וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "לקחתי קבוצה עם תקציב לא גבוה והכנסתי בה רצון להצליח"

15.2.2016 / 21:12

מאמן מכבי אשדוד התרגש בתום ההעפלה הדרמטית לגמר הגביע: "ניצחנו על טיפות הדלק האחרונות". צ'ארלס תומאס: "לא נתנו לנו צ'אנס, אבל האמנו". דרוקר: "זה אכזרי וכואב מאוד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד העפילה הערב (שני) לגמר הגביע לראשונה בתולדותיה, לאחר ניצחון דרמטי 82:84 על מכבי ראשון לציון בתום שתי הארכות. אשדוד מחקה פיגור 12 בארבע הדקות האחרונות והייתה בעמדת ניצחון עוד בזמן החוקי, אך משחק מבולבל והפכפך הוביל לשתי הארכות, בסיומן החבורה של צביקה שרף גירדה ניצחון.

"אנחנו קבוצה שחזרה מפיגורים הרבה מאוד בעונה הזאת", אמר צביקה שרף הנרגש בסיום. "ראשון היו קצת מהוססים ושיחקו על התקפות ארוכות, ידעתי ששלשה או שתיים תחזיר אותנו למשחק. השחקנים ראו שאנחנו דוחפים ויש לנו עוד מה לחזור למשחק. אחר כך רצינו לשמור על הקיים והתחלנו לשמור, אבל שתי ההתקפות היו סחוטות. השחקנים הבכירים שלהם בקושי עמדו על הרגליים. מי שהצליח על טיפת הדלק האחרונה לעשות פעולות טובות ניצח. כולם קלעו את הסלים שלהם, כך שבסופו של דבר אף אחד לא הצליח להפתיע אף אחד".

איזה ווינר גדול/ברני ארדוב

שרף הוסיף: "אני מתרגש, אני בגמר. לקחתי קבוצה שהיא לא מהקבוצות עם התקציבים הגדולים בארץ. הכנסתי במועדון הזה רצון להצליח ולנצח, זה לא כל כך פשוט. היריבה בגמר? מי שיבוא יבוא".

צ'ארלס תומאס, שבלט עם 20 נקודות: "פיגרנו אבל לא ויתרנו. אני פשוט גאה בחברים לקבוצה. אני כל כך שמח. יש לנו עוד משחק ביום חמישי ואנחנו עדיין לא שבעים. ידענו שאפשרי לחזור למשחק. זו הפעם הראשונה שאני בחצי הגמר וזה מרגיש נהדר להיות כאן. לא הרבה אנשים נתנו לנו צ'אנס לפני המשחק, אבל אנחנו האמנו. צביקה וכל השאר עזרו לנו לשחק קשוח וחכם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. צילום: ברני ארדוב, ברני ארדוב
הפסד כואב. דרוקר/ברני ארדוב, צילום: ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "מה שקרה זה לא יוצא דופן, ראיתי אותם במינוס 14 חוזרים ומנצחים 6 נגד נס ציונה. אנחנו צריכים לשחק התקפה אחרי התקפה. הכנסנו שחקנים שהיינו צריכים במאני טיים מהספסל, לא קלענו את הזריקות הפנויות. זה היה משחק כדורסל ענק. ליונס ברבע הגמר העלה אותנו לכאן, זה אכזרי וכואב. זה הכדורסל וצריך להמשיך הלאה.

"הלכתי עם החמישייה השנייה, עד שזלמנסון קיבל את הרביעית והרגשתי שהם עברו לאישית שאני צריך את דריל על המגרש. הוא חזר ככה ככה. דריל מונרו אמוציונלי, הוא יודע את זה, אני מדבר איתו והשחקנים מדברים איתו, באיזשהו מקום זה בורח לו לפעמים אבל הוא מנסה לשלוט בזה. עשינו דרך יפה והגענו לחצי גמר והכדור נכנס ויצא אחרי שתי הארכות, זה יכל להיות בצד שלנו. אנחנו ניקח את הזמן ונתכונן לשמינית הגמר בלטביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully