וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוני משחק העונה: 6 לערן זהבי, 4.5 לאליניב ברדה, פטר בוס המצטיין עם 8

הקפטנים לא הבריקו במאני טיים, המאמן ההולנדי התעלה על בכר. אוגו שוב הפגין עליונות, אלברמן החזיק כמעט לבדו את הקישור, מדוניאנין ממשיך להרשים ומי המאכזב? ציוני המשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

one

הפועל באר שבע

דודו גורש - 5

עשה את העבודה שלו והציל לא מעט כדורים, אך היה חסר נוכחות בכל כדור קרן או כדור חופשי של היריבה. גרם לפאניקה לא מוסברת בהגנה, ולגורש חלק גדול בכך.

בן ביטון - 6

משחק יציב מאוד של המגן, שלא היה מהשחקנים המנוסים על כר הדשא. למרות זאת, לא הפסיק לנוע לאורך הקו, וכמעט ולא טעה לאורך ההתמודדות.

לואי טהא - 6

המשיך בהתקדמות הנהדרת שלו. למכבי תל אביב יש בעיות במרכז ההגנה? אז מרכז ההגנה של הפועל באר שבע הוא אחת החוליות החזקות שלה, הרבה בזכות הבלם שהגיע מהפועל רעננה.

שיר צדק - 6.5

מעוז ההגנה של הקבוצה. לא סתם נחשב צדק לבלם הטוב בליגה העונה. בדרך כלל, משחקים הביתיים העונה, לצדק לא הייתה עבודה רבה, אך הפעם דווקא כן, והוא הראה שגם תחת לחץ בלתי פוסק הוא מתפקד בצורה טובה מאוד.

אופיר דוידזאדה - 5

מהשחקנים הפחות טובים במשחק של הפועל באר שבע. למרות שלא טעה, דוידזאדה לא ממש הותיר חותם על המשחק. עדיין לא הוכיח כי מקומו בהרכב של הפועל באר שבע, כשהקבוצה תצטרך לחשוב טוב טוב מה היא עושה בעמדה זו בעונה הבאה.

קרלוס גרסיה חוגג/ברני ארדוב

ג'ון אוגו - 7

אם הפועל באר שבע תיקח העונה אליפות, לניגרי יהיה חלק גדול מאוד בכך. גם הפעם, כמו בכל העונה, הוא החזיק כמעט לבדו את הקישור ההגנתי של האדומים. שחקן ענק שאין לו תחליף, ובבירת הנגב יצטרכו לעשות הכול כדי להשאירו גם בעונה הבאה.

אובידיו הובאן - 6

על אף השער והתרומה הגדולה יחסית בהתקפה, נראה שלקשר הרומני היו ימים טובים יותר על כר הדשא. העובדה שמכבי תל אביב שלטה ללא עוררין במגרש הצביעה על חולשה של הובאן ושל מהראן ראדי.

מהראן ראדי - 4

דווקא מהשחקן אולי הכי מנוסה במעמדים כאלו ציפינו להופעה טובה בהרבה. הדומיננטיות במרכז השדה והפיזיות אפיינו את הפועל באר שבע לאורך העונה, אבל הפעם זה לא היה כך. ערב פושר של ראדי, שהוביל לשליטה מוחלטת של הצהובים במרכז המגרש.

מאור בוזגלו - 6

לא מהמשחקים הגדולים של הקשר, ששוב הצליח לספק רגע של קסם כשבישל בצורה נפלאה להובאן. קשה לבוא אליו בטענות, מכיוון שהכדור היה ברובו בשליטה צהובה.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, לפני שחקני הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו. קובי אליהו
אחד התעלה, אחד אכזב. אוגו ודוידזאדה משקיפים על זהבי/קובי אליהו

מוחמד גדיר - 5

אמור היה להיות הג'וקר של המארחת בהתקפה. הוא אמנם הטריד בלי סוף את ההגנה הצהובה, אך מנגד החמיץ לא מעט, החמצות שהחזירו את היריבה למשחק אחרי פתיחה מנומנמת. עם יותר דיוק בהתקפה, יכול היה לקנות את עולמו בבירת הנגב.

אליניב ברדה - 4.5

לכל אורך העונה הקפטן היה זה שעשה את ההבדל בין קבוצה שרוצה לזכות באליפות לבין קבוצה שממש נמצאת בדרך לשם. הפעם ברדה לא היה בשיאו, כשהמשיך את יכולתו מהמחזורים האחרונים. ברדה כמעט ולא הורגש לאורך המשחק, ולא היה זה שסוחף את קבוצתו כפי שעשה לא מעט פעמים העונה. אם הפועל באר שבע רוצה לזכות באליפות העונה, היא חייבת את החלוץ הוותיק בכושר טוב, כפי שהיה כמעט לכל אורך העונה.

ברק בכר - 4

המאמן הצעיר מצליח שוב ושוב להקשות על מכבי תל אביב. גם בסיבוב הקודם הוא עשה זאת, כשהשאיר אבק לסלבישה יוקאנוביץ' בכל הקשור לניהול הטקטי. בניגוד לפעם הקודמת, הפעם הוא הפסיד לפטר בוס. אלופה אמיתית לא משנה את סגנון המשחק שלה בהתאם ליריבה, אלא כופה על היריבה את סגנון משחקה, בדיוק כפי שעשו הצהובים. כל הדברים שעבדו לאדומים העונה בבית, לא פעלו מול האלופה, ולכן בוס ניצח ביריבות בין המאמנים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפעם הוא הפסיד. בכר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

פרדראג ראיקוביץ' - 6

עשה את העבודה שלו בין הקורות. קיים הבדל עצום בין השוער שהגיע למכבי תל אביב לבין השוער שאנו רואים כיום. מדובר, אולי, בשוער שיכול להביא לקבוצתו אליפות בסופו של דבר.

אלי דסה - 6

עוד משחק לא רע של המגן, ששרף שטחים על הקו הימני ושוב היה לאחד הברגים החשובים של מכבי תל אביב על כר הדשא. כל עוד דסה ימשיך בכושרו הנוכחי, מכבי תל אביב תיהנה מכוח נוסף מאחור.

קרלוס גרסיה - 6

אם לא היה כובש, יכול להיות ששוב היו מדברים בקבוצה על האיטיות של הבלמים. גדיר הצליח פעם אחר פעם להביך את מרכז ההגנה של הצהובים במהלך המחצית הראשונה.

איתן טיבי - 6

משחק סולידי של הבלם, אך כמו שותפו למרכז ההגנה, הוא סובל מאיטיות. אם מכבי תל אביב חושבת על אליפות ועל ליגת האלופות בעונה הבאה, היא חייבת בלמים מהירים יותר.

אבי ריקן - 6

אחרי אינספור חיפושים אחר מגן שמאלי, נראה שריקן הוא האופציה הכי טובה שיש למכבי תל אביב בעמדה זו, למרות שמדובר בסוג של ברירת מחדל. הוא שוב שרף את הקו, והיה אחד השחקנים הטובים בצהוב.

אבי ריקן מכבי תל אביב מול מוחמד גדיר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ברירת מחדל? ריקן שומר על גדיר/ברני ארדוב

גל אלברמן - 7.5

כל מילה מיותרת על הקשר שרק משתבח עם השנים. החזיק כמעט לבדו את הקישור של מכבי תל אביב ועוד מול שלישייה שעשתה בית ספר כמעט לכל הליגה. תענוג.

האריס מדוניאנין - 6.5

הבוסני מצא מהר מאוד את מקומו בהיררכיה הצהובה. הוא אמנם לא ממש שחקן פיזי, אבל כמעט בכל נגיעה שלו בכדור ניתן לראות שאיכות יש לו. אם הצהובים יזכו באליפות בסופו של דבר, למדוניאנין יהיה חלק גדול מאוד בכך.

דור מיכה - 6

משחק סביר של הקשר, שלא עשה דברים מיוחדים, אך תמיד הנוכחות שלו וחוכמת המשחק שלו עושות צרות ליריבה.

ערן זהבי מכבי תל אביב מול שיר צדק הפועל באר שבע. קובי אליהו
עדיין תלויים בו. זהבי בועט/קובי אליהו

ערן זהבי - 6

למרות הבישול, לזהבי היו משחקים טובים יותר העונה. בשלבים אחרים של העונה זהבי היה מסיים את המשחק עם לפחות שער אחד משלל ההזדמנויות שקיבל. לא משנה כמה הסגל של האלופה איכותי ולא משנה כמה שחקנים הגיעו - הקבוצה עדיין תלויה בו. כשהוא לא מבקיע ולא מספיק דומיננטי, למכבי תל אביב אין סיכוי לנצח משחקים שכאלו, בטח כשמדובר ביריבה כמו הפועל באר שבע. למרות זאת, הוא תמיד שם ותמיד מדובר בסיוט הכי גדול של ההגנה היריבה, כשגם הפעם הורגש פחד אצל האדומים כשהכדור היה אצלו.

עדן בן בסט - 4

למעט מהלך חיובי אחד במחצית הראשונה, בן בסט אולי היה הכי אנמי על המגרש. הצבתו כחלוץ שני היא פיתרון מצוין עבורו, ואם הוא לא לוקח את ההזדמנות שלו בשתי ידיים, קשה לראות מתי יהפוך לשחקן הרכב לגיטימי.

אורלנדו סה - 5

הפורטוגלי מביא עימו כוח רב להתקפה הצהובה, אך הפעם לא השפיע על הנעשה על כר הדשא. מכבי תל אביב הימרה עליו, אך הפעם עלו לא מעט סימני שאלה לגבי היכולת שלו להתמודד ברמות הגבוהות באמת.

פטר בוס - 8

בשקט בשקט, ההולנדי מוכיח שמדובר במאמן מצוין. שבוע אחר שבוע. הפעם, עם מערך התקפי וללא פחד, שלט במשחק והכתיב את הקצב במגרש הכי ביתי בליגה. מכבי תל אביב של בוס היא ההתקפית ביותר שידעה הקבוצה בשנים האחרונות ורק בזכות הרבה מזל הפועל באר שבע לא הפסידה במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully