וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי קיבל אינפוזיה אחרי המשחק. פטר בוס: "אני מרוצה מהתיקו"

20.3.2016 / 22:55

כוכב מכבי תל אביב, שהיה חולה בימים האחרונים, נזקק לטיפול רפואי. המאמן לאחר משחק העונה: "הגיע לנו לנצח, אבל לפני המשחק הייתי קונה תיקו". אלברמן: "מרוצים מהדרך, פחות מהתוצאה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

משחק העונה הראשון של הפלייאוף העליון הותיר את הסטטוס-קוו בצמרת ליגת העל, כשהפועל באר שבע ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1 ששמר על יתרון הנקודה של המארחת על פני האלופה. קרלוס גרסיה העלה את הצהובים ליתרון, אבל אובידיו הובאן השווה עוד במחצית הראשונה המצוינת, כשלאחר מכן הקצב ירד. באר שבע עם תיקו ביתי שלישי ברציפות ואילו מכבי תל אביב עדיין ללא הפסד בעידן פטר בוס. המרוץ לעבר האליפות יימשך בשמונת המחזורים שנותרו.

אגב, ערן זהבי היה בספק גדול לפני המשחק ובמשך שלושה ימים היה חולה והתקשה להתאמן. הוא סיים את המשחק עם אינפוזיה בחדר ההלבשה וחש רע וקיבל טיפול רפואי. בקבוצה שיבחו מאוד את המסירות שלו והעובדה שהוא לא הסכים לוותר על המשחק.

ליגת העל: הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1

איפה זהבי? הטוב, הרע והמכוער ממשחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

בכר: "יש קפיצת מדרגה משמעותית, מקווים שזו השנה שלנו"

ציוני המשחק: 6 לערן זהבי, 4.5 לערן זהבי ומי היה המצטיין?

התמונות והרגעים המרגשים: אלבום משחק העונה

קרלוס גרסיה חוגג/ברני ארדוב

פטר בוס אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו טוב במחצית השנייה, שלטנו במשחק. היו לנו הזדמנויות אבל לא מספיק. שלטנו במשחק ואני מרוצה מהתיקו. לפני המשחק אם היו אומרים לי שהוא יסתיים בתיקו הייתי קונה משום שאנחנו מארחים את המשחק הבא, אבל על פי המשחק היום הגיע לנו לנצח".

"זה חדש בשבילי, לא ידעתי למה לצפות. אני מרוצה מההופעה של השחקנים באצטדיון הפנטסטי הזה ואני גאה בשחקנים שלי. בסוף העונה נראה איזו קבוצה טובה יותר, כי בסופו של דבר האלופה היא הקבוצה הטובה יותר".

"היה משחק בקצב טוב", הודה גל אלברמן. "שתי הקבוצות עלו לכר הדשא כדי לאסוף את שלוש הנקודות. אני יודע שאנחנו הגענו כדי לנצח. מאוד רצינו ושלטנו, אז אפשר להגיד שאני קצת מאוכזב. מעבר לשליטה במשחק, היינו צריכים לבעוט למסגרת, ולא עשינו זאת מספיק פעמים. מבחינת הדרך, אנחנו מרוצים, מבחינת התוצאה, קצת פחות. ידענו שבכל מקרה שום דבר לא יוכרע בבאר שבע. יש עוד שמונה משחקים ועוד המון נקודות בקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully