וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאט היה רך ולא אסרטיבי בחדר ההלבשה, הייתה אווירה חולה בקבוצה"

ברנדן הייווד לא לבד. גם לו אמונדסן, ששיחק בעונה שעברה בקליבלנד תחת בלאט, העביר ביקורת על מאמנו לשעבר: "השחקנים לא כיבדו אותו. ב-NBA צריך יותר לנהל מאשר לאמן, זה לא כמו באירופה"

מערכת וואלה!

בארצות הברית ממשיכים לעסוק בפיטוריו של דיוויד בלאט מקליבלנד קאבלירס. ביום שישי קיבל המאמן הישראלי הודעה על סיום דרכו בקבוצה מאוהיו, אחרי שנה וחצי שבמהלכן הוליך את הקאבס לגמר ה-NBA. אתמול (שבת) דיבר הסנטר הוותיק, ברנדן הייווד, על היחסים עם בלאט, עת שיחק תחתיו בקליבלנד בעונתו הראשונה של המאמן בליגה הטובה בעולם. אבל הייווד לא לבד. גם הסנטר לו אמונדסן, ששיחק תחת המאמן בקליבלנד החליט לדבר על הנושא, וחשף בראיון ל"ניו יורק פוסט" איך זה מרגיש באמת לעבוד תחת המאמן שפוטר מהקאבס.

אמונדסן התאמן תחת בלאט כשלושה חודשים בסך הכול - בשלושת החודשים הראשונים של המאמן ב-NBA. בשלב מאוחר יותר של העונה, ב-5 בינואר 2015, הועבר בטרייד לניו יורק ניקס - אז עם חמישה ניצחונות בלבד - אך למרות זאת, היה מאושר מהמעבר. הסיבה לכך, על פי הסנטר בן ה-33, היא דיוויד בלאט.

הפרובינציאליות הישראלית בשיאה: הטוקבקים באינסטגרם של לברון

לברון ג'יימס תמך בפיטורי בלאט: "לא הכל קשור לניצחונות והפסדים"

"לברון ניהל קמפיין להדחת בלאט, והפך את החיים בקאבס לגיהנום"

קליבלנד הפסידה לשיקגו בבכורה של טיירון לו, הקהל המקומי שרק בוז

שידוך שנדון לכישלון: אודי הירש מסביר למה לבלאט לא היה סיכוי להצליח

זה לא אתה, זה אנחנו: אסף רביץ מנתח את הפיטורים של דיוויד בלאט

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

html error

"בלאט היה רך מדי עם השחקנים בחדר ההלבשה, במיוחד עם לברון ג'יימס, ולכן הם לא כיבדו אותו", אמר אמונדסן. "סיטואציה כזו היא קשה מאוד עבור מאמן בשנתו הראשונה בתפקיד. כשיש שחקן כמו לברון ג'יימס, לו השפעה ענקית על כל הארגון, זה עושה את החיים של המאמן קשים יותר. בלאט היה בעמדה שקשה מאוד להיות בה. בסיטואציה הזו הוא היה חייב לשדר אסרטיביות, השחקנים צריכים להרגיש שהמאמן מחזיק אותם קצר; רק זו הדרך לזכות בכבוד של השחקנים. למעשה, ב-NBA צריך יותר לנהל מאשר לאמן".

הניקס הייתה קבוצתו העשירית של אמונדסן, שסיפר על תחושותיו בחדר ההלבשה של הקאבס: "זה פשוט לא הרגיש לי נכון. קליבלנד הייתה קבוצה ששאפה לזכות באליפות, אבל זה לא הרגיש כך. בכל קבוצה יש עליות ומורדות, אבל שם זה הרגיש אחרת. לא הייתה לנו אנרגיה, זה הרגיש לא בריא. אני זוכר שלא היה לי טוב שם. הרגשתי שלא מעריכים אותי. קשה לאמן ב-NBA אם אין לך ניסיון. באירופה הכול שונה לגמרי, אין כל כך הרבה משחקים כמו פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully