וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "לא ניתן להרחיק אותנו כי צ'רישב לא ידע, נערער אם ניענש"

נשיא ריאל מדריד ערך מסע"ת בה דיבר על פרשת ההרחקה האפשרית מהגביע: "זה לא קרה לנו מעולם, יש לנו מחלקה שעוסקת בזה ולא אמרו להם כלום. בטוחים שאנחנו צודקים, אין פה סיפור"

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את אייבר

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, כינס היום (חמישי) עוד מסיבת עיתונאים, כמנהגו לאחרונה והפעם, ניסה להסביר את שיתוף דניס צ'רישב במשחק הגביע מול קאדיס, במה שעלול להסתיים בהדחה מהמפעל.

פרס אמר: "בהתאם לתקנון ההתאחדות הספרדית, לא ניתן להעניש את ריאל מדריד כי צ'רישב בעצמו לא ידע שהוא מורחק. החוק אומר שלא ניתן להעניש את הקבוצה אם ההתאחדות לא הודיעה לשחקן. גם אם העונש היה ידוע, יש מחיקת כרטיסים צהובים לפני סיבוב 32 הגדולות, עד כמה שאנחנו יודעים".

פרס טען בנוסף כי בהתאחדות הספרדית לא הודיעו לריאל על העונש כמקובל, מה שאינו חוקי לטענתו וכי ריאל תערער אם ההתאחדות תחליט להדיח אותה מהגביע.

דניס צ'רישב שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
ידע או לא? צ'רישב/רויטרס

פרס הוסיף: "מה שקרה אמש מעולם לא קרה בריאל מדריד. לא ידענו ואסור שניענש. בדקנו את המצב של כל השחקנים לפני המשחק. בניטס רוצה את טובת ריאל מדריד, אבל הוא לא חושב שהוא שגה. יש לנו מחלקה שלמה שמיועדת בדיוק לדברים האלה, והם טוענים שאף אחד לא אמר להם על צ'רישב".

פרס האשים את ההתאחדות ואמר: "לא יכול להיות שבילבאו ידעה שראול גארסיה מורחק ולנו לא אמרו כלום על צ'רישב. מבחינתו לא מדובר באירוע גדול, כי אנחנו יודעים שאנחנו צודקים. מה שסיבך אותנו זה התקשורת, אבל אין פה באמת סיפור".

פרס נשאל על זינאדין זידאן והחליט לענות במפתיע: "אני אוהב את זידאן, קודם כל כשחקן. אין לי ספק שהוא יהיה מאמן גדול, אבל עכשיו יש לנו מאמן יוצא מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully