וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מדוע מיטרוביץ' וראדוניץ' פתחו מול קרית שמונה?

28.12.2015 / 13:40

העובדה שהקשר והחלוץ עלו ב-11 של יוקאנוביץ' אתמול נועדה לקדם את עזיבתם בחלון ההעברות הקרוב. מיטרוביץ' צפוי לעזוב לקבוצה באירופה, ראדוניץ' עשוי להיות מושאל לקבוצה בישראל

one

בווידאו: תקציר החמישייה של מכבי ת"א על קרית שמונה

על אף שפתחו אתמול (ראשון) בהרכב מול קרית שמונה, ניקולה מיטרוביץ' ודיאן ראדוניץ' צפויים לעזוב את מכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב. התכנית במועדון היא לצרף שני שחקנים זרים חדשים, הראשון חלוץ והשני בלם עם עדיפות למישהו שיכול גם לשחק כמגן שמאלי. הדרמה סביב שחרורו של סלבישה יוקאנוביץ' השכיחה את הכוונה לערוך מתיחת פנים בקבוצה לקראת החלק השני של העונה, אבל גם הגעתו של מאמן חדש בתוך מספר ימים לא תשנה את ההחלטה שכבר התקבלה לשחרר את השניים.

מיטרוביץ' אמור לעבור לקבוצה באירופה כאשר מכבי תל אביב תפצה אותו במקרה של הפרשי שכר לרעתו. הקשר הסרבי שעד אתמול לא נכלל בסגל במספר משחקים, מעדיף לעזוב לקבוצה אחרת בחו"ל על פני הישארות בארץ. למכבי תל אביב יש מספיק שחקנים בעמדות של מיטרוביץ' ונראה שהעובדה כי פתח אתמול בהרכב נעוצה גם בהבנה שכדי שיהיה לו יותר קל למצוא קבוצה באירופה, צריך להוכיח שהוא שיחק בתקופה האחרונה כמה שיותר.

גולדהאר מעדיף מאמן זר במקום יוקאנוביץ', ז'ואן קאריו שוב על הפרק

שחקנים במכבי ת"א נגד יוקאנוביץ': "צרם שהוא לא ממש העריך אותנו"

תחנה לא נחשקת בדרך לאירופה: המציאות שטפחה על פני מכבי ת"א

יוקאנוביץ' הודיע על עזיבה: "מודה למכבי תל אביב שהבינה את החלטתי"

ג'ורדי קרויף הצהיר: "ערן זהבי לא למכירה בחלון הקרוב, תמורת שום סכום"

צפו בתקציר: רביעייה לערן זהבי ב-0:5 של מכבי ת"א על קרית שמונה

דיאן ראדוניץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דיאן ראדוניץ' מכבי תל אביב/ברני ארדוב

ראדוניץ' שפתח אתמול לראשונה בהרכב זוכה להערכה גדולה במועדון וג'ורדי קרויף עדיין משוכנע שהביא את החלוץ הנכון עבור מכבי תל אביב, אלא שהבעיה היא שמכבי לא תוכל לקחת סיכון איתו ולתת לו להמשיך לחלק השני של העונה בהנחה שהכל יהיה איתו בסדר ברמה הבריאותית. בקבוצה עדיין חיים את החודשים שהקרואטי היה פצוע ומאחר שהיתה לו גם בעיה רפואית של כלי דם אשר נלוותה לפציעה, זה יהיה מסוכן מאוד עבור המועדון לעצום עיניים ולהמשיך איתו הלאה בתקווה שיהיה בסדר.

יש הרבה קבוצות ישראליות שהביעו עניין בשאילת החלוץ לחלק השני של העונה, אבל גם הן חוששות. כזכור היה ראדוניץ' מועמד בתחילת העונה דווקא למכבי נתניה שנמנעה מצירופו בגלל שהיה פצוע. נתניה מחפשת כעת חלוץ בסגנון שלו וראשיה באמת היו אתמול בבלומפילד, אבל קרוב לוודאי שבקבוצה לא ירצו לקחת סיכון מאחר שהם חייבים שחקן זר בכושר אישי טוב על מנת להישאר בליגה. ראדוניץ' אמר אמש בסיום המשחק כי הוא רואה את עצמו החלוץ של מכבי תל אביב לעתיד הקרוב והרחוק, אך כאמור הסיכויים שלו להישאר אחרי חלון ההעברות קלושים ביותר.

ברק יצחקי נפרד מיוקאנוביץ' ואמר אחרי המשחק אמש: "היתה תקופה די טובה, אני חושב שלאט לאט למדנו להכיר אותו. זה התחיל קצת פחות טוב כמו בכל מערכת יחסים ולאט לאט לומדים אחד את השני. זה נהיה יותר טוב משבוע לשבוע ומשחק למשחק. מצד אחד זה טוב למכבי כשם של המועדון שהיא מייצאת מאמנים למקומות אחרים, אבל מצד שני זה לא טוב שאין יציבות. אני בטוח שכשאשר יגיע מאמן חדש. גם אנחנו כשחקנים מקווים שההתאקלמות תהיה חלקה"

ערן זהבי חוגג עם ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
גם הוא צפוי לעזוב. ניקולה מיטרוביץ' חוגג אתמול עם זהבי/ברני ארדוב

בנושא אחר, ערן זהבי קיבל היום מחמאה גדולה מאוד מהצהובון האנגלי - "הסאן". חלוץ מכבי תל אביב הוזכר בנשימה אחת עם כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי ורוברט לבנדובסקי. בסאן העלה ידיעה עם הכותרת: "שמעתם על האיש שכבש כמו ניימאר וסוארס ב-2015?".

בצהובון ציינו שכאנשים נשאלים על הכובשים הגדולים של 2015, הרוב יציינו את מסי, רונאלדו ולבאנדובסקי, אך בישראל "מסתתר" סקורר לא פחות איכותי מבחינת מספרים. ניימאר וסוארס הבקיעו העונה 46 שערים כל אחד, בדיוק כמו זהבי ואף כבש 20 שערים ב-24 הופעות השנה אחרי הרביעייה מול עירוני קרית שמונה. ידיעת הטריוויה הזו מסתיימת בעקיצה קטנה: "לשחקן שהבקיע שני שערים בפאלרמו לפני כמה עונות, זוהי קפיצת מדרגה גדולה". אגב, זהבי עלה למקום העשירי בדירוג של נעל הזהב בעקבות הרביעייה אמש. בין השחקנים שמקדימים את חלוץ מכבי תל אביב נמצאים פייר אובמיאנג שמוביל את הרשימה, רוברט לבנדובסקי שבמקום החמישי, תומאס מולר השביעי וניימאר שמדורג שמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully