וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "התפרקנו, אבל זה היה קורה לנו הלילה מול כל קבוצה"

מאמן קליבלנד לקח אחריות אחרי התבוסה: "אמרתי לשחקנים שיש לי חלק בזה", וכעס על סמית', שאיחר למשחק והורחק במהלכו: "הוא מדאיג אותי". לאב במסר ללברון, בארה"ב קוטלים: "ג'יימס שבור מאי פעם"

אימג'בנק GettyImages

קליבלנד ספגה הלילה (בין שני לשלישי) את התבוסה המרה ביותר שלה מאז חזרתו של לברון ג'יימס העירה, כשנוצחה 132:98 בידי גולדן סטייט בשחזור הגמר מהעונה שעברה. החבורה של דיוויד בלאט הציגה הגנה חלשה וחדירה מול סטף קרי וחבריו, שניצלו זאת עד תום והובילו כבר בהפרש שיא של 43 נקודות במהלך הרבע השלישי. בכך סגרה קליבלנד שלושה משחקים ללא ניצחון מול הטוענות לכתר, גולדן סטייט וסן אנטוניו.

דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הרבה עצבים. בלאט/AP

מספרי הלילה

* הקאבס פיגרו בשיא ב-43 נקודות. זה הפיגור הכי גדול אליו נקלע לברון ג'יימס לאורך כל הקריירה.

* קליבלנד הובסה ב-35 הפרש בדקות בהן לברון שהה על הפרקט. גם זה שיא קריירה שלילי שלו.

* עוד נתון עגום ללברון? זה הפסד הבית הגדול שלו ביותר שלו בקריירה.

* סטף קרי לקח רק שתי זריקות יותר מלברון וקלע 19 נקודות יותר.

* קיירי אירווינג וקווין לאב ביחד מול גולדן סטייט העונה: 17 נקודות למשחק, 13 מ-47 בלבד מהשדה.

* בשנה האחרונה קליבלנד עומדת על מאזן של שלושה הפסדים ושני ניצחונות מול גולדן סטייט בבית. בשאר משחקיה בקיו ארינה: 3:40.

* לברון ג'יימס וקיירי אירווינג וקווין לאב חיברו 27 נקודות יחדיו. זה המספר הכי נמוך של שלושתם במשחק אחד מאז איחדו כוחות בקיץ שעבר.

* סטף קרי עלה ל-11 משחקים העונה עם 7 שלשות ומעלה, הכי הרבה בליגה. הבא אחריו ברשימה? קליי תומפסון עם 3.

* לסטף קרי יש כבר 13 משחקים העונה עם למעלה מ-35 נקודות, הכי הרבה ב-NBA.

עוד באותו נושא

השפלה: קליבלנד הובסה 132:98 בידי גולדן סטייט

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
דומיננטי. קרי/AP

"הייתי אומר שהתפרקנו מנטלית, לא הגבנו לסיטואציה כמו שצריך", אמר דיוויד בלאט. "לא הכנו את עצמנו מבחינה מנטלית. אמרתי לשחקנים שאם הם לא מוכנים לשחק מבחינה מנטלית אז אני אחראי לזה. אני חושב שהיינו מפסידים פחות או יותר באותה צורה מול כל יריבה היום. מאוד חריג לשחק כל כך רע. לא נתנו לעצמנו צ'אנס לנצח את המשחק הזה. חייבים לחיות ולהתמודד מזה ולהתייחס לזה כאל נקודת מפנה. הם הגנו כמו שצריך, הם עצרו אותנו ואנחנו לא הגבנו".

על קווין לאב והמצ' אפ שלו מול גולדן סטייט: "זה לא הזמן להאשים אף אחד. אף אחד לא שיחק ברמה הרגילה שלו, כך שלהצביע על קווין זה לא פייר. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד ואני לא חושב שיש יריבה מסוימת מולה הוא לא יכול לשחק, אני לחלוטין לא חושב ככה. אנחנו צריכים לעזור לו להראות את זה".

ג'יי אר סמית' הגיע לאולם פחות משעה לפני המשחק כשהוא עדיין לא לבוש במדי הקבוצה. מו וויליאמס הגיע גם כן באיחור. על כך אמר בלאט: "אני עושה הרבה דברים לפני משחקים, כך שלא הייתי מודע לזה. ברור שזה לא דבר טוב אם זה נכון. למרות שאולי יש לזה סיבה. אני לא יודע".

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. AP
שוב מאבד את העשתונות. ג'יי אר סמית'/AP

על המשוכה המנטלית מול גולדן סטייט: "כשמוחצים אותך ככה אפשר לדבר על הרבה דברים. אפשר לתרץ, אבל להסביר, אבל אני חושב שפשוט הביסו אותנו. כדי להיות אלופה צריך לעשות דברים אחרת. במשחק הקודם מול גולדן סטייט לא היינו רחוקים מניצחון, למרות שהיום נראה שאנחנו בכלל לא באותה רמה. לא נלחמנו כמו שאנחנו רגילים. אני לא רוצה לתרץ".

על ג'יי אר סמית': "ג'יי אר הוא לוחם. הוא היה מאוד מאוכזב היום. אני צריך להסתכל על המהלך של ההרחקה שוב. אם היו לשופטים רחמים כלפיו הם לא היו מרחיקים אותו, אבל זה לא חשוב. האמת שהסיטואציה הזאת סביבו מדאיגה אותי. הוא לא צריך להיכנס לדברים האלה. הוא שחקן חשוב אצלנו ודברים כאלה משפיעים עליו ועלינו לרעה. אני צריך לגשת אליו ולהבין איך להתייחס לדברים בצורה נכונה גם ברגעים קשים".

קווין לאב, ששוב אכזב מול גולדן סטייט, שלח מסר עמום בסיום לחבריו וללברון ג'יימס. "חטפנו כהוגן הלילה בבית שלנו. הרבה דברים עבדו לרעתנו, יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לנקות, כי ברור שהם טובים מאיתנו כרגע. יש לנו המון במה להשתפר. זה ידרוש מהרבה מאיתנו להסתכל במראה, הכל מתחיל במנהיג שלנו שצריך לעזור לנו לצאת מזה", אמר. כשנשאל אם הוא מאוכזב מהכימיה בינו לבין שאר השחקנים ובכלל ממעמדו בקבוצה השיב: "לא יודע מה לענות, לא רוצה להיכנס לזה".

לברון ג'יימס הוסיף בקצרה: "המשחק הזה מראה כמה אנחנו רחוקים מהנקודה שהיינו רוצים להיות בה".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"זה היה מסר חיובי". קרי/GettyImages

סטפן קרי אמר בסיום: "זה היה מסר חיובי ששלחנו לעצמנו. לזה אנחנו מסוגלים. זה מה שקורה כשאנחנו עולים למשחק עם אנרגיות טובות, שומרים טוב בהגנה, קולעים את הזריקות, משחקים טוב. נקווה שזה ימשיך ככה". על ההבדל בין המשחק הלילה למשחק הקודם בערב חג המולד: "הנענו את הכדור טוב יותר. להם הייתה את אותה תוכנית משחק, עם השמירה האגרסיבית על הפיקנ'רול, אבל כשהכדור לא היה בידיים שלי, הנענו את הכדור מצד לצד. יש לנו קבוצה עם איי-קיו גבוה, ואנחנו יודעים להזיז את הכדור ולמצוא את הזריקה הנכונה". על ההתאוששות אחרי שני הפסדים: "זה טוב עבורנו, אחרי מה שקרה בדטרויט, להראות את היציבות שלנו ואת הנחישות. היכולת להפסיד, לקבל את זה, ללמוד מההפסד ולהתאושש, זה מה שחשוב עבורנו".

מאמן גולדן סטייט לוק וולטון אמר שספק אם ראה אי פעם את הקבוצה שלו משחקת טוב יותר: "שלושת הרבעים הראשונים שלה משחק, זה מה שאנחנו מסוגלים להיות. הם היו פשוט פנומנליים. אנחנו לא באמת יכולים לצפות מהם לשחק טוב יותר".

לוק וולטון, מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
מבסוט. לוק וולטון/AP

מה אומרים הפרשנים

פרשן ESPN סטיבן איי סמית אמר: "ראיתי מה שכולם ראו. ראיתי מכה ניצחת, ראיתי התעלות מוחלטת. ראיתי את קליבלנד מקבלת מהלומה שתישאר איתה לאורך כל העונה. מבחינת אוהדי הכדורסל, קליבלנד הטובה במזרח. אין ספק שהם יעלו לגמר, שינצחו את מיאמי או שיקגו או אטלנטה, השאלה בכמה משחקים, ואת מי יפגשו בגמר בימים האחרונים. אבל בימים האחרונים הם הפסידו לסן אנטוניו, והלילה הם קיבלו שיעור מהאלופה המכהנת גולדן סטייט. סטף קרי עלה וצלף שלשות, קליי תומפסון עשה את העבודה, ואחריו איגודאלה, הריסון בארנס, כולם. הם עשו מה שהם רצו, מתי שהם רצו, כמה שהם רצו, איך שהם רצו. לברון ג'יימס נראה שבור יותר משאי פעם ראיתי אותו, אפילו יותר מכשהפסיד גמר NBA. אז זה היה כי הפסיד הזדמנות לתואר. עכשיו כי הוא בכלל תוהה אם קליבלנד ראויה להיות על אותו מגרש עם גולדן סטייט. זה המצב. זה משהו שישפיע על קליבלנד עד לרגע האחרון של העונה. תמיד יגידו להם - אבל אתם זוכרים מה קרה לכם בבית, בקליבלנד, ב-18 בינואר? זה מה שנגיד להם עד הרגע האחרון".

ברשת כבר צוחקים על ההגנה של לאב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully