וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פישר יקבל הצעה גבוהה, שחורציאניטיס מתנדנד

9.1.2015 / 8:26

למרות שהעונה בעיצומה, הצהובים כבר עושים תכניות לקיץ. היווני שהצטיין נגד הכוכב האדום, יצטרך להמשיך במגמת השיפור. דאוסן ובלייזר עדיין על הכוונת. ומה יהיה עם ג'ו אלכסנדר?

ברני ארדוב
במועדון מאוד מרוצים מרנדל ואמרו אחרי המשחק נגד הכוכב האדום: "יש לו אופי נדיר. הוא שחקן פשוט מצוין, בלי אגו"

1. לאחר שספגה הפסד בשבוע שעבר לפנאתינייקוס במשחק הפתיחה של הטופ 16, מכבי תל אביב בישלה לעצמה נזיד נחמה חורפי מושלם: ניצחון על הכוכב האדום בלגרד 67:78 אמש ביד אליהו. סופוקליס שחורציאניטיס, שלא בלט עד כה וממנו קיימת אכזבה, הציג יכולת טובה וסיים עם 15 נקודות ו- 5 ריבאונדים. מי שקטף לא מעט מחמאות בסיום המשחק הוא בריאן רנדל. "יש לו אופי נדיר. הוא שחקן פשוט מצוין, בלי אגו", מדגישים בקבוצה. גם יוגב אוחיון צוין לטובה.

בחדר ההלבשה החמיא גיא גודס לשחקנים על "השגת ניצחון במשחק קבוצתי", אך גם העיר להם על איבוד היתרון ברבע הרביעי ועל ריבאונד ההגנה – אספקט שיש לשפר. חדר ההלבשה של מכבי נראה שמח, כשהשחקנים הרבו להתלוצץ ביניהם.

"אם יש הבדל בהרגשה אצלנו ובאווירה? כשמנצחים כולם שמחים", אמר ג'רמי פארגו לוואלה! ספורט. "מזו תקופה ארוכה אנחנו משחקים עם תשוקה. עדיין יש לנו דברים לעשות, אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה. כל ניצחון שמשיגים חשוב כדי להעפיל לשלב הבא".

שחורציאניטיס הוסיף: "השגנו ניצחון טוב, היינו צריכים אותו בייחוד אחרי שהפסדנו לפאו. היכולת שלי? זו לא יכולת של אדם אחד, זה היה מאמץ קבוצתי. כולם עשו עבודה טובה, הדרך היחידה לנצח היא לשחק כקבוצה. אנחנו משתפרים אבל צריכים להמשיך לעבוד".

מי שנעדר מהמשחק אמש הוא נייט לינהארט. האמריקני סופסל לאורך כל העונה על ידי המאמן גיא גודס, וציפה בקוצר רוח לשחק שוב לאחר התצוגה המרשימה שהפגין בשבוע שעבר. אך לרוע מזלו לינהארט ישב בצד אתמול בשל סיבות ביולוגיות טהורות: וירוס שמנע ממנו להשתתף.

בשבוע הבא מחכה לאלופת אירופה התמודדות הקשה מול ברצלונה. הספרדים אמנם נמצאים בתקופת הפסדים וסובלים מפציעות, אולם למרות הבעיות שלהם, בקבוצה רואים במשחק בשבוע הבא מבחן ליכולת של הקבוצה. "אפשר לנצח בהיכל כל קבוצה, אנחנו תמיד מגיעים ומאמינים בגישה הזאת. נגיע למשחק בשבוע הבא במטרה לנצח", אמר גורם בקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
בשבוע הבא ברצלונה ביד אליהו/ברני ארדוב
במכבי מכבר תכננים את היום שאחרי טיוס, ומעוניינים לאייש את עמדת הגבוה בפישר. ההצעה שהוא יקבל תנוע סביב 700 אלף דולר נטו לעונה

2. במכבי תל אביב מסתכלים גם לעבר העתיד הרחוק יותר ומאחורי הקלעים כבר עובדים על השחקנים ועל הסגל לעונה הבאה. מי שבמועדון מכוונים אליו חזק לעונה הבאה הוא דיאור פישר, שמשחק בשורות קאזאן. ישנם גורמים במועדון שאף טוענים בביטחון שפישר יצטרף בעונה הבאה.

כזכור, השחקן בעל האזרחות הישראלית ניהל בקיץ האחרון מו"מ עם הצהובים, אך עקב פערים כספיים הוא עבר לקאזאן ומציג שם יכולת מצוינת. עתה, לאחר שפישר חמק מאצבעותיהם, יותר ויותר גורמים בהנהלה רוצים לראותו בקבוצה. המרמור של אלכס טיוס מהשכר העונה, והדם הרע בינו לבין המועדון – אינם מותירים סבירות רבה מדי להישארותו. במכבי מכבר תכננים את היום שאחרי טיוס, ומעוניינים לאייש את עמדת הגבוה בפישר.

לוואלה! ספורט נודע כי במועדון מתכוונים להגיש לפישר הצעה של כ-700 אלף דולר נטו לעונה – הסכום אותו ביקש בקיץ האחרון (מכבי הציעה כ-500 אלף). עוד נודע כי אשתו של מעוניינת לשוב לארץ, מה שמעלה את הסיכוי לחזרתו.

עוד בעמדות של הגבוהים: למרות המשחק המצוין שהציג אמש, גם סופוקליס שחורציאניטיס עשוי לעזוב. הצוות המקצועי הלין לא אחת העונה כי הוא לא מרוצה מהסנטר היווני, ואם הוא יציג יכולת חלשה עד סיום העונה, הוא עשוי להיחתך. במועדון כבר משוחחים על האפשרות הזו, אם כי בחדרי חדרים.

עוד על הכוונת של אלופת אירופה, והפעם במובן החיובי: שון דאוסן. מכבי רצתה לצרף את השחקן הצעיר של מכבי ראשון לציון אל כוחותיה כבר בקיץ האחרון, אך זו סירבה לשחררו. הבטחה צעירה נוספת שהצהובים לוטשים אליה עין מגיעה בדמותו של עוז בלייזר, המשחק בבני הרצליה. עוד רוצים במכבי את דגן יבזורי ממכבי חיפה.

במקביל במכבי רוצים להאריך את חוזהו של דווין סמית', שעתיד להסתיים בסוף העונה. גם בריאן רנדל עשוי לקבל הצעה להארכת חוזהו. לפורוורד האמריקאי חוזה עד קיץ 2016, אך בשל שביעות הרצון הגדולה ממנו על ומחוץ למגרש, במועדון יש מי שקוראים להאריך את ההתקשרות איתו כבר עכשיו. לגבי גל מקל, במכבי לא שוללים את הצטרפותו בעונה הנוכחית ומציינים ש"הזמן הוא לטובתנו".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את הכוכב האדום בלגרד 67:78

לכתבה המלאה
דיאור פישר שחקן קאזאן. GettyImages
המועמד הבכיר לתפוס את מקומו של טיוס. פישר/GettyImages

3. למרות שניסה להסתיר זאת, מי שנראה מאוכזב אמש מכך שלא שיחק הוא הרכש החדש ג'ו אלכסנדר. כזכור, גיא גודס רצה לראות את מרקוס סלוטר מריאל מדריד מאייש את עמדת הגבוה, אולם ההנהלה העדיפה את אלכסנדר. המאמן כבר הוכיח כי אם יש חוסר הסכמה בינו לבין ההנהלה לגבי שחקנים, הוא לא חושש "להביע" את דעתו: את נייט לינהארט ואלכס מאריץ' הוא סיפסל ואילו מרקיז היינס זוכה לקרדיט מוגבל. את שלושתם ביקש גודס לשחרר במהלך העונה. עתה, כשהתעוררה מחלוקת חדשה, מעניין יהיה לעקוב ולראות כיצד הוא ינהג לגבי אלכסנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully