וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "ערן זהבי לא למכירה בחלון הקרוב, לא נמכור אותו"

27.12.2015 / 22:53

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב התייחס לעתידו של כוכב הקבוצה אחרי הרביעייה שלו ב-0:5 מול קרית שמונה. זהבי: "מאחלים ליוקאנוביץ' בהצלחה". חסארמה: "כולכם ראיתם מה היה עם השופט"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לפחות ל-24 שעות לפסגת הטבלה, אחרי שמחצה 0:5 את עירוני קרית שמונה בבלומפילד בזכות רביעייה אדירה של ערן זהבי. הקפטן כבש בדקות 15, 33, 68 ו-89 והעלה את מאזנו העונה בליגה ל-18 שערים. עומרי בן הרוש השלים (71).

לאחר המשחק, התפנו במועדון להודיע רשמית על עזיבתו של המאמן סלבישה יוקאנוביץ', שנפרד אחרי פחות מחצי שנה שכללה גם עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 11 שנה. פולהאם הודיעה על מינויו של יוקאנוביץ', בעוד מכבי תל אביב עדיין לא יודעת מי יהיה מאמנה החדש.

* הייתה זו רביעייה ראשונה בקריירה של ערן זהבי, אחרי שלוש שלישיות ו-18 צמדים מאז החתימה במכבי תל אביב.

* ערן זהבי הגיע כאמור ל-18 כיבושים - כמו כל מכבי חיפה. למעשה, רק שלוש קבוצות כבשו יותר ממנו: הפועל רעננה (21), בית"ר ירושלים (21) והפועל באר שבע (28).

* למכבי תל אביב בלי ערן זהבי, אגב, יש רק 17 שערים. משמע: הוא חתום על יותר מ-50 אחוזים משערי הקבוצה.

פיו פיו ורביעייה היסטורית. ערן זהבי/ברני ארדוב

במהלך מסיבת העיתונאים בה הודיעו על סיום דרכו של יוקאנוביץ', המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף נשאל האם יש לכל אחד מחיר במכבי תל אביב וגם ערן זהבי עשוי להימכר, והשיב: "זהבי לא למכירה בחלון הקרוב. לא נמכור אותו תמורת שום סכום".

עוד לפני מסיבת העיתונאים בה נפרד, סלבישה יוקאנוביץ' התייחס למשחק ואמר: "זה ניצחון משכנע מאוד. במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב ועשינו הרבה טעויות, אבל במחצית השנייה, במיוחד אחרי השער השלישי, התחלנו לשחק בצורה רגועה יותר ועם איכות גבוהה יותר. שיחקנו טוב מאוד בסיום. אנחנו צריכים יציבות. הקבוצה שלי התחילה בצורה קצת מבולבלת, אבל בסוף סיפקנו הופעה טובה וזה הכול, זה חלק מהכדורגל, ולפעמים נוצרים מצבים כמו שהיה היום".

על ערן זהבי: "זהבי הוא מדהים, איך שהוא עובד באימונים, איך שהוא חושב. באופן כללי הוא כובש הרבה שערים במכבי תל אביב, גם בנבחרת הוא כבש שערים חשובים. הוא נהדר בשביל מכבי תל אביב".

ערן זהבי עצמו אמר: "ברור שזה לא נעים שדרכים נפרדות במיוחד באמצע העונה, אבל אני רוצה להגיד ליוקאנוביץ' תודה רבה על התקופה שלנו ביחד. היו לנו הרבה רגעי אושר ואני מאחל לו תודה. אני חושב שיש דברים שהם לא רק מקצועיים והוא לקח החלטה. ההודעה יצאה עכשיו וכולנו התכנסנו בחדר ההלבשה. המועדון הוא מעל הכל והשחקנים צריכים להתאים את עצמם ולהסתגל לעזיבת מאמנים".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חטף תבוסה. חסארמה/ברני ארדוב

סלאח חסארמה, מאמן עירוני קרית שמונה: "אמשיך בדרכי לא לדבר על השופטים, אבל כולכם ראיתם מה היה. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה למרות ה-2:0. נענשנו על כל טעות שעשינו בהגנה. מכבי מענישה על טעויות וחבל על ההפסד הזה. כל חצי טעות שעשינו קיבלנו גול. נעשה חושבים איך להרים את הראש. עשינו טעויות בלתי מחוייבות, אבל חושבים להתחזק ונעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully