וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "נראינו טוב? אין מה לשמוח אחרי הפסד"

שחקני מכבי תל אביב נשמעו מאוכזבים מההפסד בפורטו, אך מעודדים מהיכולת. דור פרץ: "אנחנו בדרך הנכונה". טיבי: "גם הגולים יגיעו". קרלוס: "הגישה היא לבוא לנצח בכל משחק, חייבים להיות ווינרים". שישה אוהדים שנעצרו יובאו בפני שופט

צילום: עמית גולדשטיין, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: מאמן ושחקני מכבי תל אביב מסכמים את ההפסד לפורטו

תחושת פספוס מהולה בהקלה ליוותה את מכבי תל אביב ביציאה מהדרגאו אתמול (שלישי) בערב, אחרי ההפסד 2:0 לפורטו במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות. קשה להתעלם מהעובדה שהצהובים היו מרוצים מהשתפרות שלהם ביכולת על המגרש, אך עם זאת, דווקא במשחק הטוב ביותר שלהם במפעל, הם עדיין לא הצליחו להבקיע, דבר שגרם לתחושת תסכול עמוקה יותר אצל השחקנים.

ליגת האלופות: פורטו ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב, הציונים: ההבדלים בין שני הטל בן חיים

שאלה לקרויף: האם את הכסף בראיקוביץ' לא היה נכון יותר להשקיע בחלוץ?

זהבי: "אם נשחק טוב כקבוצה, אהיה יותר אפקטיבי"

טוב באקרובטיקה, מה עם הפרקטיקה? המופע של טל בן חיים

לא להיכנס לפאניקה: הנתון שיעודד את מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. AP
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים/AP

הדעה הרווחת במכבי תל אביב הייתה שהם יכלו לעשות סוג של הפתעה בפורטוגל, אך כאמור, הדעות חצויות לגבי איך צריך להתייחס להפסד. "אני לא כל כך שמח כי הפסדנו ואני חושב שאסור לנו להיות שמחים על כך שנראינו טוב", אמר קרלוס גרסיה בסיום המשחק, "כשהגענו לכאן ידענו מי זאת פורטו ומי אנחנו, והרעיון היה לנצח אותם בכלים שלנו. אני מרגיש שהגענו כדי לנצח במשחק. אני אומר תמיד שאנחנו צריכים להיות קבוצה ווינרית. אבל להיות אחת כזו, זה לא אומר שאפשר לנצח את כל המשחקים, אפילו ריאל מדריד לא עושה את זה. אסור להיות שמחים אם הפסדנו בגול אחד או שניים, זו לא מנטליות נכונה וזו לא המנטליות שלנו.

"בשבילי זה היה רגע מיוחד לשחק בליגת האלופות. זה חלום בשבילי מאז שהייתי ילד, שהפך למציאות. אני מאוד שמח וגאה ואני רוצה להודות לכל האנשים שעזרו להגיע לפה, במיוחד לאשתי. אבל אם אני לא אאמין שאפשר לנצח את פורטו בבית, אז לא אחזור לישראל. ברור שאני חושב שאפשר לנצח אותם בבית, אני משוכנע שאפשר לעשות את זה".

בנוגע לכושרו האישי אמר קרלוס ש"אני חושב שמתחילת העונה הצגתי יכולת טובה. אבא שלי לימד אותי תמיד לעבוד קשה ולעשות המקסימום. היה חשוב לי לשחק גם בגלל חואן פאבלו, בגלל שאם אני פה - זה גם בזכותו. אני רוצה להגיד לו תודה רבה על כך שאיפשר להפוך את החלום שלי למציאות. הוא עדיין חבר מאוד טוב שלי".

טל בן חיים, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
יכול היה לשנות הכל. בן חיים נופל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל

איתן טיבי, חברו של הספרדי להגנה, דווקא נשמע די מרוצה מהיכולת של מכבי תל אביב, למרות ההפסד: "היינו יותר טובים משני המשחקים האחרונים שלנו. לצערי אנחנו יוצאים מאוכזבים כי רצינו מאוד לצאת עם תוצאה טובה ואני חושב שהגיע לנו תוצאה טובה. לצערי לא הצלחנו להשיג את השער שאנחנו מחכים לו כל כך. כדי לנצח צריך לתת גולים ולצערי הרב לא הצלחנו לעשות את זה בליגת האלופות, אבל אני מאמין שזה גם יגיע.

"כמו שאנחנו רואים התקדמות מהמשחקים שלנו הקודמים, אני מאמין שהשערים גם יגיעו. מן הסתם, קבוצות גדולות יגיעו למצבים, גם אנחנו הגענו למצבים אבל לא הצלחנו להבקיע. היה חסר לנו גול כדי לצאת עם תוצאה יותר טובה ואולי זה היה מכניס אותנו יותר לטירוף ומכניס את הקבוצה היריבה ללחץ.

"כשהמאמן בא ואמר לי שאני הולך לשחק מגן ימני התכוננתי בהתאם, אומנם זה לא התפקיד הטבעי שלי אבל אעשה הכל כדי שהקבוצה תצליח ואני חושב שהייתי לא רע בתפקיד הזה. לא חשבנו שיהיה טיפה יותר קל, ידענו שזה מפעל של כל הקבוצות הגדולות, אבל אני מאוד שמח שאנחנו רואים התקדמות. זה לא מובן מאליו, אני מקווה שבמשחקים הקרובים נראה את זה גם בתוצאות".

שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן מול שחקן פורטו וינסנט אבובקאר. רויטרס
לא שוכח את חואן פאבלו. גרסיה/רויטרס

נקודת האור מבחינת הצהובים ממשיכה להיות דור פרץ, הקשר הצעיר שממשיך להראות יכולת מעודדת. "מבחינתי משחק שני בליגת האלופות בהרכב ביחד עם משחקי ליגה ומשחק בנבחרת, זה מרגיש נהדר", הודה פרץ, "אבל הגענו לפה היום כקבוצה, ומבחינת התוצאה אנחנו מאוכזבים. הדרך שלנו וההופעה שנתנו פה הראו שיש לנו קבוצה.

"אנחנו גאים ומאוכזבים מהתוצאה. ניקח מהמשחק הזה שעמדנו שווה בשווה מולם, הגענו למצבים והיינו במשחק. לא יודע מתי יגיעו הנקודות, אך אם זו היכולת אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

תשעה מאוהדי מכבי תל אביב נעצרו לאחר שהבעירו אבוקות ביציע, ושישה מהם יובאו בפני שופט לאחר ששלושה שוחררו. הערכה: האוהדים ישוחררו, אך צפויים להחמיץ את טיסתם ארצה.

שחקן פורטו ונסן אבובקאר חוגג מול מכבי תל אביב. רויטרס
"גאים ומאוכזבים". מכבי תל אביב בפורטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully