וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול במכבי תל אביב: "הוכחנו שאנחנו עדיפים, היינו ראויים ליותר"

21.3.2016 / 6:53

מדוניאנין ושחקני מכבי תל אביב מאוכזבים מהנקודה בבאר שבע: "הם מאושרים, אבל עוד צריכים להגיע לבלומפילד". בוס ממשיך בלוחמה הפסיכולוגית, מחמאות לריקן ואלברמן, זהבי יחמיץ את קרואטיה. בן בסט: "לא מתחרט שהגעתי, אני מאושר פה"

קובי אליהו

"אנחנו מאוכזבים מאוד כי הראינו שאנחנו קבוצה טובה יותר ובכל זאת סיימנו את המשחק רק עם נקודה", היטיב לבטא האריס מדוניאנין את התחושה בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב אמש (ראשון) אחרי ה-1:1 עם הפועל באר שבע באצטדיון בטרנר. הצהובים עזבו את האצטדיון שעה ארוכה לאחר המשחק כשהם חשים תסכול רב. לפני המשחק הם היו כנראה חותמים על נקודה וגם אחרי עשר הדקות הראשונות שהיו טובות מבחינת באר שבע, אבל בסוף המשחק התחושה של כל השחקנים הייתה פספוס מאוד גדול.

מדוניאנין המשיך לתאר: "שלטנו לגמרי במשחק, אבל לא היינו מספיק חדים בעשרים המטרים האחרונים ובעיקר בתיבת ה-16. אנחנו צריכים לעבוד על הסיומת ואם נשפר את זה, אנחנו נהיה עוד יותר טובים בשמונת המחזורים האחרונים ונגיע מאוד רחוק".

הטוב עוד לפנינו: 1:1 מהנה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

ערן זהבי קיבל אינפוזיה אחרי המשחק. פטר בוס: "אני מרוצה מהתיקו"

בכר אופטימי: "יש קפיצת מדרגה משמעותית, מקווים שזו השנה שלנו"

6 לערן זהבי, 4.5 לאליניב ברדה: ציוני משחק העונה

איפה זהבי? הטוב, הרע והמכוער ממשחק העונה

האוהדים, המתח, החגיגות הזמניות: אלבום חגיגי ממשחק העונה

דודו גורש שוער הפועל באר שבע (ימין) מול האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב. מדוניאנין/ברני ארדוב

מדוניאנין דיבר על חבריו לחלק הקדמי שהיו צריכים לנצל יותר את הכדורים שקיבלו, אבל גם הוא הודה שמהפוזיציה שלו בקישור הוא חייב להיות יותר מסוכן לשער במיוחד כשיש לו רגל שמאל כל כך מאיימת. "הם הקשו עלי להגיע למצב ברגל שמאל ומצאתי את עצמי עם הזדמנויות ברגל ימין. היו לנו כמה החלטות לא נכונות כמו בסוף כשדור מיכה בעט במקום למסור. אני לא מאשים אותו, אבל זו הייתה הזדמנות לנצח. אני באופן אישי צריך להיות הרבה יותר מאיים. אני מאשים את עצמי כי אני צריך לבעוט יותר. אני מוצא את עצמי במצבים בהם אני יכול לבעוט, אבל אז אני רואה שחקן במצב יותר טוב ואני מעדיף למסור. אני צריך לאיים יותר על השער. אני מודע לזה".

מדוניאנין סיפר כי מכבי תל אביב הגיעה בביטחון מלא למשחק. "מכבי תל אביב אלופה כבר שלוש שנים ברציפות ויש לנו ביטחון רב בעצמנו. לא היה לנו ספק שאנחנו יכולים לנצח אותם במגרש שלהם. בסוף זה נגמר בתיקו והם מאושרים, אבל הם עוד צריכים לבוא אלינו לבלומפילד וכשיש עוד שמונה מחזורים, אני בטוח שהכול פתוח. יש גם לנו וגם להם עוד הרבה משחקים קשים. רעננה ניצחה את מכבי חיפה 0:3, אז אפשר לזלזל בה בפלייאוף? אם נהיה רגועים ונחשוב שהכול יהיה בסדר, אז נפסיד. כל משחק עד הסוף חייב להיות משחק לחיים מבחינתנו".

על החוויה בטרנר אמר מדוניאנין: "זה הזכיר לי את התקופה ששיחקתי בטורקיה. האווירה מצוינת אבל ברגע שהשתלטנו על המשחק לגמרי במחצית השנייה גם הקהל שלהם התקשה לדחוף ולעודד אותם כי הכדור היה כל הזמן ברגליים שלנו. כשהם יבואו לבלומפילד הקהל שלנו יקבל אותם אפילו בצורה חמה יותר". אגב, מדוניאנין לא קיבל זימון לסגל נבחרת בוסניה, כך שהוא יוכל לנוח ולהתכונן היטב למשחק הבא של מכבי תל אביב אחרי פגרת הנבחרת מול הפועל רעננה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היה אפשר להוציא יותר? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

פטר בוס סיפר אמש כי לא היו לו בסופו של דבר דילמות באשר למערך איתו הוא פתח את המשחק. "נכון שטל בן חיים היה חסר, אבל במשחקים האחרונים שיחקנו היטב במערך של ארבעה שחקנים קדמיים והחלטתי ללכת על זה גם במשחק הזה ולהציב את עדן בן בסט, שהיה בסדר גמור".

בוס סיפר גם שערן זהבי לא היה לגמרי כשיר למשחק ושהוא סבל מחולשה עקב מחלה. זהבי קיבל עירוי של נוזלים לווריד בסיום המשחק ולא יטוס עם הנבחרת למשחק הידידות בקרואטיה. על המשחק מול באר שבע אמר בוס: "אני מרוצה מאיך ששיחקנו, אבל לא מהתוצאה. היינו הקבוצה הדומיננטית במגרש והיינו ראויים לשלוש נקודות". בוס המשיך בלוחמה הפסיכולוגית: "זה כבר תיקו שלישי ברציפות של באר שבע בביתה ואנחנו באנו לכאן והוכחנו להם שאנחנו קבוצה טובה יותר בתקופה הזו. אנחנו משחקים טוב יותר מבאר שבע, אבל להם יש נקודה יתרון עלינו. אני לא יודע כרגע להגיד אם ניקח בסיום העונה את האליפות, אבל אני רואה שיש התפתחות במשחק שלנו ואנחנו משחקים ממשחק למשחק יותר טוב".

לקראת המשחק של ישראל מול קרואטיה אמר בוס: "אני מחזיק אצבעות שכל השחקנים שלנו יסיימו את המשחק הזה בריאים. זה מה שחשוב לי".

בוס שיבח את משחקו של אבי ריקן שחזר לעמדת המגן השמאלי אחרי פציעה והרעיף שבחים גם על גל אלברמן. אלברמן רשם עוד משחק טוב מבחינתו ואמר בסיום: "באנו לכאן כדי לנצח ואנחנו מאוכזבים שסיימנו רק בתיקו. יש עוד שמונה משחקים וננסה לאגור כמה שיותר נקודות. שלטנו במרבית הדקות באצטדיון חדש מבחינתנו. לא נלחצנו לשחק כאן כי יש לנו שחקנים מאוד מנוסים. אנחנו מרגישים פספוס שלא ניצחנו את המשחק הזה".

עדן בן בסט התראיין לרדיו 103FM ואמר היום: "היה משחק טוב וכיף להיות על המגרש. תחושת הפספוס היא כי הכתבנו את הקצב ושלטנו כמעט לכל האורך. היה חוויה לשחק בטרנר, ושאפו לשני הקהלים של הקבוצות. אנחנו משתפרים, השלד נשאר פה כבר כמה שנים, לומדים להכיר אחד את השני וזה דבר מבורך. אני לא מצטער על זה שהגעתי למכבי תל אביב, אני עומד מאחורי ההחלטות שלי. לא הכל ורוד ונוצץ, יש רגעים קשים אבל באופן כללי אני מאושר פה. לא ככה ציפיתי שזה ייראה, אבל בכדורגל לא תמיד הכל הולך כמו שרוצים. אני תמיד עובד קשה, לא מוריד את הראש, מאמין ביכולת שלי ואני חושב שזה יגיע. אני עדיין צעיר".

האזינו לראיון של עדן בסן בסט ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully