וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים החלוץ 6.5, טל בן חיים הבלם 4.5, וזהבי? הציונים

20.10.2015 / 23:46

בן חיים אחד היה המסוכן ביותר בחלק הקדמי, לשני היה חלק מרכזי בשער השני שספגה מכבי תל אביב. וגם: החולשה המתמשכת של מיטרוביץ', ההתעקשות המרגיזה של זהבי וההתקדמות של דור פרץ

צילום: עמית גולדשטיין, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: מאמן ושחקני מכבי תל אביב מסכמים את ההפסד לפורטו

שחקן פורטו ונסן אבובאקר מול שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. AP
אין מה לבוא אליו בטענות. פרדראג ראיקוביץ' סופג/AP

פרדראג ראיקוביץ' - 5

פרווה. אי אפשר להאשים אותו בשערים, גם לא בראשון שננגח לגופו מקרוב ובעוצמה רבה. מנע שער שלישי לקראת הסיום, לא יותר מזה.

איתן טיבי - 5.5

הופעה לא רעה לטיבי בעמדה אותה הוא מכיר, אך לא מרבה לאייש. המגן הימני (לעת מצוא) הסתדר ברוב המקרים עם ברהימי והגיע גם לחלק מכדורי הגובה. אולי עדיף היה לתת לו לסגור את אבובקאר.

טל בן חיים - 4.5

לא הצליח להתמודד עם אבובקאר, בעיקר במצבים הנייחים, וטעה כשלא ביצע עליו עבירה ולמעשה פינה לו את השטח כדי לבשל את השער השני. לפעמים מתעסק יותר מדי בוויכוחים ורטינות, במקום בכדורגל.

קרלוס גרסיה - 5

גם הבלם הספרדי לא התעלה ולרגעים נראה אבוד מול המהירות של פורטו, אבל היה מעט טוב יותר מעמיתו למרכז ההגנה ולכן היתרון הקל.

עומרי בן הרוש - 4.5

קשה לו מאוד ברמות האלה, אין מה לעשות. הפורטוגלים שיחקו על האגף שלו מהרגע הראשון, ואם עוד הסתדר איכשהו עם קורונה, כאשר טייו נכנס חייו הפכו קשים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים מול שחקן פורטו ונסן אבובקאר. AP
התקשה מול אבובקאר. טל בן חיים/AP

דור פרץ - 6

כיף לראות את הכישרון הצעיר הזה משחק ללא רגשי נחיתות, אולי בניגוד לחלק מחבריו הוותיקים. עד לשערים, עשה עבודה עבור שני שחקנים, כשכיסה שטחים רבים וסייע לבלמים. לאחר מכן דעך מעט, אבל בכל זאת התמודד פיזית וגם ניסה לדחוף קדימה בדקות הסיום.

גל אלברמן - 5

כהרגלו, עובד קשה ומאוד ממושמע, גם דייק במסירות, אבל בשער הראשון האחריות היא קודם כל עליו, הרבה לפני שבאים בטענות לראיקוביץ'.

ניקולה מיטרוביץ' - 4

עוד הופעה מאכזבת של הקשר הסרבי, שרשם כמה איבודי כדור מרגיזים במרכז השדה ולא הצליח לנפק ולו מסירה טובה אחת קדימה. ממשיך להוכיח שמה שמספיק לליגה, לא מתאים לליגת האלופות. אף אחד לא הופתע כאשר הוא הוחלף ראשון.

שחקן מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. רויטרס
ממחיש את ההבדל בין הליגה לליגת האלופות. ניקולה מיטרוביץ'/רויטרס

דור מיכה - 5

קיבל את המקום בהרכב וניסה להצדיק אותו עם עבודה בלתי פוסקת ואפילו גלישה אחת לא אופיינית שגם עלתה בצהוב. לאחר ההפסקה ניפק שני מהלכים טובים בהתקפה. לא יותר.

טל בן חיים - 6.5

פתח מצוין בצד ימין, ניצל את העובדה שהמגן השמאלי מולו (לאיון) הוא בכלל ימני וביצע כמה פעולות טובות בדקות הראשונות, אבל שוב לקה בקבלת ההחלטות. אם היה בועט במקום ליפול בדקה ה-18, אולי הכול היה נראה אחרת. השחקן הכי מסוכן בצהוב.

ערן זהבי - 4.5

הוא רוצה, מאוד רוצה, אבל עושה הכול בכוח. זהבי לחוץ על השער הראשון, יותר מכל אחד אחר במכבי תל אביב. הפעם החברים דווקא יצרו לו כמה מצבים, אבל הבעיטות סיכנו את יושבי היציעים, עד הכדור החופשי שקסיאס עצר לו בדקה ה-87.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. רויטרס
הכי טוב בצהוב. טל בן חיים/רויטרס

סלבישה יוקאנוביץ' - 6

קשה לדרוש ממנו יותר. מכבי תל אביב משתפרת בהדרגה, הראתה התקדמות הפעם, אבל שוב לא כבשה. ההחלטה לפתוח עם טיבי כמגן ימני ולרדת מניסוי שלושת הבלמים הייתה נכונה. היה ראוי לשער ראשון.

מחליפים

אבי ריקן - 6 (החליף את מיטרוביץ', 56)

נכנס ומיד הוסיף אנרגיות לצהובים. הורגש בחלק הקדמי וגם היה הראשון שגרם לקסיאס המנומנם לזנק לבעיטה אדירה שהחטיאה במעט את המסגרת.

גילי ורמוט - אין ציון (החליף את מיכה, 73)

ברק יצחקי - אין ציון (החליף את בן חיים, 84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully