וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "מכבי תל אביב של היום היא לא מכבי תל אביב של פעם"

15.2.2016 / 23:40

מאמן מכבי תל אביב לא רגוע גם אחרי ההעפלה לגמר הגביע: "עם חצי סגל פצוע לא בטוח שאפשר לזכות". יוגב אוחיון: "אם נראה כזו הקרבה ומחויבות, נהיה טובים". שון ג'יימס עשוי להצטרף לנס ציונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב סוף סוף יכולה לנשום לרווחה, לפחות עד המשחק הבא. הצהובים קטעו הערב (שני) רצף של שלושה הפסדים ועצרו את המפולת עם ניצחון 66:81 על עירוני נס ציונה בחצי גמר הגביע בהיכל. בגמר, שייערך ביום חמישי בשעה 21:00, מצפה להם יריבה לא קלה בדמותה של מכבי אשדוד, שניצחה אותה בשני המפגשים הקודמים מול הקבוצות, כולל באולמה הביתי. גל מקל עם 20 נקודות, יוגב אוחיון עם 16 וטיילור רוצ'סטי עם 15 הובילו את הצהובים בהיעדרם של דווין סמית', בריאן רנדל ודראגן בנדר הפצועים, כשגם איתי שגב מראה ניצוצות, בעיקר במחצית השנייה.

"הלכנו עם השחקנים שהרגשנו שנותנים את המיטב ולפי בעיית העבירות ודברים נוספים", אמר המאמן ז'אן טבק. "אני שמח שאנחנו קולעים שלשות, שכל השחקנים מגיבים היטב. כל השחקנים שיש לנו הם כאלה שאני סומך עליהם ומאמין בהם. היום יכולתי להרגיש אנרגיות מהקהל".

צמד חמד. רוצ'סטי ומקל/ברני ארדוב

על יוגב אוחיון: "כל שחקן חשוב, במיוחד שחקן כזה שמכיר היטב את הליגה, את היריבות ואת המועדון". על איתי שגב: "הוא מביא אנרגיה, תמיד שחקנים צעירים עושים את זה. כמו כל שחקן צעיר יש לו כמה חולשות, אבל חשוב שאיתי יכול לעלות מהספסל ולספק תפוקה".

על אשדוד: "קודם ננתח את המשחק מהערב, אחר כך נראה את המשחקים שבהם הפסדנו לאשדוד ואת המשחק שלה הערב. יהיה לנו משחק קשה. אני חושב שאשדוד קבוצה טובה".

טבק הוסיף: "הגביע הזה הוא הכי פתוח בהיסטוריה, ככה אמרתם. מכבי של השנה היא לא מכבי שהייתה בעבר. עשינו היום עבודה טובה, לא יודע מה יהיה ביומיים. אני לא חושב שאנחנו כל כך טובים שעם חצי קבוצה נוכל לזכות בגביע. אנחנו וירושלים, הקבוצות שאמורות להיות דומיננטיות, מפסידות משחקים כי אנחנו משחקים עם סגל לא מספיק ארוך לשני משחקים בשבוע. אם מפסידים שני משחקים נגד קבוצה אחת, צריך לתת להם ריספקט. אנחנו לא יודעים מי יוכל לחזור לשחק. יש לנו שחקנים ששיחקו היום חצי פצועים".

"אני מרגיש טוב רק בגלל הניצחון, הרבה זמן לא טעמנו אחד כזה וכך אנחנו צריכים להיראות, כמו במחצית השנייה", אמר יוגב אוחיון, מהמצטיינים בשורות מכבי תל אביב, בסיום. "אין הרבה זמן ואנחנו צריכים להישאר מרוכזים. אני חושב שבמחצית השנייה הבנו שזה משחק על החיים. לא עמדנו השנה בכמה משימות של משחק על החיים. רצינו להוכיח לעצמנו שאנחנו כן מסוגלים להציג משחק אחד על החיים. אנחנו צריכים להראות הקרבה ומחויבות ואז ניראה טוב יותר".

על ההופעה של איתי שגב, אמר אוחיון: "אני חושב שאיתי שגב נותן עונה מצוינת, הוא התקדם, הוא עובד קשה ורוצה להשתפר. רואים את זה ממשחק למשחק". על הגמר הצפוי מול מכבי אשדוד/באר טוביה אמר הרכז: "אשדוד קבוצה איכותית מאוד, וקשה לשמור עליה. יש לנו סגל מספיק טוב כדי להתמודד עם כולם וזה מה שנעשה ביום חמישי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
מחמאות. שגב/ברני ארדוב

בצד המפסיד, עופר ברקוביץ' התאכזב: "אין ספק שחצי שני משחק ההתקפה שלנו נעצר, בסך הכל התחלנו את הרבע השלישי והגענו לזריקות טובות שלא נכנסו, ואחרי זה הגיעו הזריקות הלא טובות שלא נכנסו. המומנטום עבר לידיים של מכבי ומשם היה קשה לקחת את זה. בכדור חשוב לא עשינו עצירה. קיבלנו כמה סלים בסוף השעון שנתנו להם הרבה מבחינה מוראלית".

על דיימון סימפסון: "מקצועית דיימון שחקן חשוב אצלנו, האופציה שלו לעזוב לא מוסתרת, הדברים לא סגורים. אנחנו בודקים את השוק כל הזמן. אנחנו בחיפושים ובדיקות של דברים, כשיהיה לנו מה להודיע, נודיע. אנחנו רוצים הרבה שחקנים שלא רוצים להגיע לפה. זה לא שלב שאנחנו יכולים להתפנק, בסך הכל, כרגע, האופציה של שון ג'יימס קיימת, וברגע שנגיע למשהו מוסכם נודיע. זה כרגע לא שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully