וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "צרם שיוקאנוביץ' לא העריך אותנו", דיווח: סולואי מועמד

28.12.2015 / 8:24

רגשות מעורבים בקבוצה לגבי עזיבת המאמן. חלק מהשחקנים מרוצים: "הוא לא דחף ולא נתן גב". הקבוצה תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות. בגרמניה טוענים: הצהובים מתעניינים בחלוץ הופנהיים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: יוקאנוביץ' מודיע על עזיבת מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מנסים לעכל את העזיבה של יוקאנוביץ', אבל בינתיים באירופה מתפרסמים דיווחים על שחקני רכש שעשויים להצטרף וב"בילד" הגרמני מדווחים שהקבוצה מתעניינת בחלוץ הופנהיים ונבחרת הונגריה, אדם סולואי. על פי אותו דיווח, גם אסטון וילה, פנאתינייקוס ו-ק.פ.ר מביעות עניין בחלוץ ששותף העונה בארבעה משחקי ליגה בלבד וצבר 105 דקות משחק.

סולואי בן ה-28, שמתנשא לגובה של 1.93 מטר, עבר לגרמניה בגיל 17 ושיחק בקבוצת המילואים של שטוטגרט. ב-2007 הצטרף לריאל מדריד ב' ושיחק במדיה שנתיים וחצי, עד שעבר למיינץ. עונת השיא שלו בבונדסליגה הייתה 2012-13, אז כבש 13 שערי ליגה. שאלקה רכשה אותו ממיינץ תמורת 8 מיליון יורו והוא כבש במדיה 7 שערים ב-28 משחקי ליגה, אך בקיץ 2014 שוב ארז מזוודות ונחת בהופנהיים תמורת 6 מיליון יורו.

סולואי חתם על חוזה עד 2018, אבל אחרי שבעונה שעברה כבש 4 שערים ב-26 משחקים, העונה הוא כאמור לא נמצא בתכניות של קבוצתו. החלוץ גבה הקומה נחוש לצבור דקות משחק לקראת יורו 2016 אליו נבחרתו העפילה, והוא מחפש דרך מילוט. אגב, השכר של סולואי בהופנהיים מוערך ב-1.7 מיליון יורו בעונה.

גולדהאר מעדיף מאמן זר במקום יוקאנוביץ', ז'ואן קאריו שוב על הפרק

תחנה לא נחשקת בדרך לאירופה: המציאות שטפחה על פני מכבי ת"א

יוקאנוביץ' הודיע על עזיבה: "מודה למכבי תל אביב שהבינה את החלטתי"

ג'ורדי קרויף הצהיר: "ערן זהבי לא למכירה בחלון הקרוב, תמורת שום סכום"

צפו בתקציר: רביעייה לערן זהבי ב-0:5 של מכבי ת"א על קרית שמונה

אדם סולואי שחקן הופנהיים. GettyImages
מכבי תל אביב בעקבותיו? אדם סולואי/GettyImages

צער רב לא היה בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב כשג'ורדי קרויף וסלבישה יוקאנוביץ' בישרו לשחקנים על סיום דרכו של המאמן במועדון אחרי ה-0:5 הגדול על עירוני קרית שמונה. קרויף ביקש מכל השחקנים להימנע מלהוציא את הדברים החוצה עד אשר הוא ייצא אל התקשורת ויבשר בצורה מסודרת על עזיבת הסרבי.

"אם יש משהו שהכי צרם, זו העובדה שהוא לא ממש העריך אותנו", אמר אחד השחקנים. "זה לא שראית מאמן שכל הזמן נותן גב ודוחף את השחקנים. בסופו של דבר גם במסיבת העיתונאים האחרונה הוא בחר לומר שאנחנו צריכים להשתפר ושזה הישג גדול לעשות את מה שעשינו עם השחקנים שיש כאן. היה בסדר אם הוא היה נשאר, אבל זה גם בסדר שיבוא מישהו אחר במקומו. המועדון חזק, הארגון יציב ומה שחשוב שיש את ג'ורדי שנשאר". שחקן נוסף אמר: "בסופו של דבר מכבי תל אביב היא קודם מיטש ואחרי זה ג'ורדי. מנכ"ל ומאמן אלה תפקידים שיכולים להתחלף ואנחנו נמשיך להיות חזקים".

הקפטן ערן זהבי, שהחגיגה הפרטית שלו עם ארבעת השערים שכבש קצת נשכחה נוכח הידיעה הדרמטית על המאמן, אמר: "זה לא נעים שדרכים נפרדות, במיוחד כשזה בא באמצע העונה. המועדון לקח החלטה ביחד עם המאמן. אני כנציג השחקנים רק רוצה לומר ליוקאנוביץ' תודה רבה על רגעי אושר. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. יש דברים שהם לא רק מקצועיים כשאדם מקבל החלטה. לא ידעתי לפני המשחק שזה הולך לקרות. רק בסיום המשחק ידענו שזה הסוף".

על השפעת החלפת המאמנים, אמר זהבי: "המועדון מעל הכל ושחקנים צריכים להתאים את עצמם לכל סיטואציה. הכי חשוב זה להסתכל קדימה. נאחל הצלחה למאמן שיגיע". על הימים האחרונים, שהיו מלאים בחוסר ודאות באשר לעתיד יוקאנוביץ', אמר זהבי: "כשחקני כדורגל אנחנו לא צריכים להתעסק בשטויות ובניחושים. השחקנים כאן מקצוענים וצריכים לבוא ולעשות את העבודה הכי טוב שאפשר וזה מה שניסינו לעשות".

ג'ורדי קרויף אמר אמש שזהבי לא יילך לשום מקום בחלון ההעברות הקרוב. זהבי התייחס לכך ואמר: "למה אתם צריכים לומר לי את זה? מישהו קבע שאני הולך לאנשהו? אם ג'ורדי אמר את זה, זו זכותו".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: גולדהאר מעדיף מאמן זר, ז'ואן קאריו שוב מועמד

לכתבה המלאה
דיאן ראדוניץ' מכבי תל אביב מול קרית שמונה. ברני ארדוב
"עוד לא הראיתי למה אני מסוגל". ראדוניץ'/ברני ארדוב

מעבר לרביעייה של זהבי, זה גם היה הערב הפרטי של דיאן ראדוניץ', שפתח לראשונה בהרכב ומאוד רוצה להישאר במכבי תל אביב עד סוף העונה לפחות. החלוץ הקרואטי אמר: "זה היה ערב נפלא עבורי. אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחקתי הייתי מאושר לשחק 60 דקות. אני מסתכל על העתיד ומקווה לתת למועדון הזה הרבה יותר. אני רואה את עצמי כחלוץ המועדון כל עוד ירצו אותי. עוד לא הראיתי מה אני מסוגל".
על יוקאנוביץ' אמר ראדוניץ: "אני אוהב אותו. הוא כל הזמן עודד אותי ודחף אותי לחזור. אני מאחל לו את כל הטוב. מכבי הפסידה מאמן מצוין".

בנושא אחר, הצהובים יעמדו לדין בגין קריאות גזעניות במשחק מול ק"ש. השופט, רועי ריינשרייבר, כתב בדו"ח המשחק שלו: "בדקה ה-77 למשחק נשמעו מיציע 11-12, המאוכלס באוהדי מכבי תל אביב קריאות "סלים טועמה מחבל". יש לציין שהשירה לוותה בשריקות בוז מצד אוהדים אחרים של מכבי תל אביב שאיכלסו את שאר היציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully