וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האישיות שבלאט הציג הייתה בעייתית, הרבה פעמים הוא נתפס כמזויף"

כריס שרידן, מעיתונאי ה-NBA הבכירים בארצות הברית, לא היסס לנגח גם את המאמן וגם את קליבלנד אחרי הפיטורים: "לא אהבו את המניפולציות הזולות שלו. לברון מנהל את הקאבס". ספולסטרה: "הפיטורים לא הגיוניים"

מערכת וואלה

למעלה מיומיים חלפו מאז פוטר דיוויד בלאט במפתיע מקליבלנד, אולם כמו בישראל, גם בארצות הברית לא מפסיקים לרגע לעסוק בנושא. כריס שרידן, אחד מבכירי עיתונאי הכדורסל באמריקה, פרסם טור עם כמה מסקנות אישיות, כאשר הוא מכנה את הפיטורים של בלאט "שוקינג". יש לציין כי כבר בסיום סדרת הגמר של העונה שעברה, בריאיון לוואלה! ספורט, שרידן לא חסך ביקורת מבלאט.

בין היתר, כותב שרידן: "המזרח הפך לפתוח יותר ממה שאנשים חושבים. ראינו איך הקאבס נופלים בבית מול שיקגו בשבת. המאמן החדש טיירון לו הסביר שהשחקנים בכושר רע ולא הצליחו לעמוד בהתקפה בקצב גבוה שהוא רוצה לראות. הקהל קרא בוז נגדם אחרי המשחק. זה לא שהקאבס שמנים ועצלנים, אבל כל יריבה שתצליח לרוץ יותר מהם ולשחק חכם יותר, תתן להם פייט בסדרת פלייאוף".

לגבי בלאט עצמו, שרידן לא חסך בביקורת: "הסגנון שלו לא התאים לחדר ההלבשה של קליבלנד. לא אוהבים שם תיאטרליות או מניפולציות זולות. למעשה, כל האישיות שבלאט הציג הייתה בעייתית. הוא התמודד עם הרבה אנשים בדרך הלא נכונה, הרבה פעמים נתפס כמזויף ומעכשיו הוא יהיה הדוגמה הבולטת לכך שהדברים שעובדים באירופה לא עוברים טוב ל-NBA".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
גם הוא וגם הקאבס חוטפים ביקורת. בלאט/רויטרס

עוד הוסיף שרידן: "לברון ג'יימס מנהל את הקאבס, לא משנה מה הבעלים דן גילברט, ה-GM דייויד גריפין, לברון עצמו או הסוכן שלו ריץ' פול טוענים. בואו לא נשכח למה קווין לאב בקליבלנד - כי לברון דרש לעשות עליו טרייד ולהביא אותו. ולמרות שלאב הראה בשבוע האחרון סימני חיים, הטרייד בינו לבין אנדרו וויגינס היה הברקה של פליפ סונדרס המנוח. לא אופתע אם לאב יסיים את העונה כשחקן בוסטון. בכל מקרה, המרוץ ל-MVP איבד מתמודד אחד. אנחנו עדיין חושבים שלברון הוא השחקן הטוב בעולם, אבל ה-MVP הוא השחקן עם הערך הכי גבוה. מה תרמה ללברון העובדה שהוא חתך את המאמן שלו כאשר הקבוצה במאזן 11:30?".

מי שעוד הגיב לפיטורים היה מאמן מיאמי ומאמנו לשעבר של לברון, אריק ספולסטרה, שכמו עמיתיו המאמנים, הציג קו תקיף נגד הקאבס: "זה מהלך מאוד מטריד לתפקיד המאמן. מועדון צריך לדעת לעבור מצוקות כאלה בצורה קבוצתית. זה מאוד חבל. לבלאט הייתה תקופה מדהימה ומאזן נפלא. הפיטורים שלו לא הגיוניים לאף מאמן ב-NBA".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully