וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי: "לא צריך לפחד להודות בזה - גולדן סטייט הרבה יותר טובה מאיתנו"

בסן אנטוניו מלקקים את הפצעים אחרי התבוסה המרה לאלופה, גרג פופוביץ' בנאום בלתי נשכח, סטף קרי מזהה שינוי, דמרכוס קאזינס "בלתי עציר" ועומרי כספי מחמיא לחבר מהעבר. סיכום הלילה ב-NBA

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מישהו חשב שיש להם יריבה אמיתית? קרי/AP

מספרי הלילה

* גולדן סטייט עומדת על רצף של 39 ניצחונות רצופים במשחקי בית. זה הרצף השלישי הכי ארוך בתולדות הליגה.

* המאזן של גולדן סטייט, 4:41, שווה למאזן הטוב בהיסטוריה אחרי 45 משחקים. הבולס 1995/96 והסיקסרס 1966/67 עשו זאת לפני כן.

* עד כמה פסיכי הכושר של הווריירס? מאז יום שני האחרון, הם הספיקו להנחיל לספרס, בולס והקאבס את ההפסדים הכי גדולים שלהם העונה. את כולן הם הביסו ביותר מ-30 הפרש.

* מאז תחילת העונה שעברה, גולדן סטייט במאזן 0:88 במשחקים בהם הובילה ב-15 נקודות ומעלה.

* זו הפעם השלישית העונה שסטף קרי קולע מעל 30 נקודות במשחק בו הוא מקבל פחות מ-30 דקות.

* הכי הרבה משחקים על למעלה מ-35 נקודות העונה: סטפן קרי עם 15, ג'יימס הארדן עם 9, דמרכוס קאזינס עם 8. כל השלושה, אגב, קלעו ככה יותר מזה הלילה.

* ששת ההפסדים הקודמים של הספרס העונה היו בהפרש כולל של 33 נקודות. הלילה הם הפסידו ב-30.

* דמרכוס קאזינס קבע את שיא הנקודות בכל הזמנים עבור שחקן סקרמנטו.

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, מול קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
קשה, קשה. ג'ינובילי מנסה לחדור/AP

אם היה ספק כלשהו בנוגע לדומיננטיות של גולדן סטייט, הלילה (בין שני לשלישי) הוא הוסר באופן סופי. האלופה רקדה גם מול מי שאמורה, על הנייר, להיות יריבתה העיקרית ב-NBA העונה, סן אנטוניו, הביסה אותה 90:120 וסגרה שבוע חלומי בו רמסה גם את קליבלנד ושיקגו. סטף קרי חגג עם 37 נקודות ב-27 דקות, כששחקני הספסל של הווריירס, ובראשם שון ליבינגסטון וברנדון ראש, נותנים את הנוקאאוט הסופי.

"היינו קרובים, כמעט השגנו אותם", אמר גרג פופוביץ' בהלצה אופיינית אחרי המשחק, אחריה הוסיף עקיצה סרקסטית לקליבלנד: "מזל שהג'נרל מנג'ר לא היה בחדר ההלבשה, הוא עוד היה עלול לפטר אותי". כשעבר למוד רציני, פופוביץ' נשמע מוטרד למדי. "זה נראה כמו ילדים מול מבוגרים, יש לנו עוד דרך ארוכה מאוד עד שנוכל להתמודד מול החבר'ה האלה".

גם מאנו ג'ינובילי היה נחרץ למדי בסיום. "זה בסך הכל היה המשחק ה-46 שלנו העונה, לא הודחנו עכשיו. בעטו לנו בתחת, זה ברור, אבל צריך ללמוד מזה. מצד שני, לא צריך לזלזל בתוצאה הזאת. נכון לעכשיו גולדן סטייט טובה מאיתנו משמעותית, לא צריך להתבייש להודות בזה. היום הם הביסו אותו בכל אספקט, כולל באגרסיביות".

סטף קרי אמר: "ידענו שזה עוד משחק עונה רגילה, אבל ברור שהיה סוג של הייפ. בכל פעם שיש לנו הזדמנות להוכיח מי ומה אנחנו, אתם רואים את זה. אנחנו תמיד מוכנים לאתגרים מהסוג הזה, וזה לא מובן מאליו. זה לא תמיד היה ככה. רוב השחקנים נמצאים כבר זמן מה בקבוצה וכבר יודעים איך להכין את עצמם מנטלית למשחקים מהסוג הזה".

לעמוד הפייסבוק בוואלה! ספורט NBA

עוד באותו נושא

גולדן סטייט מחצה את סן אנטוניו, ניצחון בכורה ללו, 56 לקאזינס

לכתבה המלאה
קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
על הפנים. קוואי לאונרד/AP

* לא רק גולדן סטייט, גם דמרכוס קאזינס בכושר נפלא. הסנטר של הקינגס רשם הלילה שיא קריירה מדהים עם 56 נקודות, אבל הפסיד 129:128 לשארלוט, בזכות סל ניצחון של גיבור היום טרוי דניאלס, שסיים עם 28 נקודות. "הוא כל כך כישרוני. אין ספק שהוא אחד הביג מנים הכי טובים שיש לי לשחק מולם. הוא פחות או יותר בלתי עציר", החמיא קמבה ווקר. עומרי כספי, שסיים עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, החמיא דווקא לטרוי דניאלס. "שיחקנו יחד ביוסטון, אני זוכר אותו כקלעי נהדר. היה לו חתיכת משחק", אמר הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully