וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אמרו שמכבי תל אביב טובה יותר. לא נוריד את הראש, להפך"

21.3.2016 / 7:21

תחושות מעורבות בבאר שבע. בוזגלו אופטימי, אבל השחקנים מבינים: "הלכנו צעד אחורה בשלושת השבועות האחרונים". עוד לפני טדי, שחקנים מבקרים את ההסכם בין טביב למכבי תל אביב. זעם על אוהדים בעקבות הדלקת האבוקות

צילום מסך

במהלך השבוע דיברו בהפועל באר שבע על משחק העונה כעל "מבחן אופי" חשוב שילמד האם הקבוצה עמדה בלחץ. התיקו 1:1 אמש (ראשון) מול מכבי תל אביב התקבל ברגשות מעורבים. "היינו קצת בהלם אחרי השער של מכבי בהתחלה אבל מהר מאוד התאוששנו", אמרו בקבוצה, שם מבינים שמשחק האליפות האמיתי יעבור כנראה לבלומפילד. אחד השחקנים הסביר אתמול: "כל הזמן מדברים על לשבור שיאים, אבל בשלושת השבועות האחרונים לא השגנו אף ניצחון בטרנר. במקום לדרוס, הלכנו צעד אחורה".

לפני המשחק אתמול כינס ברק בכר את שחקניו. בעזרת סרטון מוטיבציה שעסק באגרוף וממנו שאב מאור מליקסון השראה, הוא ניסה להעביר לשחקנים מסר לפיו אסור להם להיכנע במאבק הזה. בכר הקרין את הסרטון סמוך למשחק ושחקנים סיפרו כי הוא עזר להם לקבל בחזרה חלק מהביטחון העצמי שאבד להם. "היינו יותר טובים ממכבי במחצית הראשונה, אבל הרבה פחות טובים בשניה", הם הודו. בעקבות השער של אובידיו הובאן, שזכה למחמאות על משחקו אתמול, בקבוצה מצפים שימשיך במגמת שיפור. לשם השוואה, בקבוצה הודו כי אחת הנקודות הבודדות שעזרו ליריבה במשחק הייתה מרכז שדה רך יותר. "אלברמן שחקן ענק, גם מדוניאנין היה טוב. אבל גם הובאן לא הפסיק לרוץ. האמצע שלהם עזר להם מאוד", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה.

הטוב עוד לפנינו: 1:1 מהנה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

מכבי תל אביב בטוחה: "הוכחנו שאנחנו טובים יותר"

זהבי קיבל אינפוזיה אחרי המשחק. פטר בוס: "אני מרוצה מהתיקו"

בכר: "יש קפיצת מדרגה משמעותית, מקווים שזו השנה שלנו"

6 לערן זהבי, 4.5 לאליניב ברדה: ציוני משחק העונה

איפה זהבי? הטוב, הרע והמכוער ממשחק העונה

האוהדים, המתח, החגיגות הזמניות: אלבום חגיגי ממשחק העונה

מאור בוזגלו הפועל באר שבע. קובי אליהו
רגשות מעורבים. בוזגלו/קובי אליהו

חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי המעבר בין השיטות של בכר הוא נכון במשחקים מסוימים, אך אתמול הוא היה מוגזם. "התחלנו את המשחק בצורה מסוימת, ואז עברנו ליהלום עם שני חלוצים. זה אולי טוב לשחקני ההתקפה, אבל שחקני ההגנה עבדו קשה מאוד והמשחק התנהל מחוף לחוף. ברגע שברק שינה שוב את השיטה היה לנו קל יותר. אני חושב שזה גם מתאים יותר לקבוצה. לא יכולנו לקחת סיכונים במשחק הזה. הייתה לזה גם השפעה מנטלית". בכר הגיב לכך כשאמר: "תרגלנו באימונים מעבר בין שיטות. זה הלך התקפית, אבל הגנתית זה חשף אותנו. חזרנו לשיטה המוכרת כדי לשלוט במשחק. רצינו שהמשחק יהיה תלוי יותר בנו". מאור מליקסון עלה אתמול לשחק עם כאבים ומהראן ראדי כשהוא חולה. אנתוני וואקמה ימשיך להיעדר גם במחזורים הקרובים.

מאור בוזגלו הודה: "כדורגל גדול לא היה, אלא הרבה מאבקים על הכדור. תיקו הגיע לשתי הקבוצות. אנחנו קבוצות טובות ומי שתאבד פחות תיקח את התואר. את התואר אף קבוצה לא תיקח נגד מכבי, אלא במשחקים אחרים ושם נצטרך להיות יותר מרוכזים. כל השחקנים צריכים ללכת עם הראש מורם. אם הפגרה הגיעה בזמן? בשבועיים האחרונים אמרו שמכבי היא הטוענת לכתר וראויה ויותר טובה. באר שבע הוכיחה שהיא קבוצה טובה מאוד לא נוריד את הראש. להפך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הכנה מדוקדקת. בכר/ברני ארדוב

לאחר פגרת הנבחרת, באר שבע תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים. חלק מהשחקנים לא אהב, בלשון המעטה, את העובדה שסעיף בהסכם בין מכבי תל אביב לטביב מקנה לו 200 אלף יורו נוספים עבור דסה ואזולאי במקרה של זכיה באליפות. יחד עם זאת, במועדון מבינים שמדובר בהסכם חוקי.
כעס מסוים הופנה כלפי חלק מהאוהדים, שהכניסו לאיצטדיון אבוקות חרף ההודעה של אלונה ברקת כי היא פעלה למען הכנסת דגל הפריסה לאיצטדיון, בתנאי שלא יוכנסו אמצעי פירוטכניקה שיגרמו להעמדת הקבוצה לדין. כעת הקבוצה צפויה לעמוד לדין. מתן אוחיון עדיין דוחה את ניתוח הבקע, שלאחריו ייעדר כשלושה שבועות. במועדון רוצים שיעבור אותו בסיום העונה. הקבוצה תעמוד לדין בעקבות הדלקת האבוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully