וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדיר: "לא רוצים שהעונה הזאת תיגמר, אם נעבור זה יהיה חלום"

15.6.2015 / 11:05

פורוורד הפועל אילת הסביר מה עובד בקבוצה שכפתה משחק חמישי מול מכבי תל אביב: "אנשים לא מבינים איזה כיף לנו בחדר ההלבשה. המשחק המכריע יכול להתפתח לאלף ואחד כיוונים"

one

רק בשבוע שעבר היה נראה שהעונה של הפועל אילת קרובה להסתיים בצורה לא מחמיאה. הקבוצה של אריק שיבק הובסה ב-22 הפרש במשחק השני בסדרה נגד מכבי תל אביב, יצאה למשחק חוץ ביד אליהו ונראה היה שהיא בדרך להפסד 3:0. ואז הגיע המהפך. ניצחון אחרי הארכה צימק ל-2:1 ו-79:92 על האלופה באילת, קבע 2:2. כעת שיבק ושחקניו מרוחקים ניצחון אחד מסנסציה ומקום בגמר.

"אנחנו רק רוצים למשוך את העונה הזאת", אמר אלישי כדיר שרשם ערב נהדר של 12 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, "אנשים לא מבינים שפשוט כיף לנו בחדר ההלבשה, כיף לנו להגיע ולהיות אחד עם השני. אנחנו לא רוצים שזה ייגמר. יהיה מאוד עצוב להגיד לכולם ביי ולהתראות. כל משחק שאנחנו מנצחים אני זוכה לעוד שבוע עם החבר'ה האלה וזה הכי גדול".

על הניצחון והיכולת המשכנעת שהציגה קבוצתו הוסיף הפורוורד: "המשחק התפתח כמו שרצינו, מנענו את המתפרצות שלהם. הם לקחו הרבה ריבאונד בהתקפה במחצית הראשונה ובמחצית השנייה מנענו את זה והכנסנו את השחקנים המשמעותיים שלהם לבעיית עבירות. אני מקווה ששיטת המשחק הזו תעבוד גם במשחק הבא. החבר'ה היו מצוינים, אפיק תמיד שם כשצריך אותו, הוא השתפר באספקט ההגנתי וזה עוזר לנו המון".

המשחק החמישי והמכריע יתקיים ביום רביעי וכדיר אמר: "המשחק יכול להתפתח לאלף ואחד כיוונים. נמשיך לדבוק בשיטה של אריק, לפרגן אחד לשני, ואם זה יעבוד זה יהיה חלום. הרגשנו ביטחון גם במשחק הראשון בסדרה. באנו באמונה שאנחנו יכולים לנצח, אנחנו מרגישים ככה מהסיבוב השלישי. התגבשנו כקבוצה, לא היינו באור הזרקורים, אבל אנחנו מנסים לשבור את מה שאנשים אומרים".

באיטליה מדווחים שקרמונה מביעה עניין בגארד של אילת קאליף וואייט, והיא רק אחת מהקבוצות שמעוניינות בו לעונה הבאה.

הפועל אילת ניצחה 79:92 את מכבי תל אביב, וכפתה משחק חמישי

במכבי תל אביב מבקרים את גודס: "אין שום תירוץ להפסדים כאלה"

כשהאלופה נשארת ללא מנהיג: בלוג הפלייאוף על ההפסד של מכבי תל אביב באילת

זאת לא מכבי תל אביב: שי האוזמן מסכם את הפסד הצהובים לאילת

שחקן מכבי תל אביב, נייט לינהארט, נאבק בשחקן הפועל אילת, אלישי כדיר. ברני ארדוב
עושה חיים. כדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully