וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג גמר את העונה: "נתתי הכול ואין לי חרטות"

בדיקת ה-MRI העלתה שבר בפיקת הברך של כוכב הקאבלירס שייעדר 3-4 חודשים: "זה לא יגרע מריצת הפלייאוף המיוחדת עם האחים שלי". בלאט: "מערכת היחסים שלי ושל לברון משגשגת". לברון: "לא ישנתי טוב אחרי ההפסד"

צילום ועריכת וידאו: נועם אל

זה היה באוויר, והלילה (בין שישי לשבת) זה קיבל אישור רשמי: קיירי אירווינג סיים את העונה ולא יוכל לעזור לקליבלנד קאבלירס בהמשך סדרת גמר ה-NBA, שתתחדש בלילה שבין ראשון לשני עם משחק נוסף באוקלנד.

אירווינג נפצע בברכו בהארכה של משחק ההפסד 108:100 לגולדן סטייט, שהעלה את הווריירס ליתרון 0:1. הלילה (בין שישי לשבת) עבר השחקן בדיקת MRI שאיששה את החששות: שבר בפיקה והחמצת המשך משחקי הפלייאוף. הוא ינותח וייעדר 3-4 חודשים. כבר לאחר המשחק, כשנשאל האם ייטול חלק במשחק 2, קיירי השיב בדאגה וכנראה ידע את התשובה: ""אני לא בטוח. הפציעה הזו מרגישה שונה מהקודמות. אתם יכולים לשמוע על הקול שלי שאני קצת מודאג".

עוד על סדרת הגמר:

אודי הירש מנתח: ההימור של קר הצליח, של בלאט לא
גולדן סטייט מול קליבלנד: מד כוח לאחר משחק 1
רביץ: לבלאט בכל זאת היה הישג במשחק הראשון
לא מוותרים על החלום: נועם אשל בילה עם אוהדי גולדן סטייט

השחקן הגיב בחשבון האינסטגרם: "אני רוצה להודות לכולם על האיחולים החמים. עצוב שזו הייתה הדרך, אבל זה לא לוקח שום דבר מריצת הפלייאוף המיוחדת הזו עם האחים שלי. התמיכה והאהבה שאני מקבל מאוד חשובים לי. נתתי הכול ואין לי חרטות. אני אוהב את המשחק ולא משנה מה, אחזור מהר".

ההיעדרות של אירווינג היא בשורה עגומה עבור דיוויד בלאט ושחקניו. בפיגור 1:0 ועם רוטציה פחות עמוקה מזו של הווריירס, המאמן הישראלי היה צריך את אחד הברגים המרכזיים שלו על המגרש. אירווינג קלע 23 נקודות במשחק הראשון, ולאחר הפציעה של קווין לאב מוקדם יותר, קליבלנד סובלת מנחיתות משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דיוויד בלאט אמר הלילה לתקשורת עוד לפני הבשורה הקשה לגבי אירווינג: "כולנו מקווים שקיירי יהיה בריא, אבל מבחינת ההכנות שלנו, כבר עברנו דברים כאלה. שיחקנו בלי קווין ובלי קיירי ואנחנו יודעים איך אנחנו רוצים לשחק בלעדיהם, ומהבחינה הזו אנחנו יכולים להתכונן גם לתסריט כזה, אבל הדאגה העיקרית שלנו היא לבריאות של קיירי".

כשנשאל לגבי הביטחון שלו במתיו דלבדובה, שיפתח ככל הנראה במקומו של אירווינג, ענה בלאט: "כולכם ראיתם שהוא שיחק נהדר עד כה. הוא היה שחקן רוטציה אצלנו לאורך כל השנה, הוא התעלה כשהוא היה צריך, עשה עבודה גדולה, והקבוצה מאמינה בו. במקרה בו הוא שוב יצטרך לשחק דקות משמעותיות, הוא יהיה מוכן לכך, ואנחנו יודעים איך לשחק איתו".

על ההתמודדות עם העובדה שהווריירס מוכנים לאפשר ללברון לקלוע הרבה מתוך כוונה להפחית את מספר האסיסטים שלו השיב בלאט: "אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלנוע בלי הכדור, ולתקוף יותר במשחק המעבר. בכל סדרות הפלייאוף שלנו שיחקנו מול הגנות שונות והרכבים שונים, והצלחנו די טוב. גם המשחק אתמול היה רחוק מהלך אחד או שניים מלהסתיים אחרת, ואני לא חושב שיש יתרון מסוים בלשמור על לברון בדרך כזו או אחרת. אבל בגלל שהתוצאה הייתה כמו שהיא ואפשר לפרש את זה ככה, יש לנו דברים קטנים שאנחנו צריכים להתאים ולשפר, ואני מקווה שנעשה את זה".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
יצטרך הרבה מזל. בלאט/AP

כשנשאל על ההתמודדות עם התפיסה שקבוצתו נתנה לגולדן סטייט את הפייט הכי רציני שהיא הייתה יכולה, ועדיין הפסידה אמר בלאט: "אנחנו יודעים שהיה לנו סיכוי לנצח את המשחק הקודם, כי עשינו מספיק דברים טובים מבחינת תכנית המשחק שלנו וההוצאה שלה לפועל. אבל אנחנו משחקים נגד קבוצה שגם היא טובה, ואם כבר אנחנו יכולים לשאוב ביטחון מכך שהיינו קרובים לנצח את המשחק הקודם, בהתחשב בעובדה שיש עוד דברים שאנחנו יכולים לשפר".

כשנשאל על ההתפתחות של יחסיו על לברון ג'יימס אמר בלאט בחיוך: "כמו כל מערכת יחסים - אתם נפגשים, יוצאים כמה פעמים, אתם מתחילים לדבר, מתחילים להכיר אחד את השני, רואים את הדברים שאתם אוהבים, את הדברים שאתם אוהבים פחות, ואם אתם באמת רוצים להיות ביחד אתם עובדים על הדברים האלה, ועם הזמן מערכת היחסים מתפתחת, מעמיקה ובתקווה גם משגשגת. מערכת היחסים שלי ושל לברון משגשגת, והנה אנחנו כאן, מאושרים ביחד בגמר ה-NBA".

"הוא שחקן ואדם מיוחד ונהדר", המשיך בלאט להלל את לברון. "שעשה דברים גדולים עבור הקבוצה הזו במסע הזה, הוא לוקח תפקיד מנהיגותי שמגיע לדעתי לא רק מיכולתו כשחקן אלא מהבגרות שלו כאדם, אלא גם מהניסיון שצבר כשחקן NBA מצליח כל כך ומהפיכתו לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה. זה אושר לעבוד איתו".

לברון ג'יימס התייצב גם הוא למסיבת העיתונאים, וכשאחד העיתונאים אמר לו שנראה היה שגולדן סטייט אפשרה לו להגיע ל-40 נקודות, הוא אמר: "קודם כל, אתה לא יכול לתת לי לקלוע 40. אני משיג את זה בעצמי. זה לא שהם זזים הצידה. לכן אין סיכוי שגולדן סטייט תגיד שהיא מאפשרת לי להגיע ל-40. אני מגיע לזריקות האלה בעצמי".

על המפתחות לניצחון במשחק הבא דווקא על רקע היעדרותו של אירווינג הוסיף לברון: "אנחנו צריכים לשמור על האיזון גם במשחק הבא. היינו במצבים הללו לפני כן. זה לא משהו נוח לשחק בלי שחקן חשוב כמו קיירי, אבל נתמודד עם זה". על הזריקה הקריטית שהחטיא לפני ההארכה הוא הוסיף: "כשאתה לוקח זריקה, אתה יכול להחטיא, אנשים יגידו כך או אחרת, אבל מבחינתי אני לא קשוב לביקורת הזו. יש לנו סיכוי לנצח. עשינו עבודה טובה, אנחנו צריכים להשתפר עם החבר'ה שנמצאים. ברור שזו לא הרגשה טובה, לא ישנתי טוב כי עלו לי הרבה מחשבות לראש של תסריטים שהיו יכולים להיות, אם היינו צריכים לשחק ככה או ככה. זה תמיד קשה".

לברון המשיך וניתח את מה שקרה במשחק הראשון: "יש כמה דברים שאתה רוצה שיהיו לך במהלך העונה. זה שנהיה בריאים, שניכנס לקצב טוב ושיהיה לנו קצת מזל. אז קצב טוב היה לנו, לא היה לנו יותר מדי מזל ולא סיימנו את המשחק בריאים. למרות זאת, אני לא מדוכדך. אני מבין את המצב שבו אנחנו נמצאים, ואני לא מוטרד יותר מדי לגבי המשחק. אני מוטרד מהרגע. אני נרגש להיות במעמד הזה שוב, ואני אמשיך להישאר חזק עבור הקבוצה שלי, בלי קשר לשאלה מי משחק או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully