וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קאליפרי: "מעכשיו אסור לנו לנוח, חייבים לשחק"

מאמן קנטאקי חושש משאננות לפני חצי גמר הפיינל פור מול וויסקונסין (3:49, ערוץ one). בחצי הגמר השני יתעמתו דיוק ומישיגן סטייט (1:09, one), איזו: "טוב שששבסקי בסביבה כי תמיד יש אחרי מי לרדוף"

שחקני מכללת קנטאקי. AP
כמה רחוק הם ייקחו את העונה המושלמת? שחקני קנטאקי/AP

אינדיאנפוליס תארח הלילה (בין שבת לראשון) את שני חצאי גמר הפיינל פור של טורניר המכללות, שמבטיחים לספק שני מאבקים אדירים. בראשון שבהם ייפגשו דיוק ומישיגן סטייט (1:09, one) למפגש מבטיח בין שני מאמנים גדולים, ולאחר מכן ייערך שחזור חצי הגמר מאשתקד בין קנטאקי ל-וויסקונסין (3:49, one). שתי המנצחות ייפגשו בגמר באותו אולם בלילה שבין שני לשלישי.

כזכור, אשתקד שרדו שחקניו של ג'ון קאליפרי עם 73:74 דרמטי על הבאדג'רס באותו מעמד, אך נכנעו לקונטיקט המפתיעה בגמר. השנה כל העיניים יופנו לעבר הווילדקאטס, שעומדים על מאזן של 0:38 ומנסים להפוך לקבוצה הראשונה שסוגרת עונה מושלמת מאז אינדיאנה האגדית של בובי נייט ב-1976, בעוד שיוקון סגרה עונה איומה בה כלל לא עלו לטורניר המכללות והודחו כבר בסיבוב הראשון של טורניר ה-NIT הזניח.

קנטאקי הזיעה בדרך לפיינל פור, וויסקונסין להטה מחוץ לקשת

ששבסקי השווה את השיא של וודן, מישיגן סטייט שוב הפתיעה

25 שנה אחרי: סיפורו הטרגי של האנק גאת'רס והמחווה המרגשת

הבלוג של גולן יבלונובסקי מבקר בצפון קרוליינה אצל רוי וויליאמס

פרנק קמינסקי שחקן מכללת וויסקונסין. AP
שוב יהיה מעל כולם? פרנק קמינסקי/AP

קנטאקי (0:38) - וויסקונסין (3:35)

למי לשים לב בקנטאקי: ארון הריסון 11 נקודות למשחק, דווין בוקר 10.1 נקודות, קארל אנתוני טאונס 10.1 נקודות, 6.6 ריבאונדים, אנדרו הריסון 9.2 נקודות, ווילי קאולי סטיין 9.1 נקודות,6.5 ריבאונדים, 1.7 חסימות.

למי לשים לב בוויסקונסין: פרנק קמינסקי 18.7 נקודות ב-54.9% מהשדה, 8 ריבאונדים, סם דקר 13.9 נקודות, 5.5 ריבאונדים, נייג'ל הייס 12.4 נקודות, 6.3 ריבאונדים.

קנטאקי היא אולי הקבוצה הכי מפחידה שנראתה בכדורסל המכללות בשנים האחרונות, אבל אם היא לא תשלים את העונה המושלמת שלה ותיקח את כל הקופה, התואר הזה יישאר ללא כל משמעות. לקואץ' קאל יש סוללת כוכבים רעבה אחרי ההפסד הכואב בגמר בשנה שעברה, עומק כישרון ומסורת (8 תארי אליפות, האחרון שבהם באדיבות אנתוני דייויס ב-2012).

הווילדקאטס, שדורגו ראשונים באיזור המערב התיכון, שייטו בטורניר הנוכחי עד לעלית אייט, שם היו על סף הדחה לפני שחילצו 66:68 דרמטי על נוטרדאם, בעוד שהבאדג'רס, שדורגו ראשונים באיזור המערב, ניצחו בפער של שבע נקודות את שלושת משחקיהם האחרונים, בהם שרדו מאבקים לא פשוטים מול אורגון ((65:72), צפון קרוליינה (72:79), ואריזונה (78:85).

"האתגר הכי גדול שלנו השנה היה להישאר על המסלול הנכון מול יריבות שנותנות את הטוב ביותר שלהן מולנו", אמר קאליפרי לקראת חצי הגמר. "היו לנו כמה משחקים פחות טובים שהצלחנו להתגבר עליהם ולנצח, אבל עכשיו אסור לנוח, חייבים לשחק. אני יודע עד כמה וויסקונסין, מישיגן סטייט ודיוק טובות, אבל אני צריך לדאוג לכך שהקבוצה שלי תשחק טוב, ואם זה לא יספיק, אני אחיה עם התוצאות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאט קוסטלו שחקן מכללת מישיגן סטייט מחבק את טראביס טרייס. AP
לא בדיוק סינדרלה. קוסטלו וטרייס/AP

דיוק (4:33) - מישיגן סטייט (11:27)

למי לשים לב בדיוק: ג'אהיל אוקפור 17.5 נקודות, 8.7 ריבאונדים קווין קוק 15.5 נקודות, ג'סטיס ווינסלו 12.5 נקודות, ו-6.3 ריבאונדים, טיוס ג'ונס 11.6 נקודות ו-5.7 אסיסטים.

למי לשים לב במישיגן סטייט: טראביס טרייס 15.3 נקודות, ו-5.1 אסיסטים, דנזל ולנטיין 14.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים, ברנדן דוסון 11.9 נקודות ו-9.1 ריבאונדים.

מאז עונת האליפות ב-2010, חיכה מייק ששבסקי לעקוף את דין סמית' ולהשוות את שיאו של ג'ון וודן עם 12 העפלות לפיינל פור. אחרי שהבלו דבילס שלו עשו את זה עם 52:66 על גונזאגה החזקה, קואץ' K יכול להתפנות לעשות עוד היסטוריה. מאמן נבחרת ארצות הברית, בעונתו ה-35 כמאמן דיוק, מחפש תואר אליפות חמישי, בעיר בה השיג גם את תוארו הראשון (1991) וגם את האחרון עד כה (2010).

דיוק, שדורגה ראשונה באיזור הדרום, בונה על המאזן של ששבסקי מול יריבו על הקווים טום איזו (1:8), ששוב עשה קסמים עם הופעה שביעית בקריירה בפיינל פור (כולן מאז 1999), והביא את הספרטנס עד לחצי הגמר ממעמקי המקום השביעי באיזור המזרח, סימן השאלה הגדול של השדים הכחולים הוא דווקא ג'אהיל אוקאפור, הפרשמן המועמד לבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, שקלע 9 נקודות בלבד בעלית אייט ורק 6 בסוויט סיקסטין.

"מישהו אמר לי שיש לנו יריבות טובה, ועניתי לו שאי אפשר לקרוא למאזן של 8:1 יריבות...", התבדח איזו לקראת המפגש עם ששבסקי. "זה טוב שהוא בסביבה כי תמיד יש לי אחרי מי לרדוף. שבע הופעות בפיינל פור זה נשמע הרבה עד שנזכרים שלו יש 12 כאלו. אין לי הסבר טוב למאזן שלי מולו פרט לכך שיש להם קבוצה טובה ושהוא עושה עבודה טובה. יהיה כיף לראות אם נוכל להתגבר עליהם".

ג'אהיל אוקפור שחקן מכללת דיוק מול סקיילר ספנסר שחקן מכללת דייגו סטייט. AP
מסכן את מעמדו כבאנקר לבחירה הראשונה בדראפט. ג'אהיל אוקפור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully