וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - קרית שמונה: דסה ואזולאי צפויים לפתוח

משחק אלוף האלופים (ש', 20:50, ספ' 5) יפגיש את האלופה וסגניתה. שפונגין ינוח לקראת באזל, שני שחקני הרכש ירשמו בכורה. חסארמה מתלבט אם לפתוח בהרכב עם עדן שמיר או אדריאן רוצ'ט

אלוף האלופיםמחצית15/08/2015
מכבי תל אביב
    0
      עירוני קרית שמונה
      one

      שבוע לפני פתיחת ליגת העל, הכדורגל הישראלי חונך את משחק "אלוף האלופים" (שבת, 20:50, ספורט 5) שעתיד להפוך למסורת כשהאלופה וסגניתה נפגשות. מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה ינסו לספק איתות ראשון לקראת תחילתה של העונה וייאבקו על התואר הפחות חשוב שיחולק בנתניה, אך מי לא רוצה להכניס כבר בחודש אוגוסט תואר ראשון לארון?

      שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם אלי דסה. קובי אליהו
      דסה ואזולאי ביציע מול מכבי פתח תקוה. מי יתיישב במקומם?/קובי אליהו

      במכבי תל אביב, אלי דסה ושלומי אזולאי יערכו כבר מחר את הופעת הבכורה שלהם, כשהשניים צפויים לפתוח בהרכב. דסה ישחק כמגן ימני, בעוד שיובל שפונגין עשוי שלא להיכלל בסגל מאחר שלאורך השבוע החולף היה מעט פצוע. בכל מקרה אמור שפונגין לפתוח מול באזל ביום רביעי, כשדסה לא רשום לפלייאוף ליגת האלופות משום שכבר שיחק עם בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית. אזולאי, שהיה פצוע במהלך הקיץ, כשיר לגמרי ואמור לפתוח בקישור לצד גל אלברמן ונוסא איגייבור. ערן זהבי שנעדר אמש מהאימון בשל סיבות אישיות, התאמן הבוקר בצורה מלאה ואמור לפתוח מחר בהרכב לצד טל בן חיים ודור מיכה או גילי ורמוט.

      צירופם של דסה ואזולאי שהתווספו אל אבי ריקן שעבר למכבי תל אביב עוד קודם לכן ייצור מעתה קרב אדיר על ה-18 שיתלבשו לכל משחק. לחלק מהשחקנים במכבי זה מזכיר בדיוק את מה שהיה בתקופת פאולו סוזה, כשבמרבית שלבי העונה ישבו בכל משחק ארבעה שחקני רוטציה לגיטימיים ביציע. בדומה לעונה של הפורטוגלי, גם בעונה הקרובה תשחק מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית או הצ'מפיונס ליג מה שיאפשר לה לחלק את הכוחות בין המפעלים השונים וליהנות מהסגל הרחב.

      מה שבטוח הוא שבכל משחק יצטרכו כמה שחקנים טובים לשבת ביציע. כך למשל במשחק גביע הטוטו האחרון מול מכבי פתח תקוה ישבו בצד שני הטל בן חיים, עדן בן בסט, אלי דסה ושלומי אזולאי. גם אבי ריקן לא היה בסגל מאחר שטס לסידורים בשוויץ. במשחק מחר אמורים כל השישה האלה להיות בסגל ואחרים יישבו בחוץ. כל זה כאמור לפני שמכבי תל אביב צירפה גם חלוץ זר.

      שחקן עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט. מגד גוזני
      בתמונת ההרכב. אדריאן רוצ'ט/מגד גוזני

      עירוני קרית שמונה תצא מחר לבית מלון בכפר המכביה, ומשם השחקנים והצוות יגיעו לאיצטדיון בנתניה. אצל סגנית האלופה מעוניינים מאוד לזכות בתואר הראשון של העונה, במיוחד אחרי האכזבה באירופה, ולפי התרגולים האחרונים עושה רושם שהמאמן סלאח חסארמה מתלבט אם לפתוח עם הקפטן אדריאן רוצ'ט או עם הקשר הצעיר עדן שמיר. שמיר נראה בכושר מצוין מאימוני טרום העונה, ובמועדון מאמינים בו מאוד כשייתכן וכעת הוא יקבל את הקרדיט במשחק מול האלופה.

      מי שלא יהיו בסגל הם אור אוסטוינד שסובל מחתך ברגל ודויד מנגה הפצוע שצפוי להיעדר לכל הפחות כחודש."זה אמנם תואר חדש ולא משהו שמקבל משמעות, אבל מבחינתנו זה חשוב כדי להראות לעצמנו שאנחנו לפני עוד עונה טובה", אמר שחקן בקרית שמונה. "אנחנו עוד צריכים להתחבר, אבל זה גם סוג של הכנה מצוינת לליגה".

      הרכבי הקבוצות

      קהל: 7027

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully