וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחל בשיחות עם דווין סמית'

19.1.2015 / 6:37

סוכנו של הפורוורד המוערך יגיע לארץ, והצהובים ינסו להאריך את חוזהו שמסתיים הקיץ בשנתיים נוספות. בקבוצה עוקבים אחרי מצבו של ג'ורדן פארמר, שנחתך מהקליפרס, וינסו לצרפו בעונה הבאה. דיווח ברוסיה: דיאור פישר בדרך החוצה מקאזאן

one

במכבי תל אביב מרוצים מהיכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים, אולם כבר עמלים על סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם, קברניטי הקבוצה שוחחו ביניהם והביעו רצון להאריך את חוזהו של דווין סמית'. עתה בהנהלה החלו לנקוט בפסים מעשיים: לוואלה! ספורט נודע כי במכבי תל אביב יחלו בשיחות עם סמית' במטרה להחתימו לשנתיים נוספות. חוזהו הנוכחי תם בסוף העונה, וסוכנו האמריקאי צפוי להגיע בקרוב לארץ במטרה לקדם את המשא ומתן.

מכבי תל אביב דרסה 76:96 את הפועל ירושלים

גיא גודס על ההצגה של ג'רמי פארגו: "הוא תפס יום משוגע"

האוזמן על אחד השחקנים הגדולים שאי פעם שיחקו בצהוב-כחול

פורוורד מכבי תל אביב דווין סמית' (ימין) חוסם את שחקן הפועל ירושלים ג'וזף ג'ונס (שמאל). קובי אליהו
יישאר? דווין סמית'/קובי אליהו

סמית' זוכה להערכה רבה בקרב ההנהלה והצוות המקצועי, הן בשל יכולתו המקצועית והן בשל אופיו. שחקן נוסף אשר קיימת שביעות רצון רבה מיכולתו הוא יוגב אוחיון, כשבקבוצה ינסו לדון עם השחקן בכדי להאריך את חוזהו.

במקביל, הצהובים עוקבים אחר מצבו של ג'ורדן פארמר, ששוחרר בסוף השבוע מלוס אנג'לס קליפרס. במכבי תל אביב שומרים איתו על קשר מאז ששיחק בקבוצה, ואף ניסו לצרפו לפני העונה הנוכחית. בקבוצה לא מאמינים שיצליחו להחזיר את הרכז היהודי עוד העונה, אך ינסו פעם נוספת להחתימו בקיץ הקרוב. לגבי גל מקל, כפי שכבר פורסם, הצהובים הדגישו כי "הזמן פועל לטובתנו".

בתוך כך, מדווח הבוקר "ספורט אקספרס" על כך שקאזאן עשויה לשחרר את דיאור פישר בשל מצבה הכלכלי הקשה. על פי הדיווח בעיתון הרוסי הסנטר האמריקאי בעל האזרחות הישראלית נמצא בארצות הברית לצורך טיפולים, וקיים ספק האם הוא בכלל יחזור לרוסיה לאור הצרות של קבוצתו. כזכור, בוואלה! ספורט פורסם שבמכבי תל אביב יגישו לפישר הצעה בגובה 700 אלף דולר נטו לעונה הבאה, והעריכו שהסיכוי שהוא יחזור למדים הצהובים גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ורדן פארמר שחקן לוס אנג'לס קליפרס (שמאל) מול ריצ'רד ג'פרסון שחקן דאלאס. AP
יגיע? ג'ורדן פארמר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully