וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שימול: "אין הסבר למה שקרה". בנס ציונה מחפשים מחליף לסימפסון

16.2.2016 / 6:51

הלם בראשון לציון מההפסד למכבי אשדוד בחצי גמר הגביע אחרי שכבר הוליכו ב-12 הפרש 4 דקות לסיום. ביקורת על מונרו ודרוקר. בקבוצה של עופר ברקוביץ' רוצים לצרף סנטר במיידי, נעימי: "גאה בחברים שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הלם במכבי ראשון לציון אחרי ההפסד אמש (שני) 84:82 למכבי אשדוד אחרי שתי הארכות בחצי גמר גביע המדינה. הקבוצה של שרון דרוקר הוליכה ב-12 נקודות יתרון כשנותרו 4 דקות לסיום, רק כדי לחלץ הארכה. בשתי הארכות הכתומים היו פחות טובים מאשדוד, אך למרות זאת קיבלו הזדמנות לנצח את המשחק על הבאזר, אבל מארק ליונס החטיא שלשה בתום הארכה השנייה.




שרף: "לקחתי קבוצה עם תקציב לא גבוה והכנסתי בה רצון להצליח"

שרון דרוקר: "זה אכזרי וכואב מאוד"

שחקן מכבי ראשון לציון מארק ליונס. ברני ארדוב
החטאה כואבת. ליונס/ברני ארדוב

הקבוצה מעיר היין סיימה את המשחק עם 7 מ-40 מחוץ לקשת ו-28 מ-88 מהשדה. בקבוצה היו מאוכזבים מקבלת ההחלטות של השחקנים בסיום ועל ניהול המשחק של המאמן שרון דרוקר, שבחר להחזיר את שון דאוסון ודריל מונרו למגרש בדקות הסיום למרות משחק חלש של שניהם.

"בואו ניתן לפצע להגליד, זה לא כיף. עם כמה שאנחנו רוצים להתייחס לזה כאל עוד משחק, ייקח עוד יום וחצי, נישן על זה, ונתקדם הלאה", אמר בסיום אבי בן שימול, שסיים עם 12 נקודות ו-5 אסיסטים והיה מנקודות האור של הכתומים, "אין לי הסבר טוב למה שקרה, הרגשנו שאנחנו שם, פספסנו, נסיק את המסקנות כדי שזה לא יקרה שוב, כל הכבוד לחבר'ה על המלחמה שנתנו. אנחנו עם הפנים קדימה, נחכה למשחק הבא".

הכתומים ביצעו עד היום שני שינויים בסגל, כשצירפו את רומרו אוסבי וקווין פאלמר במהלך העונה, ובאפשרותם לרשום שני שחקנים נוספים באיגוד. לאור רצף ההפסדים בישראל, שמקרבים את ראשון לציון למקום השמיני, קיים סיכוי כי פאלמר המאכזב, שקלע אמש 3 נקודות ב-1 מ-9 מהשדה, ישלם את המחיר. הקבוצה תצא בסוף השבוע ללטביה לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר היורופקאפ נגד ונטספילס הלטבית.

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי אשדוד עלתה לגמר אחרי 82:84 דרמטי מול מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
שחקני מכבי ראשון לציון עידן זלמנסון, דריל מונרו, מנחמים את שון דאוסון. ברני ארדוב
מוכרחים להמשיך לנגן. ראשון לציון/ברני ארדוב

קבוצה כתומה נוספת שיצאה מאוכזבת מחצאי הגמר היא עירוני נס ציונה שהפסידה למכבי תל אביב 81:66. הקבוצה של עופר ברקוביץ' רשמה מחצית ראשונה נהדרת, בה הוליכה כבר ב-8 נקודות יתרון, אך קלעה רק 24 נקודות במחצית השנייה והציגה משחק מפוזר בדרך להפסד. למרות זאת, בנס ציונה יצאו עם תחושה טובה ואמונה כי ניתן עוד לרשום הישגים במהלך העונה הזאת, ובעיקר מ-2,000 הכתומים שהגיעו לדחוף את הקבוצה במעמד המרגש.

ז'אן טבק: "מכבי תל אביב של היום היא לא מכבי תל אביב של פעם"

שון ג'יימס עשוי להצטרף לנס ציונה

יובל נעימי שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
היו לנו רגעים יפים. נעימי/ברני ארדוב

"חצי ראשון מצוין שלנו, הבאנו אותם למקומות שרצינו, לצערי ברבע השלישי קליעות פתוחות שלנו לא נכנסו וזה הוציא את כולנו מהקצב", אמר יובל נעימי בסיום, "הם התחילו לרוץ וכשאתה נותן להם לרוץ בהיכל זה הכוח שלהם. זה לא קל לשחק בלי ישראלי מרכזי למעלה מחודש, טל דן חסר לנו. החברים רצו להצליח וזה לא הספיק הפעם.

"נלחמנו כמו גברים, הורדנו ל-6 הפרש, לא נתנו למשחק לברוח ל-20 הפרש, כי הם היו במומנטום מצוין עם הקהל. כולם היו חיוביים וניסו לתמוך אחד בשני. אנחנו עם רוטציה של שבעה שחקנים וחצי, זה לא קל לסחוב 40 דקות בצורה הזאת, אני גאה בחברים שלי".

בנס ציונה מחפשים מחליף לסנטר דיימון סימפסון שמסיים את חוזהו בעוד שבועיים. לקבוצה יש מספר מועמדים, ומקווים להתקדם ולצרף אחד מהם עוד לפני עזיבתו של סימפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully