וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת צ'רישב: ריאל מדריד הודחה מגביע המלך

פרשת שיתופו של הקשר הרוסי עלתה ביוקר לבלאנקוס, שהודחו לאלתר מהמפעל השני בחשיבותו בספרד. מסיבת העיתונאים המיוחדת וההסברים של פלורנטינס פרס לא עשו רושם על ההתאחדות הספרדית. ריאל צפויה לערער

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את אייבר

ריאל מדריד נזרקה הערב (שישי) באופן רשמי מגביע המלך, בשל שיתופו שלא כחוק של דניס צ'רישב, קשרה הרוסי, במשחק מול קאדיס ביום רביעי האחרון (1:3). הבלאנקוס טענו כי לא הם ולא השחקן היו מודעים להשעייה שהוא סחב עוד מהתקופה בה היה שחקן ויאריאל בעונה שעברה, אולם בהתאחדות הספרדית החליטו שלא לקבל את עמדת המועדון והדיחו את ריאל מהמשך משחקי הגביע, מה שכמובן שלח את קאדיס לשלב הבא.

עוד במהלך המשחק, דקות לאחר שצ'רישב עצמו היה זה שהעלה את ריאל ליתרון מוקדם (3), החלו לצוץ הדיווחים לפיהם השחקן לא רשאי לשחק במשחק הגביע הראשון של הקבוצה העונה, שכן בעונה שעברה במדי ויאריאל הוא ספג שלושה צהובים במהלך משחקי הגביע, מה שמוביל בספרד לעונש השעייה של משחק אחד מאותו מפעל.

השתלשלות פרשת צ'רישב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניס צ'רישב שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
השיתוף שלו עלה ביוקר. צ'רישב/רויטרס

במחצית המשחק ריאל עצמה גילתה את הטעות, בעוד אוהדי קאדיס כבר משתעשעים על חשבונה ביציעים, לאחר שהם עצמם נחשפו למידע תוך כדי המשחק. שניות ספורות לאחר פתיחת המחצית השנייה, צ'רישב הוחלף, אולם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. אתמול, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע כי הקבוצה לא אשמה מבחינתה וכי היא תיאבק על מקומה בגביע, אולם כאמור, היום הוחלט להדיח את ריאל מהמשך התחרות.

דיין בית הדין הספרדי האחראי על התחרויות, פרנסיסקו רוביו, היה זה שלקח את ההחלטה בשם ההתאחדות הספרדית לכדורגל, לאחר שקאדיס הגישה את התלונה שלה, כפי שהודיעה עוד במהלך המשחק שתעשה. רוביו דחה את שתי הטענות שהציגו ראשי ריאל, שאמרו שהם לא קיבלו הודעה הנוגעת באופן ספציפי להרחקתו של צ'רישב ושטענו כי הצהובים מתבטלים אחרי שלושה סיבובים בגביע (השופט קבע כי מדובר בשלושה סיבובים עבור כל קבוצה, לא מתחילת המפעל באופן כללי). כפי שאמר כבר אתמול הנשיא פלורנטינו פרס, ריאל צפויה לערער על העונש שניתן לה ושני עורכי דין מטעם המועדון כבר החלו לבחון את המקרה, בניסיון למנוע מהקבוצה להיענש.

זו הפעם השנייה בקריירה של רפא בניטס שטעות כזו גורמת להדחת הקבוצה שלו מהגביע, לאחר שמקרה דומה התרחש איתו ועם ולנסיה ב-2001/02. עונה קודם לכן אגב, הייתה הפעם האחרונה בה ריאל עפה מהגביע אחרי משחק אחד בלבד, לאחר שהפסידה 2:1 מול טולדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully