וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ידעה שדניס צ'רישב מורחק, קאדיס הודיעה כי תתלונן

מסתבר כי הבלאנקוס קיבלו פקס מפורט בנושא עוד בסוף יולי, אך התעלמו (או שכחו?). בניטס כבר הודח מהגביע בשל מקרה דומה: "לא ידענו כלום". נשיא הקבוצה מהליגה השלישית: "אנחנו אוהבים את ריאל מדריד, אך אין לנו ברירה". אפילו במרידה מסתלבטים בצורה נהדרת

one

אם היה ספק לגבי המשך דרכה של ריאל מדריד בגביע המלך הספרדי, לאחר שיתופו שלא כחוק של הקשר דניס צ'רישב במשחק אמש (רביעי) מול קאדיס, הבוקר הספק הוסר. נשיא קאדיס, מנואל ויסקאינו, הודיע כי יתלונן בעקבות שיתופו של הרוסי, כשהמשמעות היא שריאל מדריד, ככל הנראה, תודח מהגביע כבר בשלב שמינית הגמר.

כזכור, במהלך המשחק בין הקבוצה מבירת המדינה לבין הקבוצה הצנועה מהליגה השלישית, גילו ראשי הבלאנקוס כי צ'רישב סוחב הרחקה עוד מהתקופה ששיחק בוויאריאל וכי אסור היה למועדון לאפשר לו לשחק. הוא פתח בכל זאת ואף כבש שער, אך הוחלף לאחר שבקבוצה גילו את הנושא.

כעת מסתבר שריאל מדריד ידעה טוב מאוד שצ'רישב לא רשאי לשחק. בספרד מדווחים הבוקר שפקס מפורט הגיע למשרדי ההנהלה ב-27 ביולי, ובו רשימת המורחקים. גם שמו של הרוסי הופיע ברשימה שקיבלו הבלאנקוס.

אוהדי קאדיס מרוצים

אגב, אין זו הפעם הראשונה שמקרה שכזה קורה למאמן רפא בניטס, שהודח מהגביע ב-2001 בשל מקרה דומה עת אימן את ולנסיה. באותה שנה חל איסור לשתף מספר מסוים של שחקנים שאינם מגיעים מיבשת אירופה והעטלפים עשו זאת בכל זאת, פעולה שגררה עונש והרחקה מגביע המלך.

"המועדון לא ידע על כך", אמר בניטס הכועס בסיום. "איגוד השופטים לא אמר לנו כלום וגם לא ויאריאל, בשורותיה שיחק בעונה שעברה. כששמענו על כך הורדתי אותו מהמגרש".

שחקן העבר, אמיליו בוטרגניו, המשמש כחבר הנהלה בריאל מדריד, התבטא בנושא: "עבר עלינו לילה קשה מאוד. לא היינו מודעים לסיטואציה כלל. לא קיבלנו שום אזכור לכך מההתאחדות או מוויאריאל. נחכה לראות מה יגיד השופט שיקבל את המקרה לידיו".

מי שבוודאי היה מרוצה, מלבד שחקני ואוהדי ברצלונה, אלו הם אוהדי קאדיס, שבסיום המשחק חיכו לשחקני ריאל מדריד וקראו בקולי קולות "אנחנו אוהבים אותך דניס צ'רישב (בווידאו המצורף). הם קיללו את בניטס וקראו בשמו של קרלו אנצ'לוטי.

עוד באותו נושא

דיווח: "ריאל מדריד תיזרק מגביע המלך בעקבות שיתוף צ'רישב שלא כחוק"

לכתבה המלאה

אוהדי קאדיס מרוצים, טייק 2

מדובר במכה לא פשוטה עבור ריאל מדריד, שנמצאת במקום השלישי בליגה המקומית עם 27 נקודות, שש פחות מליריבה הגדולה ברצלונה. הבלאנקוס רצו מאוד להישאר במפעל השני בחשיבותו במדינה, בוודאי לנוכח הפיגור בטבלה, כשלאבד את הסיכוי לזכייה בתואר כה חשוב כמו גביע המלך כבר בשלב הזה של העונה יעמיק עוד יותר את המשבר של המועדון המפואר מבירת המדינה. אם אכן תודח, ריאל מדריד תיאלץ להתרכז בליגה ובליגת האלופות, שם הבטיחה את השתתפותה בשלב שמינית הגמר.

הסיבה להיעלמותו של הפקס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הכול כתוב. הפקס וההוכחה/מערכת וואלה, צילום מסך

מרידה תארח את קאדיס ביום ראשון הקרוב במסגרת הליגה ואחד משחקניה מושעה. ככה נראה הפרומו של הקבוצה לקראת המשחק, עם קריצה כמובן למקרה של ריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully