וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן ESPN: "אחד מהשניים יקרה - או בלאט או לאב יעזבו את הקאבס"

סטיבן איי סמית' סיפר כי שמע ממאמנים בליגה: "או שבלאט יילך ויגיע מישהו שמסוגל לאמן ברמה הזו, או שייפטרו מלאב". פרשן נוסף: "אם בלאט רוצה להישאר, עליו ללמוד כיצד להשתמש בלאב"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: קווין לאב מדבר אחרי ההפסד לאלופה

קליבלנד עדיין מנסה להתאושש מהתבוסה המשפילה מול גולדן סטייט אתמול בלילה (בין שני לשלישי). אחד הסיפורים הגדולים ביותר מהנוק-אאוט המדהים שסיפקה האלופה לסגניתה הגיע מכיוונו של קווין לאב, שסיים עוד ערב עגום עם שלוש נקודות בלבד, שישה ריבאונדים ושני אסיסטים, ב-21 דקות של משחק. הצלע השלישית בשלישייה הגדולה של דיוויד בלאט לקח חמש זריקות מהשדה, וקלע רק פעם אחת. אם זה לא מספיק, הרי שבאינטרנט צצו שלל קליפים שלועגים ליכולותיו ההגנתיות של הפאוור פורוורד המאכזב, ובארצות הברית שוב תוהים האם לאב מסוגל למקסם את הפוטנציאל שלו בשורות הקאבלירס.

פרשן ESPN סטיבן איי סמית' הפנה חלק מהאשמה אל עבר בלאט, ואמר במהלך התכנית "First Take" את הדברים הבאים: "אני אומר לכם מה שאנשים שהיו באולם - בין אם אלה אוהדים, מנהלים או מאמנים אחרים שממש שלחו לי הודעות לטלפון אמרו. אנשים שכתבו לי בבירור - אחד משני תסריטים יקרו. או שדיוויד בלאט יהיה חייב ללכת, וצריך יהיה להביא מישהו שמסוגל לאמן ברמה הזו מול מאמני ה-NBA הללו, מישהו שיבין מה הם עושים ואיך מתמודדים עם זה, או שיהיה צריך להיפטר מקווין לאב ולהביא מישהו שמסוגל לשחק בשני צידי המגרש. דייויד גריפין ודן גילברט יהיו חייבים לעשות אחד משני הדברים".

קווין לאב הוא החוליה החלשה של קליבלנד קאבלירס: אסף רביץ מנתח

בלאט: "התפרקנו, אבל זה היה קורה לנו הלילה מול כל קבוצה"

צפו בדברים של סטיבן איי סמית' (החל מ-6:00):

בריאן ווינדהורסט צייץ הערב: "קליבלנד חייבת למצוא דרך למקסם את התפקיד של קווין לאב בהתקפה. אני לא חושב שהם משתמשים בו כראוי בכלל. אם בלאט רוצה להישאר מאמן הקבוצה גם לטווח הארוך, הוא צריך להבין כיצד לערב את לאב בהתקפה".

קווין לאב עצמו אמר בסיום התבוסה: "חטפנו כהוגן הלילה בבית שלנו. הרבה דברים עבדו לרעתנו, יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לנקות, כי ברור שהם טובים מאיתנו כרגע. יש לנו המון במה להשתפר. זה ידרוש מהרבה מאיתנו להסתכל במראה, הכל מתחיל במנהיג שלנו שצריך לעזור לנו לצאת מזה". כשנשאל אם הוא מאוכזב מהכימיה בינו לבין שאר השחקנים ובכלל ממעמדו בקבוצה השיב: "לא יודע מה לענות, לא רוצה להיכנס לזה".

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
תסכול רב מכל הכיוונים. קווין לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully