וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קנטאקי הזיעה בדרך לפיינל פור, גם וויסקונסין עלתה

הקבוצה המושלמת של קאליפרי שרדה עם 66:68 על נוטרדאם, ותשחזר את חצי גמר הטורניר מאשתקד מול הבאדג'רס שצלפו 12 מ-18 מחוץ לקשת בדרך ל-78:85 על אריזונה

בונזי קולסון שחקן מכללת נוטרדאם מול טריי ליילס שחקן מכללת קנטאקי. AP
היו כל כך קרובים. בונזי קולסון מעל טריי ליילס/AP

שלב העלית אייט של טורניר המכללות נפתח הלילה (בין שבת לראשון) בסערה, כשקנטאקי נאחזה בשיניים במאזן המושלם שלה ונחלצה מהדחה עם 66:68 על נוטרדאם, ששלח אותה לפיינל פור. קבוצה נוספת שכבר הבטיחה את מקומה בחצי הגמר באינדיאנפוליס בשבוע הבא היא וויסקונסין, שניצחה 78:85 את אריזונה. הערב תושלם תמונת הפיינל פור עם המשחקים בין לואיוויל למישיגן סטייט (21:20 שעון ישראל) ובין דיוק לגונזאגה (23:55).

ארון הריסון שחקן מכללת קנטאקי חוגג. AP
עדיין מושלמים. ארון הריסון/AP

באיזור המערב התיכון, קנטאקי (1) עלתה למאזן 0:38 העונה אחרי מותחן אליו הצליחה למשוך אותה נוטרדאם (3), שהובילה במשך מרבית המחצית השנייה, לפני שהויילדקאטס התעוררו וקלעו את תשע זריקות השדה האחרונות שלהם. אנדרו הריסון קבע 66:68 עם שתי קליעות עונשין מדויקות שש שניות לסיום, וניסיון שלשה של ג'ריאן גרנט עם הבאזר הלך החוצה. קארל אנתוני טאונס כיכב עם 25 נקודות, דווין בוקר הוסיף 10 מהספסל.

בחצי הגמר תפגוש קנטאקי את וויסקונסין, אותה קבוצה אותה הדיחה בדרך לגמר אשתקד, אחרי שהבאדג'רס, שדורגו ראשונים באיזור המערב, גברו 78:85 על אריזונה (2). הם עשו זאת בזכות תצוגה נדירה של צליפות מחוץ לקשת (12 מ-18), שעזרה להם להוליך בבטחה, ובשתי הפעמים בהן הויילדקאטס התקרבו לפיגור של חמש נקודות בלבד, סם דקר הלוהט הגיב בשלשה. דקר סיים עם 27 נקודות (5 מ-6 לשלוש), פרנק קמינסקי חזר לככב עם 29 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פרנק קמינסקי שחקן מכללת וויסקונסין. AP
קיבל צ'אנס לנקמה. פרנק קמינסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully