וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: "בלאט אחד המועמדים המובילים לאמן את ברוקלין"

סוכנות הידיעות TASS טוענת שהישראלי הוא אחד המועמדים הסופיים, גם בזכות הקשר שלו לבעלים הרוסי פרוחורוב. בארה"ב טוענים שלא יגיע למינסוטה. גריפין: "הוא יאמן ב-NBA בקרוב מאוד"

מערכת וואלה!

שלושה ימים חלפו מאז שקליבלנד הרעידה את ה-NBA כשפיטרה את דיוויד בלאט, ובתקשורת האמריקאית ממשיכים לעסוק ללא הפסק במהלך המסקרן.

העיתונאי האמריקאי סם אמיקו פרסם הערב (שני) בבלוג שלו את הדברים הבאים: "מספר אנשי מקצוע בליגה אמרו לי שישכרו את דיוויד בלאט כמאמן ראשי או עוזר מאמן, בעוד ג'נרל מנג'ר אחד אמר שהוא מתכנן לדבר ולהציע לבלאט משרת עוזר מאמן/ייעוץ בקרוב. עושה רושם שבלאט נוטה לקחת חופש בשארית העונה ואז להישאר ב-NBA, בניגוד לאימון מעבר לים. הוא פתוח לשמש כעוזר מאמן, מקור בליגה אמר לי. ברוקלין, שכרגע מודרכת על ידי המאמן הזמני טוני בראון, היא אחת הקבוצות המעוניינות בבלאט".

אחת הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לפנות היא מינסוטה. פליפ סונדרס אמור היה לאמן את הטימברוולבס לפני שהלך לעולמו בקיץ, ואל נעליו נכנס סם מיצ'ל, שמשמש כמאמן זמני. עם זאת, כריס היינס, שסיקר את בלאט מקרוב בשנה וחצי האחרונות, צייץ הערב: "למינסוטה אין כל כוונה לפנות לבלאט כדי להצטרף לצוות המקצועי שלה".

סוכנות הידיעות הרוסית TASS מדווחת הערב שבלאט הוא "אחד המועמדים המובילים" לאמן את ברוקלין, גם בזכות הקשר שלו עם הבעלים מיכאיל פרוחורוב, שתמך כלכלית בנבחרת רוסיה אותה אימן הישראלי בעבר. "ברוקלין בוחנת מספר מועמדים, ובלאט אחד המועמדים המובילים", אמר מקורב לעניין. עם זאת, עד שהנטס ימצאו ג'נרל מנג'ר חדש הם ככל הנראה לא ימנו מאמן קבוע.

בתקשורת הרוסית אף נטען כי אם לא ימצא קבוצה ב-NBA, יהיה מוכן בלאט להעביר מחנה אימונים במוסקבה בחודש מאי. "הוא השיב בחיוב ואמר שיהיה מוכן לעזור", אמר נשיא הכדורסל הרוסי אנדרי קירילנקו. "כסף זה לא עניין. אנחנו חברים ומסוגלים לשוחח בלי לדבר על כסף".

אגב, בלאט משתדל ליהנות מהימים שאחרי הפיטורין והיום פורסמה תמונה שלו בטוויטר כשהוא מבלה בקניון ואוכל במסעדה. האוהדת שפרסמה את התמונות, טיפני טאקר, כתבה שהוא נראה מחויך כשהצטלם איתה.

היום (שני) התארח הג'נרל מנג'ר של המועדון דייויד גריפין בתכנית הרדיו "מייק&מייק" מרשת ESPN ודיבר על בלאט, מחליפו בתפקיד, ומצבם של הקאבלירס.

תחילה, הדגיש גריפין פעם נוספת כי קיבל את ההחלטה לפטר את בלאט בעצמו - ולא שוחח עם אף שחקן בנושא: "לא דיברתי עם אף אחד מהשחקנים, גם לא עם לברון, וזה בגלל ששמתי אליהם לב, שמתי ללברון לב בשבועות האחרונים, וזיהיתי מה היה מצב הרוח. לברון לא צריך להגיד לי כלום, וכך גם השחקנים האחרים. אנשים התבלבלו כי אמרתי כמה פעמים שאני מדבר עם השחקנים שלי לפני שאני עושה שינויים בסגל - כי אם נשנה את המשפחה, אני רוצה לקבל את המידע מהשחקנים. במקרה הזה היה לי את המידע, ולא חשבתי שזה הכרחי לדבר איתם, מה שהיה הכרחי היה לפעול בהקדם ולהנהיג אותנו לאן שאנחנו צריכים להגיע".

כשנשאל האם כעת יבצע שינויים בסגל אמר הג'נרל מנג'ר: "הדבר הטוב ב-NBA זה שאנחנו לא צריכים עדיין להיות המוצר המוגמר כעת. הוכחנו עכשיו שנעשה הכל כדי להגשים את המטרה שלנו".

לבסוף, דאג גריפין לשלוח גם מסר קטן אל עבר מאמנו לשעבר: "אני כן חושב שבלאט יאמן שוב בליגה, כמאמן ראשי, מאוד בקרוב. הוא מאמן כדורסל טוב שעשה דברים טובים. זו לא החלטה שהתבססה על האם הוא מסוגל לאמן, אלא על האם הוא הכי מתאים לנו כרגע. הגיע הזמן ללכת בדרך אחרת. איבדנו כמה דברים שמאוד הדאיגו אותי, והיינו צריכים לעשות את השינוי לפני שיהיה מאוחר מדי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם דייויד גריפין ג'נרל מנג'ר. רויטרס
בימים טובים יותר. גריפין ובלאט/רויטרס

באתר "הארדווד פרוקסים" פרסמו היום כתבה שכותרת "מה הלאה עבור דיוויד בלאט?", ובה פירטו את האפשרויות שעשויות לעמוד בפני המאמן הישראלי. "הלייקרס, יוסטון, מינסוטה, ברוקלין ופיניקס כמעט בטוח יחליפו מאמן בקרוב. לאחר מכן יש לנו את ממפיס, וושינגטון וסקרמנטו, שאולי ימצאו סיבות להיפרד מהמאמנים שלהן. הרעיון של בלאט במינסוטה, למשל, שכבר הועלה כשמועה, מעניין. הוא סוף סוף יזכה לאמן את אנדרו וויגינס, אותו עזר לבחור בדראפט. וגם תהיה לו הזדמנות לאמן קבוצה צעירה ואפשרות לפתח אותה. אתם יודעים, ההיפך ממה שעשה בקליבלנד.

"בואו נמחק מהרשימה את יוסטון. אם בלאט לא הצליח להתמודד עם לברון ואירווינג ולואב, יספיק לו מבט אחד על ג'יימס הארדן ודווייט הווארד ושאר הסגל כדי להבין שלא יצליח. ובמהירות: בואו נדלג על הסאנס, הגריזליס והוויזארדס, כי לא כיף לחשוב עליהן, ובלאט ככל הנראה לא יקבל את התפקידים הללו. זה משאיר אותנו עם שני המועדונים הכי לא מתפקדים ב-NBA. בבקשה, אלוהי הכדורסל, תגרמו לזה לקרות... יהיו לו אופציות ואחרי מה שקרה בקליבלנד, הוא ינסה ללכת למקום בו תהיה לו שליטה, כבוד ומרווח".

ב-SBNATION הוסיפו בנושא: "בלאט ימצא ג'וב חדש. האם זה לא יהיה מצוין אם הוא יחליף את רנדי וויטמן בוושינגטון בקיץ, רק כדי לראות איך קווין דוראנט מצטרף? סביר להניח שהתפקיד הבא שלו לא יהיה עם שחקן דומיננטי כמו לברון. אולי סוף סוף נוכל לראות את ההתקפה הגאונית שלו, אחרי הכל".

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully