיקבוקיסנג, העניק ראיון בסרביה על ימיו ככדורסלן. מיליצ'יץ' סיפר כי למרות שפרש מרצון אינו מתגעגע לכדורסל, וכי כשהוא רואה משחקי NBA "אני לא מאמין שהייתי חלק מהעולם הזה", אך את הציטוט הכי מעניין סיפק בנוגע לקובי בריאנט. "הוא השחקן הכי מלוכלך בליגה. הוא עושה דברים שחורגים מהגבולות המקובלים. אבל הוא שחקן מדהים", אמר.

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
הכי מלוכלך בליגה? קובי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully