וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגעים שלא נשכח מעונת האליפות ההיסטורית של הפועל ירושלים

הפתיחה המסחררת, ההצגה מול מכבי תל אביב, הכניסה הנהדרת לארנה, החודש השחור, המשבר, התבוסות, ההתאוששות והדהירה המחודשת בפלייאוף. קליפ הרגעים הגדולים של האדומים מירושלים בדרך לכתר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בעוד שחקני הפועל ירושלים חוגגים בשעה זו את הזכייה ההיסטורית באליפות ישראל, שווה להזכר במה שעברה הקבוצה בדרך לתואר הנכסף. למי שהספיק לשכוח, האדומים פתחו את העונה בסערה, זכו בגביע ווינר, נכנסו לארנה בניצחון דרמטי על הפועל תל אביב והוליכו את ליגת העל במחזור התשיעי עם מאזן 0:9, כולל ניצחון בלתי נשכח 63:93 על מכבי תל אביב.

לראשונה בתולדותיה: הפועל ירושלים זכתה באליפות

דירוג חמשת האנשים שהביאו לירושלים את האליפות

הלפרין חגג: "עוד 200 שנה יזכרו את התואר הזה"

מה מחכה להפועל ירושלים בעונה הבאה? היורוליג יכריע

הרגעים שלא נשכח מעונת האליפות ההיסטורית

האליפות אדומה/קובי אליהו

אלא שאז הגיע חודש דצמבר, החודש השחור של האדומים שהודחו מאירופה ופתחו ברצף שלילי עד תחילת ינואר של שישה הפסדים בשבעה משחקים, כולל איבוד 27 נקודות יתרון נגד עירוני נהריה, תבוסות בחולון ובדרייב אין ותבוסה גם נגד מכבי תל אביב בליגה.

דווקא אחרי ההפסד בגמר הגביע התאוששה הקבוצה של דני פרנקו, ניצחה ביד אליהו בסיבוב השלישי וידעה לצאת עם ניצחונות גם במשחקים אבודים כמו המשחק הביתי נגד אילת. היא הגיעה לפלייאוף מהמקום השני, טאטאה מעליה את מכבי ראשון לציון והפועל תל אביב, שתיים מהקבוצות שהיו אמורות להקשות עליה, וכשגילתה שמי שעומדת מולה בגמר היא לא מכבי תל אביב אלא דווקא הפועל אילת, לא התרגשה, עשתה את העבודה במשחק החוץ וגמרה את העונה כאלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully