וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "יש קפיצת מדרגה משמעותית, מקווים שזו השנה שלנו"

20.3.2016 / 22:45

מאמן הפועל באר שבע נשמע די מרוצה מהתיקו במשחק העונה: "במחצית הראשונה היינו יותר טובים, זה מעודד שאנחנו משחקים כשווים מול מכבי. מאמינים שאפשר לעשות את זה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע אומנם לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב אבל שמרה הערב (ראשון) על מקומה בפסגה עם 1:1 קצבי בבית מול מכבי תל אביב במשחק העונה הראשון מבין שניים שמצפים לנו בפלייאוף העליון. קרלוס גרסיה העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-11, אובידיו הובאן איזן בדקה ה-24 והשתיים נשארות במרחק של נקודה אחת מן השנייה. הפועל באר שבע רשמה תוצאת תיקו שלישית ברציפות ושלוש תוצאות תיקו בבית ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-66, בעוד הקבוצה של פטר בוס עם 65 כשבקופה עוד 24 נקודות.

קרלוס גרסיה חוגג/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "אני חושב שאפשר לחלק את המשחק לשתי מחציות. במחצית הראשונה היינו יותר טובים, במחצית השנייה מכבי שלטה אבל לא היו מצבים משמעותיים. הייתה מחצית שנייה לא טובה שלנו, אבל חזרנו מפיגור במשחק כזה וזה בסדר. התוצאה לא כזו רעה ועדיין הדברים תלויים בנו".

על המשחק הבא מול מכבי בבלומפילד: "ניצחנו שם כבר והכול יכול להיות אבל הדרך לשם עוד רחוקה. יש לנו משחק בטדי מול בית"ר שהוא לא פחות קשה. אנחנו מאמינים בעצמנו שאפשר לעשות את זה". על רצף שלוש תוצאות תיקו רצופות: "בשניים מתוך שלושת המשחקים היינו בפיגור ולא הפסדנו. יש פה אופי חזק וברגע שיחזרו מליקסון וטוני וואקמה זה ישדרג אותנו משמעותי. התוצאה די משקפת וזה מאחורינו".

"יש קפיצת מדרגה מאוד משמעותית גם מנטאלית. עצם זה שאנחנו שווים כשווים מול מכבי זה מאוד מעודד. אנחנו לוקחים מג'ורדן השראה ומקווים שהשנה זו השנה שלנו".

מאור בוזגלו: "לא הייתי אומר שיש ירידה ברמה אצלנו. לחצנו מהרגע הראשון, וכמובן שרצינו לנצח. נקלענו לפיגור בדקות טובות שלנו, אבל הראינו הרבה אופי והצלחנו לחזור נגד קבוצה שכולם יודעים כמה היא חזקה. המאבק בין הקבוצות יהיה עד לרגע האחרון. שתינו קבוצות טובות וחזקות, מי שתאבד פחות נקודות, תזכה בתואר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully