וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבקרים את גודס: "אין שום תירוץ להפסדים כאלה"

15.6.2015 / 7:41

מפלס הלחץ במכבי תל אביב מרקיע שחקים אחרי ההפסד לאילת ומרבית החיצים מופנים לעברו של המאמן, שהמשחק הבא עשוי לקבוע את עתידו. היינס: "הפציעות הן לא תירוץ, למדנו לנצח גם ככה"

one

רק לפני שבוע התווכחו במכבי תל אביב עם ראשי מנהלת הליגה על התאריך בו ייפתח הגמר, אולם לאחר עוד הפסד אמש (ראשון) להפועל אילת בסדרת חצי הגמר, הפעם בתוצאה 92:79 , לא ברור בכלל אם הצהובים יגיעו לשם. ההפסד העלה את מד הלחץ לקו האדום. במכבי מודעים היטב כי ההפסד שספגו, השני ברציפות שהשווה את הסדרה ל-2:2 , יאלץ את הצהובים להיאבק על עליה לגמר סל במשחק חמישי ומכריע ביד אליהו ביום רביעי הקרוב.

היו"ר שמעון מזרחי אמר לוואלה ספורט: "אילת שיחקו טוב מאוד, הם קלעו באחוזים מצוינים, לנו חסרו הקלעים וזה בלט במיוחד במשחק. זה לא רק דווין סמית' לבד, אלא גם גיא פניני וסילבן לנדסברג".

על המשחק ביום רביעי הוסיף מזרחי: "זה הולך להיות משחק חמישי ומכריע, זה רק מוכיח כמה סדרות הן הדבר הנכון לעשות וכמה זה אטרקטיבי. מי שלא הבין את זה עד עכשיו, יבין את זה".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. אדריאן הרבשטיין
מצדיק את השיטה. שמעון מזרחי/אדריאן הרבשטיין

ההפסד העגום אף נחשב להיסטורי, מכיוון שמכבי תל אביב מעולם לא הפסידה שני משחקים רצופים באותה סדרה בפלייאוף. בצוות המקצועי זעמו על ההגנה הלקויה של השחקנים בהפסד והזהיר אותם מכך. כעת הם מתכוונים 'לשטוף' את השחקנים באימונים הקרובים ולדרוש מהם להציג אגרסיביות.

אולם לא רק על השחקנים כעוסים. גם המאמן גיא גודס סופג ביקורת: בשיחות פנימיות בהנהלת הקבוצה כבר תוהים על תפקודו של גודס וביכולת שלו בניהול משחקים, גם אמש ובשבועות האחרונים מבהירים בקבוצה: "נכון, יש לנו פציעות לא פשוטות העונה, אבל גם אם ספגנו פציעות קשות ואיבדנו שחקנים חשובים, זה לא תירוץ להפסדים מול אילת, בטח לא ככה, או למשחקים חלשים שלנו כמו בסדרה מול נס ציונה. הקבוצה בנויה כדי להצליח בכל המסגרות. אם נפסיד בסדרה מול אילת ולא נעלה לגמר, זה בהחלט יהיה כישלון". בהנהלה אף ביקרו מאחורי הקלעים את גודס על כך שלא כל השחקנים הצליחו לממש העונה את הפוטנציאל שלהם. כבר עתה ברור כי גודס חייב לעבור את הסדרה מול אילת ולנצח את הפועל ירושלים כדי להמשיך בתפקידו בעונה הבאה. עוד נודע כי באותן שיחות פנימיות כבר שוחחו על שוק השחקנים המקומי ועל האפשרות להביא מאמן זר לקבוצה אם גודס לא ימשיך.

עוד באותו נושא

הפועל אילת ניצחה 79:92 את מכבי תל אביב, וכפתה משחק חמישי

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. ברני ארדוב
סופג ביקורת. גודס/ברני ארדוב

האווירה בטיסה חזרה לא היתה נעימה, גיא גודס נראה כעוס מאוד אחרי המשחק, זאת לאחר שהוא העיר לשחקנים כל השבוע על ההגנה ואמר שמנצחים דרך ההגנה. "אף אחד לא חשב שנגיע לחמישה משחקים", אמר גורם. "כולם מבינים את זה ואת המשמעות של ההפסד. זה משחק של לחיות או למות. אף אחד לא רוצה להיות חתום על הדחה".

מרקיז היינס סיכם: "הם עשו את ההתאמות הנכונות. עכשיו אנחנו נצטרך לעשות את ההתאמות שלנו ובעיקר לתקן טעויות ולפתור בעיות לקראת המשחק הבא. שחקנים חסרים? זה לא מצב חדש מבחינתנו, התמודדנו עם זה לאורך כל העונה, אנחנו סובלים מהרבה פציעות , פניני בחוץ, סילבן בחוץ, דווין. זה לא תירוץ כי עשינו את זה כל העונה ואני לא רואה למה לא נוכל להתגבר על זה ולנצח במשחק הבא, כי כמו שאמרתי אלה בעיות שנלחמנו בהן בעבר. בסדרה כל משחק הוא שונה ולכל משחק יש את הקצב שלו ואני לא חושב שזה עניין של מומנטום כי הובלנו 0:2 ועכשיו הם השוו. נראה מה יהיה במשחק הבא".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם מרקיז היינס. יוסי ציפקיס
בטוח שדברים יסתדרו. היינס עם פארגו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully