וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ריאל מדריד תיזרק מגביע המלך בעקבות שיתוף צ'רישב שלא כחוק"

הבלאנקוס גברו 1:3 קאדיס, אך לפי דיווחים, הרוסי, שכבש, שותף למרות הרחקה. גם מיוראל, שיושב על הספסל, סחב אדום מגמר הגביע לנוער. כל קבוצה בספרד תוכל להתלונן בנושא. שלושער לרמירס ב-1:6 של ברצלונה על ויאנובנסה

one

בווידאו: ה-0:2 של ריאל מדריד על אייבר

משחקי גביע המלך הספרדי נמשכו היום (רביעי), כשבמוקד, ריאל מדריד עומדת בפני פארסה גדולה והדחה מהגביע אחרי ששיתפה את דניס צ'רישב שלא כחוק במשחק מול קאדיס, אותו ניצחה 1:3. במקביל, מחקה ברצלונה את ה-0:0 המביך עם ויאנובנסה מהמשחק הראשון וטיפסה לשלב הבא אחרי 1:6 קליל בבית. ולנסיה, עדיין ללא גארי נוויל על הקווים, רשמה 1:3 על ברקאלדו מהליגה השלישית.

דניס צ'רישב שחקן ריאל מדריד. GettyImages
פארסה. צ'רישב/GettyImages

קאדיס - ריאל מדריד 3:1

הבלאנקוס עומדים בפני הדחה מהמפעל ולא מסיבה מקצועית. דניס צ'רישב, שכבש את השער הראשון במשחק, שהסתיים ב1:3 לבלאנקוס, שותף ככל הנראה שלא כחוק בעקבות הרחקה ואם קאדיס, או בכל קבוצה אחרת, יחליטו להעלות את הסוגיה, ריאל תודח לאלתר. אירוע דומה כבר קרה העונה בגביע הספרדי אחרי שאוסאסונה הודחה מהגביע למרות שניצחה 1:2 את מיראנדס בסיבוב השני, אך הודחה בעקבות שיתוף אייטור שלא כחוק.

במהלך המשחק החלו לעלות דיווחים בעיתונות הספרדית כי צ'רישב סוחב שלושה כרטיסים צהובים מהעונה שעברה, כששיחק בוויאריאל ואפילו האוהדים של קאדיס התחילו לשיר שירים בנושא באמצע המשחק. הבלאנקוס עומדים בפני מבוכה גדולה למרות הניצחון.

צ'רישב, שכבש כבר בדקה השלישית, הוחלף 40 שניות מפתיחת המחצית השנייה בחילוף תמוה, שכמובן גרם לתגובה מהקהל המקומי, שיצא מגדרו בעקבות הידיעה. בהמשך המשחק, איסקו כבש צמד (65' ו-74') וקיקה מרקז רק צימק בדקה ה-88. מיוראל לא שותף כמובן.

גם פיקה צחק

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מי אשם במחדל?. בניטס/GettyImages

ברצלונה - ויאנובנסה 1:6

במשחק הראשון, לפני קצת יותר מחודש, העלה לואיס אנריקה את ההרכב השלישי שלו וראה כיצד הקטלאנים מסיימים ב-0:0 עלוב עם הקבוצה מליגת המשנה. גם הפעם עלה מאמן בארסה עם שחקני משנה, אך בקאמפ נואו, הקטלאנים חגגו על הקבוצה הקטנה ועלו לשלב הבא. דני אלבס פתח כבר בדקה הרביעית ובדקה ה-21 כבש סנדרו רמירס את השער הראשון שלו בדרך לשלושער (31 ו-69). מוניר אל חדאדי השלים צמד (51 ו-76) ובארסה סיימה משחק כששלושת הכוכבים, לאו מסי, לואיס סוארס וניימאר, לא ראו דקה וניצלו את המנוחה עד תום.

דני אלבס שחקן ברצלונה חוגג שער עם סרג'י סאמפר מוניר. GettyImages
שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

ברקאלדו - ולנסיה 3:1

העטלפים, עדיין ללא גארי נוויל על הקווים, התאוששו משני הפסדים רצופים ויגיעו לגומלין במסטאייה עם תוצאה נוחה. אלאן ארויו הפתיע והעלה את המארחת מהליגה השלישית ליתרון, אך ז'ואאו קאנסלו (19'), חוסה גאיה (65') ופנדל של דני פארחו (90') הכריעו את המשחק והניחו קרקע נוחה לנחיתתו של המאמן האנגלי החדש.

משחקים נוספים

לוגרונייס - סביליה 3:0

כבשו לסביליה: קוקה (12'), מייקל קרון דאלי (37') וצ'ירו אימובילה (57')

אלמריה - סלטה ויגו 3:1

כבש לאלמריה: חוסה אנחל פוצו (44')

כבשו לסלטה ויגו: יאגו אספאס (16' ו-35') וג'ון גידטי (74')

יאגוסטרה - דפורטיבו לה קורוניה 2:1

כבש ליאגוסטרה: חואנג'ו אקספוזיטו (22')

כבשו ללה קורוניה: פדריקו קארטאביה (61') ואוריול ריירה (74'). לואיסינו הורחק (65')

ריאל בטיס - ספורטינג חיחון 0:2

כבשו לבטיס: אלבארו ואדיו (47') וחואן מנואל וארגס (90')

ראיו ואייקנו - חטאפה 0:2

כבשו לראיו: אלחסן באנגורה (6') ופטריק אברט (28')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully