וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש כאן שחקנים שתוהים אם טיירון לו יכול לעשות עבודה טובה מבלאט"

בקליבלנד ממשיכים לנתח את המפלה מול גולדן סטייט: "הקאבס הם עדיין אוסף של כישרונות בלי זהות, תמיד יהיו שאלות האם הם יכולים למצוא מישהו שיאמן אותם טוב יותר". וגם: התוצאות הלא מעודדות לבלאט בסקר של ESPN

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: דיוויד בלאט מדבר אחרי ההפסד לגולדן סטייט

קליבלנד עדיין סוערת מהתבוסה 132:98 לגולדן סטייט, שהעלתה מחדש ספקות רבים לגבי סיכויי האליפות של הקאבס, והציפה גם לא מעט מתחים בחדר ההלבשה. דיוויד בלאט ושחקנים יקבלו הזדמנות לתקן במעט את הרושם כשיתארחו הלילה אצל ברוקלין (2:30), אבל גם חזרה למסלול הניצחונות, שתקרב את המאמן הישראלי לעמדת מאמן המזרח באולסטאר, לא תפצה על המכה שחטפו מהאלופה.

"אנחנו רק בינואר, אז עדיין מסוכן לנסות לחזות מה תהיה המשמעות של המשחק הזה ביוני", ניתח כריס פידור, כתב CLEVELAND.COM שמלווה את הקאבס בכל משחק, כשהתארח בתכנית הרדיו של ניק ווילסון. "ב-NBA אומרים שבעונה של 82 משחקים אסור אף פעם להתלהב יותר מדי או להתאכזב יותר מדי, כי יש מסעות חוץ ארוכים ומשחקים יום אחרי יום והרבה דברים שמשפיעים על המאזן, אבל השורה התחתונה היא שהקאבס בוחנים את עצמם מול הקבוצות הטובות בליגה".

"כשהג'נרל מנג'ר דייויד גריפין יושב לדיונים על מה צריך ומה לא צריך לעשות לקראת תום מועד ההעברות, הוא לא חושב על איך שהקאבס משחקים נגד וושינגטון או ברוקלין", המשיך פידור. "הוא בוחן איך הקבוצה שלו עומדת מול גולדן סטייט. האם יש לה כלים להתמודד מול הווריירס בסדרה של שבעה משחקים? האם יש לה דברים שמאפשרים לה לנצל את החולשות שלהם? אז הם מסתכלים על גולדן סטייט, על סן אנטוניו, ובמידה מסוימת גם על שיקגו. מול הספרס, הפעם היחידה בה הקאבס ניצחו אותם בשנתיים האחרונות היתה במשחק בו קיירי קלע 57 נקודות, וגם אז זה היה רק אחרי הארכה, ומול הווריירס בחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מאז שסטיב קר עבר להרכב הסמול בול הקטלני שלו, גולדן סטייט ניצחה את קליבלנד בפער ממוצע של 16 נקודות למשחק. אני לא יודע איך אפשר לא להיות מודאגים מזה".

בריאן ווינדהורסט: "אם בלאט רוצה להישאר, עליו ללמוד כיצד להשתמש בלאב"

קווין לאב הוא החוליה החלשה של קליבלנד: בלוג המעקב אחרי בלאט מנתח

לאב שלח מסר ללברון, בלאט כעס על סמית' שאיחר למשחק והורחק במהלכו

קליבלנד הושפלה בביתה עם 132:98 לגולדן סטייט בשחזור הגמר מאשתקד

כשנשאל על היחסים בין לברון ללאב אמר פידור: "בין קווין ללברון יש קשר מעניין. אין יותר מ-5-6 שחקנים בסגל של הקאבס שקרובים ללברון יותר מלאב. לברון רצה אותו כאן, כי הוא הבין שהיכולות שלו על המגרש מתאימות לו. עוד בקדנציה הקודמת שלו בקליבלנד הוא רצה סטרץ' פור לידו, וקיבל את אנטואן ג'יימיסון. במיאמי היה לו את כריס בוש. שחקן שמשחק בפנים אבל מסוגל גם למשוך מגינים החוצה ולפנות מקום ללברון. עם חזרתו אחד הדברים הראשונים שהוא אמר לדייויד גריפין הוא: 'אני רוצה את קווין לאב'. זה מערך הכישורים שלברון רוצה, אבל אני לא חושב שלקווין יש את האישיות שלברון רוצה, ואני לא חושב שקווין משחק הגנה כמו שלברון רוצה".

"כשקבוצה מנצחת", המשיך פידור. "כמו במסע החוץ האחרון שהסתיים במאזן 1:5, קורים דברים שלא מדברים עליהם כי הניצחונות מחפים עליהם. אבל אתמול מול גולדן סטייט התחלנו לראות שלקבוצה הזו עדיין יש כמה עניינים לא פתורים שנגררו מהעונה שעברה שלא התעסקו בהם בגלל פתיחת העונה המצוינת. אני כן חושב שקווין התכוון לספק עקיצה קטנה ללברון, ושלברון עקץ את קווין כשהוא החמיא לדריימונד גרין".

ב-ESPN שאלו את הגולשים מי האחראי העיקרי לתבוסה מול גולדן סטייט

בינתיים התוצאות לא מעודדות עבור בלאט:

סקר של ESPN על קליבלנד קאבלירס. טוויטר, צילום מסך
סקר של ESPN על קליבלנד קאבלירס/צילום מסך, טוויטר

לגבי דיוויד בלאט אמר פידור: "כשבלאט הגיע ל-NBA היה לו רעיון של איך הוא רוצה שההתקפה שלו תיראה, ואיך הוא רוצה שהקבוצה שלו תיראה. ועכשיו, בגלל שהוא מחק את כל התכניות שלו כי לברון לא אהב אותה וכי השחקנים לא אהבו אותה כי הם חשבו שהיא מסובכת מדי וכי הם לא חשבו שהיא מתאימה למערך הכישורים שלהם, זו הפכה לקבוצה ללא זהות. בעונה שעברה קאבס חיפשו את עצמם, הם היו קבוצה באמת באמת מוכשרת, והם עדיין כאלה, אבל הם עדיין מחפשים זהות אמיתית, ואת הדבר שהם יכולים להישען עליו במשחקים צמודים. סן אנטוניו נשענת על הנעת הכדור, גולדן סטייט נשנעת על השיטה ההתקפית שלה, היא לא תיתן את הכדור לסטף או לקליי ותזוז מהדרך. במשחקים צמודים רואים מי אתה באמת עמוק בפנים, ובאותם רגעים מגלים שהקאבס הם עדיין אוסף של כישרונות ופחות קבוצה מחוברת".

כשנשאל האם הסוגייה עם בלאט יכולה להיפתר ענה פידור: "לדעתי זה משהו שתמיד יהיה שם. בלאט כל הזמן מוכיח את עצמו בפני אנשים ב-NBA, מוכיח את עצמו בפני השחקנים בחדר ההלבשה ומוכיח את עצמו בפני הנהלת המועדון. זה קשה לאמן את לברון, קשה לאמן את הקבוצה הזו, כי הציפיות כל כך גבוהות וכל רצף של שני הפסדים מעורר תשומת לב מכולם. גם דיוויד בעצמו יודה בכך שזו לא סיטואציה קלה, אבל בהתחשב בדרך שבה הוא הגיע לליגה ומה שקרה בתחילת דרכו כאן, תמיד יהיו שאלות לגבי האם הקאבס יכולים למצוא מישהו אחר שיוכל לאמן את אוסף הכישרונות הזה בצורה טובה יותר. ולדעתי יש שחקנים בקבוצה שמביטים לעבר הספסל, בין אם זה הוגן או לא, ותוהים האם טיירון לו יכול לעשות עבודה טובה יותר כמאמן ראשי. לא חושבים כאן לטווח הארוך, חלון ההזדמנויות לאליפות הוא עכשיו, ואם הקאבס לא מרגישים שהם יכולים להתחרות עם אריות המערב, אני חושב שהם בהחלט ישקלו שינוי בעמדת המאמן. אני לא אומר שזה יקרה עכשיו, אבל זו העבודה - להביא אליפות".

כמה מאוהדי הקאבס ברשתות החברתיות חזרו לקרוא לפיטוריו של בלאט, ולחלקם היו "האשמות" מקוריות נגד המאמן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully