וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במחנה בלאט מאמינים שהפיטורים הם אלף אחוז באשמת לברון"

בארה"ב ממשיכים לעסוק בחלקו של לברון בפיטורי בלאט. הפרשנים מתחילים להשתכנע: "הוא פיטר אותו, אם במעשים ואם במילים". וגם: פופוביץ' מתבדח על חשבונה של קליבלנד, ומה הפירוש של "כוס אחותך"?

מערכת וואלה!

חמישה ימים חלפו מאז פיטורי דיוויד בלאט, ובארצות הברית ממשיכים לתהות מה היה חלקו של לברון ג'יימס בהחלטה. חרף ההצהרות החד משמעיות של ה-GM דייויד גריפין לפיהן כוכב הקאבס לא היה מעורב וכלל לא עודכן בהחלטה מבעוד מועד, הפרשנים משוכנעים שידו הייתה במעל.

דייויד אולדריג' מ-NBA.COM כתב: "ברור שלברון לא כיבד את בלאט. אולי, ליתר דיוק, הוא לא כיבד את הרעיון של בלאט, כמישהו עם סמכות גדולה משלו, מישהו לו היה צריך להקשיב משום שהוא המאמן. זה היה ההבדל בין בלאט ואריק ספולסטרה למשל. ספולסטרה לא היסס להעיר לו על הטעויות, בחדר הווידאו או באימון, משהו שבלאט, מתברר, לא שש לעשות. עם זאת, לספולסטרה היה גיבוי של פאט ריילי ומיאמי. מחנה בלאט מאמין שהפיטורים שלו היו "אלף אחוז" באשמת לברון. אין ספק שבמבט רחב יותר, לברון הוא זה שאוחז בפטיש. רבים ברחבי הליגה מאמינים, ולנצח יאמינו, שלברון גרם לפיטורי בלאט - או ישירות, או מאחורי הקלעים".

לעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט NBA

הלילה: ניצחון בכורה לטיירון לו, שחקניו העניקו לו חיבוק ומחווה למזכרת

האם הקשר הרוסי לפרוחורוב יסדר לבלאט את משרת מאמן ברוקלין?

כריס שרידן: "בקליבלנד לא אהבו את המניפולציות הזולות של בלאט"

שחקן לשעבר של בלאט: "הוא היה רך ולא אסרטיבי בחדר ההלבשה"

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
גם הפרשנים משתכנעים. לברון עם בלאט/AP

פרשן ESPN מייקל סמית': "בוא נגיד את האמת - אם אומרים שלא התייעצו עם לברון לפני שפיטרו את בלאט זה לא כי לא התחשבו בדעה שלו, אלא בגלל שידעו טוב מאוד מה היא. כנראה שהוא או הסוכן שלו נתנו לקליבלנד להבין לפני הרבה מאוד זמן שהם לא מרוצים מבלאט. לברון פיטר את בלאט, נקודה. אם לא במילים, אז במעשים. כולם מקשיבים לו והוא לא כיבד אותו".

סמית' הוסיף: "אני לא מבין את המאמנים שיוצאים נגד הפיטורים האלה. נראה שלקליבלנד לא הייתה ברירה אחרת, ואין שום קשר למאזן שלו. אם הייתה אווירה שלילית בחדר ההלבשה או חוסר תקשורת בין המאמן לשחקנים, היו חייבים לפטר אותו. אין פה שאלה".

בינתיים, דייויד גריפין ממשיך להתראיין תחת כל עץ רענן. ה-GM התראיין בתחנת רדיו בקליבלנד ואמר: "דיוויד בלאט מאמן כדורסל יוצא מהכלל. הוא עשה עבודה טובה בקבוצה הזאת. אני מרגיש טוב מאוד עם ההחלטה שקיבלנו, ומרגיש אפילו עוד יותר טוב בנוגע לאיך שהגבנו אליה. היו לנו כמה בעיות שהיינו צריכים לפתור, והרגשתי שזה הצעד הראשון להגיע לשם. לא היינו מגיעים לשום מקום אם היה לנו מאזן טוב בינואר או פברואר, המטרה היא לנצח את המשחק האחרון שלך כבר ראינו שינוי בכל הנוגע לגישה של השחקנים ולרוח איתה אנחנו מגיעים לאולם. יש לנו שחקנים שרוצים שימאנו אותם. המצב עלול להחמיר לפני שיהיה טוב יותר, אבל זה בסדר, כי נישפט על בסיס מה שנעשה בפלייאוף. אנחנו רוצים להגיע לגדולה, וזה לא הרגיש כאילו אנחנו הולכים לכיוון הזה. אני לא חושב שהיה איזשהו ההבדל בין מערכת היחסים של בלאט ולברון, וזו של בלאט ושאמפרט למשל".

עוד באותו נושא

ג'ינובילי: "לא צריך לפחד להודות בזה - גולדן סטייט הרבה יותר טובה ממנו"

לכתבה המלאה
קווין לאב שחקן קליבלנד. AP
מעמדו לא בסכנה. לאב/AP

בנוגע לקווין לאב אמר גריפין: "תצטרכו לעשות הרבה כדי לשכנע אותי שנהיה קבוצה טובה יותר בלי לאב. מעולם לא פנינו לאף קבוצה בנוגע לטרייד על קווין, ומעולם לא התקבלה פנייה זאת אלינו. אנחנו מאוד מעריכים אותו, בזה אין ספק. אין שום סיבה שהוא יעזוב בטרייד, אבל אני חוזר ואומר שכרגע אין אף אחד שאסור לגעת בו. אם או שאתה בפנים, או שאתה בחוץ. אם קווין ימשיך ככה, הוא יהיה בפנים".

אגב, אתמול נרשמה טעות מביכה בתקשורת המקומית בקליבלנד, בניסיון להמחיש את האיבה הישראלית כלפי לברון ג'יימס. בכתבה (שכותרתה "הישראלים הלכו רחוק מדי עם האיבה כלפי לברון ג'יימס אחרי פיטורי בלאט") דווח שבחשבון האינסטגרם הופיעו טוקבקים נזעמים על לברון, כולל צמד המילים "כוס אחותך". בכתבה המונח תורגם מילולית כ"the cup of your sister", וצוין כי זה לקוח מהתנ"ך מספר יחזקאל, והפירוש הוא קללה "שמאחלת לאדם שהכוס שלו תהיה מלאה בצער". בהמשך הההערה תוקנה.

פופוביץ' התבדח על חשבון קליבלנד אחרי התבוסה לגולדן סטייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully