וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ביקורת על פארגו, אכזבה מסופו, מחכים למקל

31.12.2014 / 10:41

תחושת פספוס בקרב הצהובים בעקבות ההפסד לפנאתינייקוס: הצוות המקצועי מודאג משחורציאנטיס וכבר חושב על שחרורו, ביקורת על הזריקות הסוליסטיות של פארגו, מעקב אחר מצבו של גל מקל בארה"ב: "הזמן עובד לטובתנו"

אימג'בנק GettyImages
ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ושוב, קבלת ההחלטות. פארגו/GettyImages

תחושת פספוס ליוותה את מכבי תל אביב אמש (שלישי) אחרי שהצהובים הפסידו לפנאתינייקוס 83:76 בפתיחת הטופ 16. הצהובים כבר הובילו ב-14 הפרש מול פנאתינייקוס, החזיקו ביתרון 10 ברבע השלישי, אך הפסידו לבסוף לאלופה היוונית.

בקבוצה סבורים כי קבלת החלטות גרועה של חלק מהשחקנים וחוסר מנהיגות על המגרש גרמו להפסד. כמו כן קבלו בקבוצה על "קליעות העונשין ומספר פרטים שלכאורה קטנים אך חשובים, שעשו את ההבדל בין ניצחון להפסד", כהגדרתם. ביקורת נשמעה גם על ג'רמי פארגו, על קבלת ההחלטות שלו והזריקות הסוליסטיות שעליהן העירו לו בקבוצה לא אחת.

בצוות המקצועי מודאגים מהיכולת החלשה המתמשכת של סופוקוליס שחורצאניטיס, ולמעשה, אם זה היה תלוי בצוות המקצועי, הסנטר היה משוחרר עוד העונה. מאחורי הקלעים התקיימו לא מעט שיחות על מצב הקבוצה ועל השינויים שיש לערוך, כשהמאמנים גיא גודס ופיני גרשון אמרו לא אחת כי היכולת של "שחורצאניטיס אינה מספיקה לקבוצה", והביעו ספק בנוגע לתרומתו. בהנהלה הובהר לצוות המקצועי כי אין כוונה לשחרר העונה את הסנטר.

גודס רוצה לצרף גארד נוסף, וממשיך לעקוב אחר מספר מועמדים. בנוסף, למרות שהמו"מ עם גל מקל לא צלח, לוואלה! ספורט נודע כי אם מקל לא יקבל בקרוב חוזה ב-NBA, ייתכן והצהובים ישובו לדון עם מקל על צירופו לקבוצה. "הזמן עם מקל עובד לטובתנו. קשה להאמין שהוא לא ירצה לשחק כל העונה", מסבירים בקבוצה.

מי שבלט אצל הצהובים היה דווקא נייט לינהארט, שבקושי קיבל קרדיט העונה, ועם זאת קלע 18 נקודות (כולל 4 מ-6 לשלוש), מה שמגביר את התחושה בהנהלה שהוא היה ראוי לקרדיט נרחב יותר מגיא גודס.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
איבנוביץ' מרוצה: "ניצחנו את אלופת אירופה וזה מיוחד". גודס/GettyImages

בריאן רנדל סיכם את ההפסד: "כואב הלב. נלחמנו ושיחקנו ממש חזק, אבל בדקות האחרונות לא תפקדנו כמו שצריך ולא הוצאנו לפועל את התרגילים. יש לנו קבוצה טובה מאוד ואנחנו מנסים לעשות כאן משהו מיוחד. גם מההפסד הזה צריך ללמוד, ולהמשיך הלאה בראש מורם. נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

גיא גודס סיכם: "מאוד מאכזב. בפן הטקטי זה היה משחק טוב שלנו, לא היה לנו את ג'רמי פארגו בדקות האחרונות של המשחק, אבל זו לא סיבה להפסד. היו לנו כמה טעויות קריטיות ורציניות בסיום, כולל החטאות מהעונשין והריבאונדים. הובלנו ביתרון דו ספרתי ולמרות ששלטנו בקצב המשחק, נתנו לפנאתינייקוס לחזור למשחק ולהשיג את הניצחון. כשאתה משחק באולם כזה ובאווירה כזאת אתה צריך לשמור על ריכוז ולא להיות נאיבי".

בצד השני, היוונים היו מרוצים מאוד מהניצחון. מאמן היריבה דושקו איבנוביץ' אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו. ניצחנו את אלופת אירופה וזה מיוחד. הגנו על הבית שלנו, ובמחצית השנייה הוכחנו שאנחנו קבוצה שיכולה להציג הגנה טובה ולשחק בסבלנות. ידענו שמכבי תרוץ, לקח לנו 20 דקות עד שערכנו את ההתאמות הנדרשות".

עוד באותו נושא

כרגע זו רק קבוצה של כמעט: על ההפסד של מכבי ת"א ביוון

לכתבה המלאה

אחרי 10 שנים: יד אליהו הוא כבר לא היכל נוקיה

הורדת השם נוקיה מהיכל הספורט ביד אליהו. שלום ענסי,
הורדת השם נוקיה מהיכל הספורט ביד אליהו/שלום ענסי
הורדת השם נוקיה מהיכל הספורט ביד אליהו. שלום ענסי,
הורדת השם נוקיה מהיכל הספורט ביד אליהו/שלום ענסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully